Mallow schreef:Hij kwam naar me toe toen ik aan t pinnen was
haha wat grappig
heeft'ie al meteen je pincode gezien
fotooooo
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mallow schreef:Naar zijn huis! We hebben uren lang gepraat, discussies gevoerd.. Het was zo heerlijk, gewoon eindelijk weer is normaal met een man kunnen praten. Was even vergeten dat dat kan
Hij heeft echt super leuke humor, en was gewoon heel relaxed! het is geen seconde stil geweest!
Lekker muziekje op de achtergrond.. * zucht
Binar schreef:Mallow schreef:Hij kwam naar me toe toen ik aan t pinnen was
haha wat grappig
heeft'ie al meteen je pincode gezien![]()
fotooooo
, hij had net gegeten in een 2 michelen ( ofzo ) sterren restaurant, kwam aanlopen in zn pak.. Gebruin huidje, fel blauwe ogen, en gemillimeterd haar.. * Zucht
Sorry 
. Heel goed
de mijne weet niet eens meer dat romantiek bestaat

op zijn manier 
wil gewoon bij mn mannetje zijn de hele avond 

hahaha..
Lala_Laura schreef:amber2202 schreef:goedemorge.. Nouja voor mij niet.. Mijn dag kan niet slechter beginnne dan vandaag !!
Hele nacht rot geslapen door de warmte.. Gaat me wekker, val ik in slaap.! Schiet ik wakker terwijl ik al in de bus had moeten zitten.. Pak kleding uit mn tas (ben bij mn vriend dus moet dan kleding meenemen) was mn douchegel open geklapt.. AL mn kleding onder de douchegel.. Dus ik in mn kleren van gister geschoten.. Weggegaan (had wel gedacht dat mn vriend zou aanbieden om me weg te brengen mr nee !!) kom ik om de hoek bij de bus.. Rijdtie weg ! Normaal gaatie 1x per 5miin maar nu door zomertijd 1x per kwartier.. Dus ik bel vriend lief op.. Kan je me niet brengen ? Nee want het zou maar 10min schelen en daarvoor doetie t niet... Hij is verdomme 1 hele maand vrij ! Dus ik kwaad opgehangen en gn wachten.. En dat terwijl er deze morgen om 8.15 een accountant bij me op kantoor zou zijn om werk door te geven !
Heel mn dag is verziekt en moest t hier ff kwijt ! Excuses
Zo das wel ietsiepiesie gemeen. Mijn vriendbrengt me altijd weg als hij een dag vrij heeft. Dat vind hij ook gezellig. Ik wordt dan altijd op Rotterdam Centraal afgegooid. Hij vind het dan ook prettig dat hij lekker optijd wakker is en de hele dag nog voor zich heeft. Hij gaat dan meestal als hij terug is lekker met de honden wandelen.
Mocht ik me echt verslapen hebben dan brengt hij me zelfs tot aan me werk alleen is dat niet te doen 'sochtends naar Den Haag dus vind ik het station ook super lief.
hahaha..
) en dan zegtie drachteraan.. je weet dat ik het normaal wel doe.. maar het scheelt maar 10 min! dus hij was het er niet mee eens.. nou ga lekker verder slapen dan! 
hahaha.. 

:D na 5,5 jaar..
heb ook niet zulke leuke schoonouders maarja.. je krijgt ze erbij he
we wilde eigenlijk nu ergens gaan samenwonen maar hij gaat over half jaarjte voor anderhalf jaar naar nijmegen en de weekenden komtie dan thuis.. dus samnewonen is t dan niet echt.. alleen ik woon daar dan
haha.. maar als er iets op ons pad komt nemen we het wel aan.. dus ben bnieuwd.. heb dr wel zin in
maar zit thuis ook nog prima

amber2202 schreef:ik ben ook nog steeds helemaal verliefd..:D na 5,5 jaar..
we wonen alleen nog niet samen.. hij bij zn paps en gaat nu weer terug naar zn mams en ik woon gewoon bij mn ouders..heb ook niet zulke leuke schoonouders maarja.. je krijgt ze erbij he
we wilde eigenlijk nu ergens gaan samenwonen maar hij gaat over half jaarjte voor anderhalf jaar naar nijmegen en de weekenden komtie dan thuis.. dus samnewonen is t dan niet echt.. alleen ik woon daar dan
haha.. maar als er iets op ons pad komt nemen we het wel aan.. dus ben bnieuwd.. heb dr wel zin in
maar zit thuis ook nog prima