Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sabinee__ schreef:En ik zal eerlijk zijn, als je geen ruiterbewijs hebt, heb je 9 van de 10 keer wel gewoon paardrijles gehad.
Ik vind het dodelijk gevaarlijk als je 'even besluit een karretje te kopen en recreatief rond te hobbelen'.
Het kan goedgaan, maar lijkt mij niet echt een sterk plan zonder les e.d.
Tenzij je van iemand GOED kan leren die het kan etc.
Je gaat echt hard vooruit 

DenK4ever schreef:Koetsiersbewijs is ook lang niet overal verplicht
is volgens mij meer een verzekeringskwestie
als je verantwoord bezig bent zie ik het probleem ook niet, je hebt altijd je aansprakelijkheidsverzekering namelijk...
Ik ben toen begonnen met men cursus puur om te leren hoe alles werkt met inspannen etc en om te ervaren hoe het moet
vind het toch heeeeeel anders dan erop zitten

Maar jij rijdt ook gewoon veilig rond met Flip, ik kan begrijpen waarom Sabien zegt dat het een betere optie is om een cursus te nemen als je niemand in de buurt hebt die het je góed kan leren
Emmaa_ schreef:Ik denk ook dat zo lang je het leert van iemand die er ervaring mee heeft het geen probleem isMaar jij rijdt ook gewoon veilig rond met Flip, ik kan begrijpen waarom Sabien zegt dat het een betere optie is om een cursus te nemen als je niemand in de buurt hebt die het je góed kan leren
En met jou? Jane_ schreef:Emmaa_ schreef:Goed hoor! Druk met school en alles, maar dat zal ik de komende paar jaar nog wel even houdenEn met jou?
Jaa stay in school haha :p
Jaa prima, alles gaat zn gangetje, bezig met een nieuwe baan en wil weer naar school eigenlijk dus we moeten even alles gaan uitzoeken
Jane_ schreef:Sabinee__ schreef:En ik zal eerlijk zijn, als je geen ruiterbewijs hebt, heb je 9 van de 10 keer wel gewoon paardrijles gehad.
Ik vind het dodelijk gevaarlijk als je 'even besluit een karretje te kopen en recreatief rond te hobbelen'.
Het kan goedgaan, maar lijkt mij niet echt een sterk plan zonder les e.d.
Tenzij je van iemand GOED kan leren die het kan etc.
ik rijd ook met Flip zonder bewijs..
Dus ik zie het probleem niet zo in recreatief want ik weet waar ik mee bezig ben, heb het namelijk geleerd van iemand die wel zijn koetsiersbewijs heeft..
Als je kan mennen vind ik het geen probleem..
.
!
Tja, stel je hebt niks te doen..

. Maar als we dat kopen komen we nooit meer van die wc af haha..