[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 10:32

Mallow schreef:
Hij kwam naar me toe toen ik aan t pinnen was :P

haha wat grappig
heeft'ie al meteen je pincode gezien :+

fotooooo :D

Mallow

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 10:32

Nouja ik heb wel eerst een paar dagen de kat uit de boom gekeken hor.. Meestal zijn gasten die zomaar op je af komen stappen wel zo dat ze dat bij alle dames doen.. Maar heb m toch een kans gegeven, en hij heeft zich bewezen ;)

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 10:33

Mallow schreef:
Naar zijn huis! We hebben uren lang gepraat, discussies gevoerd.. Het was zo heerlijk, gewoon eindelijk weer is normaal met een man kunnen praten. Was even vergeten dat dat kan :+
Hij heeft echt super leuke humor, en was gewoon heel relaxed! het is geen seconde stil geweest!
Lekker muziekje op de achtergrond.. * zucht :+:

<3 <3 <3 <3

Goed zo Eef!!! :D

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 10:34

klinkt goed hoor Eef, kan me voorstellen dat je dan niet meteen toehapt!

was trouwens meteen 1e x dat ik pagina open :D
als we op deze wijze verder gaan dan is dat topic in no-time vol 8-)
wie gaat t volgende deel maken :P

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 10:34

Binar schreef:
Mallow schreef:
Hij kwam naar me toe toen ik aan t pinnen was :P

haha wat grappig
heeft'ie al meteen je pincode gezien :+

fotooooo :D

hahahaha nee, dat gelukkig niet :P, hij had net gegeten in een 2 michelen ( ofzo ) sterren restaurant, kwam aanlopen in zn pak.. Gebruin huidje, fel blauwe ogen, en gemillimeterd haar.. * Zucht :+: Sorry :P

Heb geen foto helaas! Hij heeft ook geen hyves.. :(

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 10:35

Ja, topic gaat haaaard :oo. Heel goed :D

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 10:36

Ja dat is een goeie Nous... Ben benieuwd wie er nu wordt uitgekozen :)

Zo nu snel de hond uitlaten die heeft de hele tijd moeten wachten omdat ik iemand moest terug mailen :)

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 10:38

Wat romantisch Eef! ik ben jaloers.. :( de mijne weet niet eens meer dat romantiek bestaat :P

Hahahahaha Wolter Kroes met de tijd is gekomen de tijd voor het WK haha we zijn er weer bij en dat is primaaaa vivaaaaa hollandiaaaa :D

Nu ga ik nien uit zijn lijden verlossen! doeidoei!

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 11:07

De dierenarts is continu in gesprek, pff!
Moest rond kwart voor twaalf/twaalf uur bellen maar krijg ze niet te pakken. Over tien minuutjes nog maar proberen, heb al minstens 10x gebeld:P
Konijntje is gecastereerd :P

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 11:11

hehe te pakken gehad, kan mn konijntje om 2 uur weer ophalen, hij is nu nog zo suf als een konijn :(:)
Net aan het bijkomen haha :P

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 11:19

Wat leuk eefF!!
Dat zulke mannen nog bestaan!!
Mijn meneertje weet ook niet zo wat romantiek is :P
nouja, hij vind van wel.. :P op zijn manier :P

strax ff een kadootje voor m kopen voor zn diploma uitreiking vanavond..
moet bij schoonmoeders gaan eten omdat ze niet weet waar zn school is.. eigenlijk geen zin in :( wil gewoon bij mn mannetje zijn de hele avond :(

over 5 min ff pauze houden.. ga ik maar even een jurkje kopen want ik ga er vanuit dat mn kleren morgne niet droog en schoon zijn en chantal gaat niet 3 dagen dezelfde kleertjes dragen.. vond al erg dat ik t nu nog aan moest ! :(

wel erg dat ik dan weer wat nieuws moet kopen :P hahaha.. :+

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 11:21

heeeel erg om iets nieuws te moeten kopen :P

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 11:22

Lala_Laura schreef:
amber2202 schreef:
goedemorge.. Nouja voor mij niet.. Mijn dag kan niet slechter beginnne dan vandaag !!
Hele nacht rot geslapen door de warmte.. Gaat me wekker, val ik in slaap.! Schiet ik wakker terwijl ik al in de bus had moeten zitten.. Pak kleding uit mn tas (ben bij mn vriend dus moet dan kleding meenemen) was mn douchegel open geklapt.. AL mn kleding onder de douchegel.. Dus ik in mn kleren van gister geschoten.. Weggegaan (had wel gedacht dat mn vriend zou aanbieden om me weg te brengen mr nee !!) kom ik om de hoek bij de bus.. Rijdtie weg ! Normaal gaatie 1x per 5miin maar nu door zomertijd 1x per kwartier.. Dus ik bel vriend lief op.. Kan je me niet brengen ? Nee want het zou maar 10min schelen en daarvoor doetie t niet... Hij is verdomme 1 hele maand vrij ! Dus ik kwaad opgehangen en gn wachten.. En dat terwijl er deze morgen om 8.15 een accountant bij me op kantoor zou zijn om werk door te geven !
Heel mn dag is verziekt en moest t hier ff kwijt ! Excuses :P

Zo das wel ietsiepiesie gemeen. Mijn vriend <3 brengt me altijd weg als hij een dag vrij heeft. Dat vind hij ook gezellig. Ik wordt dan altijd op Rotterdam Centraal afgegooid. Hij vind het dan ook prettig dat hij lekker optijd wakker is en de hele dag nog voor zich heeft. Hij gaat dan meestal als hij terug is lekker met de honden wandelen.

Mocht ik me echt verslapen hebben dan brengt hij me zelfs tot aan me werk alleen is dat niet te doen 'sochtends naar Den Haag dus vind ik het station ook super lief. <3

indd gemeen.. ik zat ook echt beetje te wachten dat hij het zelf aanbood in de 2 tellen dat ik door het huis aan het schelden was :P hahaha..
maar nee.. er kwam niks uit..
en dan bel ik m op zegtie eerst dan had je dat net moeten vragen (nee ik moet niet vragen.. jij moet voorstellen :P) en dan zegtie drachteraan.. je weet dat ik het normaal wel doe.. maar het scheelt maar 10 min! dus hij was het er niet mee eens.. nou ga lekker verder slapen dan! :P
en dan krijg je nog leuk berichtje dat je bij schoonmoeder moet eten en met haar mee moet naar diploma uitreiking terwijl ik dat eigenlijk neit wil.. maarja voor de goede orde..
dus mijn hele dag is verpest.. ga gewoon ff langer doorwerken :+ hahaha..

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 11:48

Gelukkig wonen mijn schoonouders niet in de buurt hahahaha ohhh nee das gemeen van me hahahaha me schoonpapa is echt een super vent alleen me schoonmama is een beetje zeurpiet ( daarom zijn ze ouders ook gescheiden zegt ze pa )

Ze wonen in Aalsmeer. Dus je gaat niet even langs als we gaan blijven we meestal een weekend en blijven we slapen in mijn vriend zijn oude kamer in het huis van ze vader.

Tis 50-55 min rijden en we willen altijd wel wat drinken dus is slapen net zo makkelijk en gezellig. Zijn pa vind dat overigs ook altijd erg gezellig en dan moeten we de honden meenemen van hem hahahah

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 11:50

Ik ga nu afgelopen 25 mei al 2 jaar met me vriendje en we zijn tot op de dag van vandaag nog erg verliefd en hebben het erg leuk met elkaar.

Net als afgelopen vrijdag dat hij met de trein kwam om naar scheveningen te gaan met ze tweetjes. Hij zat in de trein naar Den Haag centraal en ik in de bus vanaf me werk naar Den Haag centraal en we zaten te smsen en gek te doen met het lijkt wel een date.

Maar zo voelde het ook. Vind dat echt leuk die kriebels in je buik voor als je een leuke jongen gaat ontmoeten en dan is het extra leuk als het al 2 jaar je vriend is.

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 11:52

Hij kan overigs ook erg goed met me zus overweg en met Piet. Alleen is die relatie uit maar Piet komt nog wekelijks over de vloer ( woont hier ook 5 min vandaan hahaha)

het enige jammere is dat hij alergies is voor de pooooownies.
Dus me vriendje op een wit paard nee dat wordt het niet hahahahha

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 11:53

horsii schreef:
heeeel erg om iets nieuws te moeten kopen :P

inderdaad wat is dat erg :D

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 12:13

vrijdag agrijden whaaaaaaaa

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 12:15

spannenddd :D

Ik ga even in de tuin zitten en mn konijntje ophalen bij de da!
doeidoei

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 12:22

succes pressie !!!! ;)
you can do it chick! ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 12:25

ik ben ook nog steeds helemaal verliefd.. :D:D na 5,5 jaar..
we wonen alleen nog niet samen.. hij bij zn paps en gaat nu weer terug naar zn mams en ik woon gewoon bij mn ouders.. :) heb ook niet zulke leuke schoonouders maarja.. je krijgt ze erbij he ;) we wilde eigenlijk nu ergens gaan samenwonen maar hij gaat over half jaarjte voor anderhalf jaar naar nijmegen en de weekenden komtie dan thuis.. dus samnewonen is t dan niet echt.. alleen ik woon daar dan :P haha.. maar als er iets op ons pad komt nemen we het wel aan.. dus ben bnieuwd.. heb dr wel zin in :D maar zit thuis ook nog prima ;)

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 12:25

mensen van de kleine ruinengroep, ik heb vandaag terwijl ik er was 2x de waterbakken bijgevuld
( en daarvoor had amanda ze ook al gevuld trouwens) kun je nagaan hoeveel ze drinken.

De paardjes drinken echt enorm veel met dit weer, dus zullen we proberen ze zoveel mogelijk bij te vullen? :)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 12:29

Volgens mij moet ik ook ergens gaan pinnen voor een leuke vent :))

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 12:33

amber2202 schreef:
ik ben ook nog steeds helemaal verliefd.. :D:D na 5,5 jaar..
we wonen alleen nog niet samen.. hij bij zn paps en gaat nu weer terug naar zn mams en ik woon gewoon bij mn ouders.. :) heb ook niet zulke leuke schoonouders maarja.. je krijgt ze erbij he ;) we wilde eigenlijk nu ergens gaan samenwonen maar hij gaat over half jaarjte voor anderhalf jaar naar nijmegen en de weekenden komtie dan thuis.. dus samnewonen is t dan niet echt.. alleen ik woon daar dan :P haha.. maar als er iets op ons pad komt nemen we het wel aan.. dus ben bnieuwd.. heb dr wel zin in :D maar zit thuis ook nog prima ;)

Waarom gaat hij anderhalf jaar naar Nijmegen dan??

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 12:37

haha kijken jullie wel uit met al dat pinnen,dan heb je straks eenl euke vent en geen geld meer.

net met Joepi uurtje in het bos gereden,ingesprayed en vliegendeken op [ zonder siungelbanden Nous ] .Zo was het te doen met de horzels.
1 vos en 2 reeën gescoord.Joepi douche gegeven en denk dat ik vanavond met Aiko ga.

heel klein bietje regen hier,niet te geloven