Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xLoki schreef:hooooooi!
haha jullie praten over allemaal dekjes
ik neem zowiso mee:
- anky lilac
- anky kiwi
- anky emerald
- HH soca (grijs)
- HH oranje + glitterpeeskappen!
en ik wil bij al die andere nog peeskappen
xMarloess schreef:Ik ben er ook weer! Hoewel, erg actief zal ik weer niet zijn, moet nog veel doen voor morgen helaas.
Marieksel&Petra, rood hadden we met zn 3en toch?
Haha jullie hebben allemaal andere dan ik, jullie 2 hebben wel veel tzelfde! Misschien kan ik ook nog wel ergens een ES terra/mouse krijgen
Queelens schreef:X_Michelle_X schreef:welke setjes komen t meest voor in dit topic, en zijn niet zo heel duur?
en welke kleur,, voor polo's
is misschien ideetje dan..
Eum wat is bij jouw niet duur x']
petra en ik hebben in ieder geval donkerbruine pk pad die is niet zo duur.
voor polo zeg ik alsnog grijs
of donkerbruin dan?
Elise95 schreef:Ander onderwerp?
De snoepvoorraad!
Rozanne schreef:Goedemorgen,
Zal me trouwens nog even voorstellen!
Ik ben Rozanne, 17 jaar (dan 18), zit in het 1e jaar van de HBO studie Management,
Economie en Recht en heb een heel lief vriendje (al bijna 2 jaar lang).
Mijn paard heet Wannabe en we starten deze maand voor het eerst L1!
Mag op kamp niet springen en crossen ivm oude blessure.
Ga nu even naar stal want de paardjes worden geënt
Rozanne schreef:Goedemorgen,
Zal me trouwens nog even voorstellen!
Ik ben Rozanne, 17 jaar (dan 18), zit in het 1e jaar van de HBO studie Management,
Economie en Recht en heb een heel lief vriendje (al bijna 2 jaar lang).
Mijn paard heet Wannabe en we starten deze maand voor het eerst L1!
Mag op kamp niet springen en crossen ivm oude blessure.
Ga nu even naar stal want de paardjes worden geënt
xCarolaa schreef:Ik zal me ook ff voorstellen
Carola - 16 jaar - donkerblond.
Verder hoop ik dan geslaagd te zijn voor mn Havo diploma en eindelijk een keuze te hebben gemaakt welke HBO opleiding ik ga doen..
Nu mn pony ;d
Sasja, een 6 jarige merrie van Country. Een pony die voor je door het vuur gaat als je eenmaal dr vertrouwen hebt :d, ze is denk ik zo'n 2 jaar in mn bezig en we zijn nu M springen en proberen hierin verder te komen. Af en toe B dressuuur proefje ernaast en in het crossseizoen gaan we weer v olop aan de gang in de B.
T is de derde keer dat ik mee ga, eerste jaar allround, tweede jaar SGW en nu weer allround
X_Michelle_X schreef:Ik sta op een pensionstalletje, maar ook thuis
Bij mijn thuis staan 6 paarden waarvan 1 van ons zelf(een hele kleinschalige pensionstal, we heten: Assendelfse Pensionstal de Demihoeve (zoek maar op op hyves
))
we hebben een buitenbak en een paddock, 4ha weiland en ik woon op een boerderij, we hebben schapen, kippen, konijnen, paarden, honden (2), katten (2) en ik heb een zus :')
Dit word ook mijn 2de x, ik was vorig jaar ook naar allround t\m 20 jaar..
Elise95 schreef:Zo ik heb me Simon momentje ook weer gehad.
Ik ging dvoh kijken. Vind het eigenlijk niet eens zo leuk, maar ja Simon is coach.
S_Figo schreef:Ijs in de bak?? Waar wonen jullie dan in de buurt als ik vragen mag..
Hier is het al een aantal dagen best lekker weer, vandaag zelfs 10 graden
xMarloess schreef:Ik sta op een kleinschalige stal, vooral paarden van henzelf, en daarnaast 2 pensionklanten (iemand anders en ik dus). Godzijdank hebben we een binnenbak!
Welkom alle nieuwe!
Pff ik voel me helemaal niet lekker, maar heb morgen wedstrijd.. Vroeg mijn bedje in en er maar het beste van maken!
Petra, doe die link eens sturen
DewiRox schreef:Ik woon in de provincie Utrecht, zijn er nog meer hier die daar in de buurt wonen of die naar die richting op wedstrijd gaat? Dan kunnen we is naar dezelfde wedstrijd gaan!
Hier ga ik het meeste heen;
-silvia's hoeve in houten
-gunterstein in breukelen
- aalsmeer
-amsterdam
- mijdrecht
- almere
- haarlem
- halfweg
DewiRox schreef:Misschien kan ik vandaag eindelijk weer rijden! Alleen weet ik niet of het heeel verstandig is met die wind, maar dat zien we dan wel weer.
Nu ga ik echt even goed voor school aan de slag want dat scheelt me volgende week een hoop stress, als ik alles op het laatste moment nog in mijn hoofd moet krijgen..
Elise95 schreef:Zo ik heb me Simon momentje ook weer gehad.
Ik ging dvoh kijken. Vind het eigenlijk niet eens zo leuk, maar ja Simon is coach.
Citaat:Simon momentje, wat moet ik me daar bij voorstellen?![]()
Ik sta op een pensionstal/manege gestald, iets van 10 pensionklanten geloof ik. Staat wel prima..
Lijkt me wel super om je paardje bij huis te hebben!
DewiRox schreef:Ik woon in de provincie Utrecht, zijn er nog meer hier die daar in de buurt wonen of die naar die richting op wedstrijd gaat? Dan kunnen we is naar dezelfde wedstrijd gaan!
Hier ga ik het meeste heen;
-silvia's hoeve in houten
-gunterstein in breukelen
- aalsmeer
-amsterdam
- mijdrecht
- almere
- haarlem
- halfweg