Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hackie schreef:Zoo weer even terug lezen
Mijn vriendin zei ook al dat het zo koud was in NL
Die wou hier even komen over winteren
Gezellig

_sandra schreef:ik ga zo naar de manege, ff oj in stapmolen zetten, en naar amber haar les kijken. vanmorgen heeft bianca mavantos voor me gereden. ging ontzettend goed. ook met wegstappen geen problemen. fijn hoor, ging me toch beetje zorgen maken. morgen en vrijdag doet ze hem ook. gelukkig, kreeg toch beetje de kriebels wat er zou zijn. wacht nog ff met bellen naar kliniek.
_sandra schreef:ik ga zo naar de manege, ff oj in stapmolen zetten, en naar amber haar les kijken. vanmorgen heeft bianca mavantos voor me gereden. ging ontzettend goed. ook met wegstappen geen problemen. fijn hoor, ging me toch beetje zorgen maken. morgen en vrijdag doet ze hem ook. gelukkig, kreeg toch beetje de kriebels wat er zou zijn. wacht nog ff met bellen naar kliniek.
. Fijn dat Bianca hem de komende dagen ook nog voor je gaat doen. Ik ga nog ff door met duimen... xan schreef:_sandra schreef:ik ga zo naar de manege, ff oj in stapmolen zetten, en naar amber haar les kijken. vanmorgen heeft bianca mavantos voor me gereden. ging ontzettend goed. ook met wegstappen geen problemen. fijn hoor, ging me toch beetje zorgen maken. morgen en vrijdag doet ze hem ook. gelukkig, kreeg toch beetje de kriebels wat er zou zijn. wacht nog ff met bellen naar kliniek.
Ik geloof dat ik wat gemist heb, gaat het niet goed met mavantos ??
Shenavallie schreef:Helaas Winnitou: ik heb de nieuwe bladzijde niet gehaald, dus geen negerzoenen!Dan zijn ze toch maar voor Wes en m'n moeder voor vanavond, want ik ben naar menles!

Shenavallie schreef:Hackie schreef:Zoo weer even terug lezen
Mijn vriendin zei ook al dat het zo koud was in NL
Die wou hier even komen over winteren
Gezellig
Ik had gisteren een mevrouw uit Curaçao in de koets en die baalde dat ze zich had opgegeven voor vrijwilligerswerk in Nederland. Niet zozeer vanwege het werk, maar puur vanwege de vreselijke kou en nattigheid hier. Haar man was vanwege marinewerk voor 3 jaar in curaçao geplaatst en zij was met hem mee "verhuisd", maar ze willen nu definitief daar blijven want Nederland is volgens haar a) te koud en b) te gehaast. Ergens heeft ze wel gelijk, vooral als ik hoor dat ze zich niet druk hoeft te maken over kleding aantrekken: gewoon een hemdje, een korte broek en een paar slippers... klaar!
xan schreef:Hackie schreef:Ga van het weekend naar Curacao heeerlijk even winkelen
Wij verwachten Sinterklaas dit weekend in Nederland

LIQUITA schreef:DUS...de volgende schatjes kunnen op donderdagavond 18 november.
1. Xan
2. Nicole
3. Liquita
4. Ate