Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_sandra

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 17:46

hee liquita!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 17:46

ook ff aan het bijlezen?!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 17:48

ik ga zo naar de manege, ff oj in stapmolen zetten, en naar amber haar les kijken. vanmorgen heeft bianca mavantos voor me gereden. ging ontzettend goed. ook met wegstappen geen problemen. fijn hoor, ging me toch beetje zorgen maken. morgen en vrijdag doet ze hem ook. gelukkig, kreeg toch beetje de kriebels wat er zou zijn. wacht nog ff met bellen naar kliniek.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 18:03

Hackie schreef:
Zoo weer even terug lezen :D
Mijn vriendin zei ook al dat het zo koud was in NL
Die wou hier even komen over winteren :D
Gezellig :j

Ik had gisteren een mevrouw uit Curaçao in de koets en die baalde dat ze zich had opgegeven voor vrijwilligerswerk in Nederland. Niet zozeer vanwege het werk, maar puur vanwege de vreselijke kou en nattigheid hier. Haar man was vanwege marinewerk voor 3 jaar in curaçao geplaatst en zij was met hem mee "verhuisd", maar ze willen nu definitief daar blijven want Nederland is volgens haar a) te koud en b) te gehaast. Ergens heeft ze wel gelijk, vooral als ik hoor dat ze zich niet druk hoeft te maken over kleding aantrekken: gewoon een hemdje, een korte broek en een paar slippers... klaar! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 18:05

Helaas Winnitou: ik heb de nieuwe bladzijde niet gehaald, dus geen negerzoenen! :D Dan zijn ze toch maar voor Wes en m'n moeder voor vanavond, want ik ben naar menles! :D

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 18:11

Ga van het weekend naar Curacao heeerlijk even winkelen :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 18:12

_sandra schreef:
ik ga zo naar de manege, ff oj in stapmolen zetten, en naar amber haar les kijken. vanmorgen heeft bianca mavantos voor me gereden. ging ontzettend goed. ook met wegstappen geen problemen. fijn hoor, ging me toch beetje zorgen maken. morgen en vrijdag doet ze hem ook. gelukkig, kreeg toch beetje de kriebels wat er zou zijn. wacht nog ff met bellen naar kliniek.

Ik geloof dat ik wat gemist heb, gaat het niet goed met mavantos ??

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 18:13

Hackie schreef:

Wij verwachten Sinterklaas dit weekend in Nederland :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 18:15

xan schreef:
Hackie schreef:

Klopt, een ervan mogen Oege en ik zondag binnenhalen in Amsterdam! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 18:15

Hackie schreef:

Tja, ik moet werken dit weekend, dus ik moet helaas afzeggen... :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 18:16

Oeps, gauw eten maken want ik mag vanavond weer naar les! Kan ik meteen m'n nieuwe fleecedeken en halster + touw voor Sytje meenemen, hopelijk past het! :D

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 18:35

xan schreef:
Hackie schreef:

Wij ook, want wij wonen ook in NL ;)
En wij hebben geen schmink nodig hierzo :')

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-10 19:34

_sandra schreef:
hee liquita!

Sorry, ik had je gemist. Was ff met mijn telefoon op Bokt.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-10 19:36

_sandra schreef:

Dat is goed nieuws :j . Fijn dat Bianca hem de komende dagen ook nog voor je gaat doen. Ik ga nog ff door met duimen...

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 19:37

Vanmorgen zat Lars nog stoer op de traktor te rijden helpen hooi voeren,maar dat we thuis kwamen heeft ie gedouched en 2 uur geslapen in ons bed.Hij heeft toch wel koorts en is hangerig,morgen dus ook nog maar lekker thuis blijven.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-10 19:39

Ah...beterschap voor Lars :(:)

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:06

xan schreef:
_sandra schreef:

Ik geloof dat ik wat gemist heb, gaat het niet goed met mavantos ??

hoi xan, ik ben na een maand stappen aan het halster begonnen met 25 minuten stappen onder het zadel. elke x als ik was opgestapt en mav vanuit stilstand weg liep, bolde hij zijn rug en maakte een heel raar geluid. dat gebeurde alleen dan, verder loopt hij heel braaf in de rondte. ik maakte me zorgen dat ie dan dus pijn in zijn been heeft, of ergens anders.nu ben ik zelf heel gespannen als ik op hem zit, omdat hij absoluut niet mag aandraven of erger. ik ben bang dat hij door de kou en doordat ie heel weinig beweging krijgt, de kriebels krijgt en aan de kletter gaat. niet omdat ik bang voor hem ben om er dan op te zitten maar omdat als ie gaat rennen,hij zichzelf stuk rent. dan kan ik hen gelijk weg brengen. die spanning van mij breng ik natuurlijk op hem over. nu was ik maandag met hem op stal bezig , en tijdens het aan singelen was hij geirriteerd. dat is ie normaal ook wel beetje met aansingelen, maar nu werd hij echt narrig. ik ben toen maar niet op hem gaan zitten maar heb samen met inge een half uur door de bak gelopen. vandaag heeft bianca hem opgezadeld, en is er op gegaan. er was helemaal niks aan de hand, ook niet met het weg stappen. ze doet hem nog even twee dagen voor me. kijken of het hetzelfde blijft. of dat ie weer raar doet met weg stappen. ff afwachten dus.
nou zei erna al dat ie ook een beetje last van een soort zadel ontwenning kan hebben. er heeft natuurlijk twee maanden geen zadel op zijn rug gelegen, eigenlijk al 4 maanden niet. dus moet misschien weer ff wennen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 22:23

Hackie schreef:

dan kom ik ook mee

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 22:25

_sandra schreef:

blijft toch nog steeds spannend, hou je ons op de hoogte?!?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 22:27

Shenavallie schreef:
Helaas Winnitou: ik heb de nieuwe bladzijde niet gehaald, dus geen negerzoenen! :D Dan zijn ze toch maar voor Wes en m'n moeder voor vanavond, want ik ben naar menles! :D

je wilt toch niet zeggen dat die hele doos in een avond opgaat. Ik heb een kist mandarijnen gehaald (is al voor de helft leeg) is iets gezonder en de zadeltassen worden niet meteen gevuld

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 22:27

@San: nu snap ik het.
Tja wel weer vervelend zoiets. Ik hoop van harte dat het goed gaat bij Bianca en dat als jij er ook weer opstapt, het ook weer goed gaat.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 22:28

Shenavallie schreef:
Hackie schreef:

Ik had gisteren een mevrouw uit Curaçao in de koets en die baalde dat ze zich had opgegeven voor vrijwilligerswerk in Nederland. Niet zozeer vanwege het werk, maar puur vanwege de vreselijke kou en nattigheid hier. Haar man was vanwege marinewerk voor 3 jaar in curaçao geplaatst en zij was met hem mee "verhuisd", maar ze willen nu definitief daar blijven want Nederland is volgens haar a) te koud en b) te gehaast. Ergens heeft ze wel gelijk, vooral als ik hoor dat ze zich niet druk hoeft te maken over kleding aantrekken: gewoon een hemdje, een korte broek en een paar slippers... klaar! :D

koetsjes rijden in Willemstad is voor mij ook wel een optie.....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 22:32

xan schreef:
Hackie schreef:

ja mis opeens een week naar mijn idee. Agenda sluipt hier weer helemaal vol.
voetbal, intocht, inkopen bij Jumbo, sinterklaasfeest bij AZ en een bij ZCFC (en mama moet overal mee naar toe), jeugdvoorstelling in het Zaantheater
Moet nu echt oppassen dat ik niet meer toe laat in de agenda anders is er geen momentje meer om sollicitatiebrieven te schrijven

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 22:34

Nicole1995 schreef:
Vanmorgen zat Lars nog stoer op de traktor te rijden helpen hooi voeren,maar dat we thuis kwamen heeft ie gedouched en 2 uur geslapen in ons bed.Hij heeft toch wel koorts en is hangerig,morgen dus ook nog maar lekker thuis blijven.

Beterschap, hoef je morgen niet te werken?

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 22:35

LIQUITA schreef:
DUS...de volgende schatjes kunnen op donderdagavond 18 november.

1. Xan
2. Nicole
3. Liquita
4. Ate

Daar is dan nu nog Anke bij gekomen (met taart ?????)

En Mntj was nog niet zeker.

Meelen, Sandra en Shen zijn er deze keer helaas niet bij.

Om 20.30 uur heb ik hier de koffie en thee klaar staan. :9k