t komt wel weer goed Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Serada schreef:Het was inderdaad errúg koud op stal. Toen wij naar huis reden zagen we de temperatuursmeter al op -4 staan dus dat is in de loop van de avond behoorlijk snel gezakt. Rijden is inderdaad dan nog beter om ook zelf warm te blijven hihi. Gelukkig hebben we een hele goeie bodem in de bak en dan kan je tenminste nog doorrijden. Nou als alles goed gaat, kunnen we volgend voorjaar in een mooie binnenbak rijden Fieke! Moeten we gewoon even aan Arjan vragen om daar heerlijke verwarming in te plaatsen
Dayna schreef:Ben benieuwd.. Denk idd dat ze stalhuur wel met minimaal 50 euro omhoog gaat, als je je bedenkt dat toen der tijd met die longeerbak de huur al 10-20 euro steeg!
.... als ie echt 50 euro duurder gaat worden gaat ik denk ook niet blijven, voor 50 euro minder sta ik bij t'einde ook prima ( met binnenbak )
Serada schreef:Zo wij zijn ook eindelijk weer thuis. Dave en ik moesten vanuit de wedstrijd meteen door naar een verjaardag. Vanmorgen waren we al om 8 uur op en we zijn rond half 10 naar stal gegaan. Thomas lekker gewassen, gepoetst en gevlochten. Rond kwart over 11 kwam Sandy ook en toen wij we tegen half 12 naar manege Nootdorp vertrokken. Daar aangekomen aangemeld en het zadel in geklommen. We waren net bezig met inrijden ( ik had alleen nog maar gestapt) tot dat er werd omgeroepen dat het een half uur eerder werd. Ik moest dus meteen na mijn voorganger en Thom was dus nog niet goed ingereden. Ik had dus echt zoiets van; We zien het wel...!!
Nou Thomas liep wel lekker, het wijken ging goed maar in de galop ging hij weer flink bokken. In de tweede proef knalde hij wel vier tot vijf keer met bokken dat we gewoon scheef de grote volte op gingen haha. In beide proeven heb ik daar strafpunten voor gekregen. Ook ging hij in een middendraf nog galopperen en ook daar had ik strafpunten voor. Ik ben nog twee keer te vroeg afgewend met wijken, had met mijn verkeerde hand beide proeven afgegroet en bij de eerste stond ik niet eens stil hihi. Echt slordige foutjes en dat was te merken aan mijn puntjes...!Ik had voor mijn eerste proef 174 en was tweede bij mijn tweede proef met 175...Volgende keer dus toch iets netter rijden en Thom ietsje minder knetteren...
![]()
Wil hoe is jouw wedstrijd gegaan?
Wat wordt je meissie al groot Peet!
\