Wie o wie? Kamp Poelenburgh in deel 3!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

miszmelissa

Re: Wie o wie? Kamp Poelenburgh in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:22

hier nog geen regen :):)

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:23

Leuke foto's zitten er weer bij Fioon. :D

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:23

En we hebben vorig jaar hele erge ruzie gehad op de kermis ..
Een meisje uit onze groep ( R ) had ruzie met een meisje, zodra wij de kermis op liepen kwam dat meisje naar R toe en begon der te duwen etc, dus wij even blijven kijken. Toen kwam caro der aan en nam R weer mee, maar we werden de heletijd achter volgt door ze.
Dus wij moet inpraten want ze was bang geworden, hun waren met ze 5é maarja wij waren met ze 20e.
Opeens liep dat groepje naar de fiets van R en hebben die gesloopt, dus wij daar heen en hun kwamen naar ons toe.
Dus hun de hele tijd schelden en wij namen het gewoon op voor der. Opeens gaat er een jongen de hele tijd op mijn hangen, dus ik zei gewoon ; eeh ik ben je fiets steunpaal niet, en toen begon ie me te bedreigen dat ie me nek zou breken... Dus mijn vriendin kicki pikte dat weer niet en wou hem gaan slaan :P
Opeens liep R met die groep mee dus wij voelden ons genaait.. En sandra was vet boos geworden op R want iedereen kwam voor haar op en nu koos ze de andere kant, toen werd sandra uitgescholden voor K*nker h*oer en sandra was toch boos, die fietste zo achter die jongens aan en wou ze echt slaan denk ik .
Wij hadden de politie gebelt voor het slopen van R der fiets.
Dus die kwam en toen kwamen die andere stoer doen want ze hadden niks gedaan, maar ik wist die namen van R dus ik heb al die namen opgegeven en hun werden dus geroepen. Dus zegt er z'n meisje , nee zij heeft het niet gedaan ik heb het gedaan.. Dus zij moest zich legitimeren maar ze had geen id mee dus kreeg ze ook nog eens een boete.
Omdat alle woede zo hoog opliep gingen we terug naar huis, en wie waren der ronf half 12? Juist ja die groep, dus wij waren weer boos en hebben ze weggejaagd.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:24

Hier regende het echt KEI hard en onweer enzo en ik moest naar huis fietsen. :+

Moest trouwens vanmorgen op mn werk de ambulance bellen, er was n vrouw die heel erg last had van dr hart ofzo. Ik voor 't eerst in mn leven 112 gebeld, stond helemaal te trillen. :+ Uiteindelijk viel het gelukkig wel mee..

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:24

Waarom is Wendy eigenlijk weg?

En wie kregen wij misschien ookal weer?

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:25

Ooohhhjaa, dat verhaal ken ik wel ja. Gezellige boel :+

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:25

Hier regent het nu ook, en gaat het zo onweren...
Oei heftig lisanne, is het goed gegaan met die vrouw?

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:26

LizzyLover schreef:
Een meisje uit onze groep ( R ) had ruzie met een meisje, zodra wij de kermis op liepen kwam dat meisje naar R toe en begon der te duwen etc, dus wij even blijven kijken. Toen kwam caro der aan en nam R weer mee, maar we werden de heletijd achter volgt door ze.
Dus wij moet inpraten want ze was bang geworden, hun waren met ze 5é maarja wij waren met ze 20e.
Opeens liep dat groepje naar de fiets van R en hebben die gesloopt, dus wij daar heen en hun kwamen naar ons toe.
Dus hun de hele tijd schelden en wij namen het gewoon op voor der. Opeens gaat er een jongen de hele tijd op mijn hangen, dus ik zei gewoon ; eeh ik ben je fiets steunpaal niet, en toen begon ie me te bedreigen dat ie me nek zou breken... Dus mijn vriendin kicki pikte dat weer niet en wou hem gaan slaan :P
Opeens liep R met die groep mee dus wij voelden ons genaait.. En sandra was vet boos geworden op R want iedereen kwam voor haar op en nu koos ze de andere kant, toen werd sandra uitgescholden voor K*nker h*oer en sandra was toch boos, die fietste zo achter die jongens aan en wou ze echt slaan denk ik .
Dus die kwam en toen kwamen die andere stoer doen want ze hadden niks gedaan, maar ik wist die namen van R dus ik heb al die namen opgegeven en hun werden dus geroepen. Dus zegt er z'n meisje , nee zij heeft het niet gedaan ik heb het gedaan.. Dus zij moest zich legitimeren maar ze had geen id mee dus kreeg ze ook nog eens een boete.
Omdat alle woede zo hoog opliep gingen we terug naar huis, en wie waren der ronf half 12? Juist ja die groep, dus wij waren weer boos en hebben ze weggejaagd.

Jeetje, en dat op kamp? :=
Das ook niet leuk zeg. Wel een beetje raar dat R die andere kant heeft gekozen ..

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:27

_Lisanne schreef:
Hier regende het echt KEI hard en onweer enzo en ik moest naar huis fietsen. :+

Moest trouwens vanmorgen op mn werk de ambulance bellen, er was n vrouw die heel erg last had van dr hart ofzo. Ik voor 't eerst in mn leven 112 gebeld, stond helemaal te trillen. :+ Uiteindelijk viel het gelukkig wel mee..

Brrrr, dat lijkt me echt eng.
Hoe gaat het nu met haar?

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:28

Ze hoefde ook niet mee met de ambulance en kon gewoon naar huis. Dus was niet heel ernstig geloof ik.
Weet niet hoe het verder gaat. Er kon geen bedankje vanaf dus heb het maar laten gaan..

miszmelissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:29

LizzyLover schreef:

nou gezellig :7
hoop echt niet dat ik ruzie krijg :oo

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:30

_Lisanne schreef:
Ze hoefde ook niet mee met de ambulance en kon gewoon naar huis. Dus was niet heel ernstig geloof ik.
Weet niet hoe het verder gaat. Er kon geen bedankje vanaf dus heb het maar laten gaan..

Ow, das aardig ... :7

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:34

Vast niet hoor maar der lopen zoiezo altijd wel arrogante meisjes.
Werd ook een keertje lastig gevallen door iemand die daar stond, gingen ze met ze alle tegen me praten met een idioote stem. Zo van ; eeh meisje, meisje psst, meisje hoe heet je. Ik moest eigenlijk zo hard lachen maar dacht echt, omg hoe oud zijn jullie. Opeens gingen ze zeggen dat ik doof was . dus keek ze even arrogant aan en liep door.
Dus ze gingen in de kantine zitten en wij ook, maar wij wouden wat drinken halen dus ik loop gewoon achter die toonbank om drinken te halen en ze zitten me toch aan te kijken. Dus ik kijk gewoon terug zeggen ze ; Wat kijk je, denk je dat je stoer bent, dus ik zei gewoon ; Jullie doen stoer maar IK ben stoer. En toen was het klaar.

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:34

Hmm.. dat verhaal weet ik niet of ik dat ken... Ene kant wel en andere kant niet..

Lisan, Ursje is inderdaad erg lief. Vanmiddag nog ff geknuffeld met dr in het land. Straks heen om te rijden.
Hier komt het met bakken nu uit de lucht.. word rustig aan doen op de weg.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:35

Ik heb echt nog nooit ruzie gehad op poel. :+
Zorg er gewoon voor dat niemand last heeft van mij en van 't paard waar ik op dat moment mee sta, dan is er echt niks aan de hand hoor. :)

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:35

Dit is eigenlijk altijd wel over poel.. verhalen over arrogante meiden.. Mja ben benieuwd hoe het jullie af gaat dan met de week wanneer jullie gaann.. :)

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:38

Op elke manege zijn er wel arrogante meiden, het is maar net zoals je bent. Ik hou der niet van als ze zo tegen me gaan doen dan kan je het ook terug verwachten.
Naam begon trouwens met een D en een E die dat deden.
Verder ben ik heel makkelijk hoor, ik zoek geen ruzie, maar al zoek je die met mij heb je hem gevonden ook .
Maar meestal hebben we geen ruzie hoor, menings verschil wel eens maar wat heb je als je 6 dagen lang 24/6 met elkaar bent. En we zijn natuurlijk meiden hé :P

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:39

Ik heb het nog nooit meegemaakt _O-
Maar ik hoop dat er dit jaar ook niks gebeurd. En anders; tsja dan is het maar zo. Doe je niks aan.
Ik probeer me wel aan te passen aan anderen.

miszmelissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:39

LizzyLover schreef:
Vast niet hoor maar der lopen zoiezo altijd wel arrogante meisjes.
Werd ook een keertje lastig gevallen door iemand die daar stond, gingen ze met ze alle tegen me praten met een idioote stem. Zo van ; eeh meisje, meisje psst, meisje hoe heet je. Ik moest eigenlijk zo hard lachen maar dacht echt, omg hoe oud zijn jullie. Opeens gingen ze zeggen dat ik doof was . dus keek ze even arrogant aan en liep door.
Dus ze gingen in de kantine zitten en wij ook, maar wij wouden wat drinken halen dus ik loop gewoon achter die toonbank om drinken te halen en ze zitten me toch aan te kijken. Dus ik kijk gewoon terug zeggen ze ; Wat kijk je, denk je dat je stoer bent, dus ik zei gewoon ; Jullie doen stoer maar IK ben stoer. En toen was het klaar.

haha die laatste zin :=
wel mooi dat het geholpen heeft *D
hier (in friesland) heb ik eigenlijk nooit last van arogante meiden,
en als ze er wel zijn dan doen ze het zeg maar achter je rug om :')
en ook in Gasselte was er niks aan de hand.

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:40

Lizzylover@ zoiets durf ik dus echt nooit te zeggen.
Ik hou eerder mijn mond en krijg een rood hoofd _O-

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:43

Lisan bij jullie waren er toch ook al meiden met ruzie onderling?

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:44

@lizzylover.. PB

miszmelissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:44

Fira schreef:
Lizzylover@ zoiets durf ik dus echt nooit te zeggen.
Ik hou eerder mijn mond en krijg een rood hoofd _O-

ja ik ook :o
ik weet nooit wat ik moet doen.. negeren of iets terug zeggen
want allebei is niet goed als je negeert gaan ze zeggen dat je niet durft blalbla
en als je wel wat zegt dan gaan ze daar weer tegen in en zo >;)

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:46

Meestal is het er gewoon leuk hoor , maak je daar maar geen zorgen om .
We zijn daar met ze alle en houden allemaal van paarden, dus zo snel krijg je geen ruzie hoor.
Ik heb het dus maar 3 x meegemaakt in 6 keer.
Het is er gewoon super leuk, en als er veel ruzie's zouden zijn zouden die weken ook nooit zo vol zitten denk ik maar.

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 17:47

Houd je hoofd KOELLLLL ;)
Tip van mij :D haha!