corella wat goed! Het is dan toch juist leuk om erop te zitten! Annelies ik had met wiso vandaag precies hetzelfde. Ze liep zo fijn en ik was zo trots op haar en dan krijg je 165 punten
Hihi Corella, Ik las je berichtje en vond je erg stoer, totdat je zei dat er iemand anders opzat Reed je broer? Meisjes, Wat willen jullie allemaal weten?
ja zou wel heel stoer van mij zijn he maar nee... mij krijg je niet zomaar over 1.20
Mijn instructeur, tevens de fokker van zanzi, die rijd hem nu Startkaart is aangevraagt (dit was een oefenwedstrijd).. Over paar weekjes zal de startkaart wel binnenzijn en gaan ze KNHS rijden.. Paar keer L mss en dan M
haha ik ben een beetje bang geworden.... dus ik kan absoluut geen planning maken op het moment. Ik rij nu wel een ander paardje (soort bijrijd/verzorgpaard) en dat gaat wel erg goed ! alleen wil zij niet op de trailer Daar zijn we mee aan het oefenen... als ze de trailer op wil dan wil ik misschien met haar op concour.
bvw; ik weet nog niet wat ze op de sprong doet Ze heeft 2 jaar geleden M gelopen, daarna is er niet veel meer mee gedaan.. Misschien een keer een oefenwedstrijdje meepakken, maarja moet ze wel op de trailer
De eigenaar vertelde me dat ze haar eens in een (te) lage trailer hebben geladen, paard is best groot.. en dat ze toen dr hoofd heeft gestoten... ze gaat namelijk de klep ook gewoon op, ontspannen.. maar op het moment dat ze echt naar binnen moet gooit ze haar hoofd oog en zie je veel wit in dr oog. Ik weet niet goed hoe je met zoiets om moet gaan maar we proberen maar wat.. nog tips misschien ?
Oewww een golfer..... (Sorry moet nog ff bijlezen waar je hem van kent etc haha). @Corella; dat paard dat je trainer nu rijdt is dat paard dat meegaat naar ermelo? / doe je in ermelo wel mee met spring/cross?
Gaan jullie trouwens ook op 'bosrit' allemaal?
Maris89
Geplaatst: 23-02-11 10:58
Klinkt goed Mootje .
Is wel mijn bedoeling.. Als ik ooit vervoer kan vinden! Heeft er niemand die uit de buurt van Den Haag / Westland komt een plekje vrij in de trailer?
Laatst bijgewerkt door Maris89 op 23-02-11 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt