Hallo!! Ik ben ook nog alive & Kickin'! We hebben het erg druk gehad omdat we een huis gekocht hebben en verhuist zijn. Met Major gaat alles goed, die heeft de winter ook overleeft en verhuist binnenkort naar zijn nieuwe stal. Hoe gaat het bij jullie?
En ik doe het ook nog Gisteren weer gewerkt en 's avonds naar Tineke Schouten geweest, was erg leuk En vanochtend weer met Mazzel op pad geweest. Sinds tijden liep hij vandaag weer echt te klooiten met zijn bit. Bit inmiddels maar weer gaatje omhoog gehangen, leer zakt toch uit, nu hopen dat het moeilijker wordt om zijn tong er over heen te gooien en hij weer jaren goed blijft lopen met zijn tong onder het bit. En morgen weer naar Utrecht, weer aan de studie.
Saskia89
Geplaatst: 20-02-11 14:41
Wat een leven hier ineens, goed werk Antoinette!
evdpanne schreef:
Naar de bios . No strings attached, was leuk .
Wat trouwens wel grappig is... gisteren zag ik in een doos met oude boeken, een boek liggen met die titel (1984 ). Nooit eerder gezien...
Overdrijven is ook een vak hoor... we zijn pas op pagina 32 Ik weet geen roddels...
antoinetje
Geplaatst: 26-02-11 00:00
Major gaat binnenkort verhuizen hij komt dicht bij huis te staan (5 minuten met de auto). Wordt wel een DIY yard dus dat zal voor mij wel even wennen worden!
DIY oftewel Do It Yourself. Je kan hier kiezen uit verschillende vormen van stalling. Full Livery waarbij alles voor je gedaan wordt Half Livery waarbij je het een en ander zelf doet en het een en ander wordt gedaan DIY doe alles dus zelf
Scheelt echt enorm in de prijs, ik denk dat wij per maand nu zo'n 200 pond beter uitzijn!