Met de dames op stok, in het Langelanerskippehok...! deel 3

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ellen_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:10

dank je :) t komt wel weer goed

TurboTinker

Re: Met de dames op stok, in het Langelanerskippehok...! deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:12

Tuurlijk, maar tis niet lekker

ellen_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:14

nee nou me eten blijft er tot nu toe nog in dus ben allang blij :)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:25

Niet te hard roepe :+

ellen_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:31

haha maj :+ vanaaf lekker ruistig aan doen beetje tv kijken ect. en daarna lekekr betijds me bedje in :P

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:48

groot gelijk :D

ellen_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 20:03

maar ik gaat weer tv kijken enzo :)

:wave:

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 20:18

Beterschap El! dacht al Es, riep gisteren lief zijn voor El morgen tegen max en vervolgens zie ik Es weer... hihihi

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 22:51

Beterschap Ellen! ;)

Vandaag lekker dagje gehad. Vanmorgen Thom, Max en Nobe lekker buiten gehad en vanmiddag naar school geweest. Paar uurtjes les gehad en vanavond weer even naar stal geweest. Thomas lekker gelongeerd en hij stond al lekker buiten toen we aankwamen. Heerlijk zeg, die twee dagen minder werken... :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 22:53

Lijkt me best lekker Lin, twee dagen minder! Was wel flink koud op stal he? Zit hier nu nog te ontdooien van die twee dames longeren....morgen allebei maar weer rijden, dan bijf ik tenminste warm.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 23:31

Het was inderdaad errúg koud op stal. Toen wij naar huis reden zagen we de temperatuursmeter al op -4 staan dus dat is in de loop van de avond behoorlijk snel gezakt. Rijden is inderdaad dan nog beter om ook zelf warm te blijven hihi. Gelukkig hebben we een hele goeie bodem in de bak en dan kan je tenminste nog doorrijden. Nou als alles goed gaat, kunnen we volgend voorjaar in een mooie binnenbak rijden Fieke! Moeten we gewoon even aan Arjan vragen om daar heerlijke verwarming in te plaatsen :D

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 08:01

Joh kom op zeg.... ik moest toen ik van me scooter afkwam naar de kachel rennen omdat me handjes lichtelijk waren bevroren. trouwens heb liever kou dan die zeikregen... getver das pas kl*te.
Binnebak, binnenbak...... whahahaha :)

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 08:06

Aankomend voorjaar een binnenbak?? Heb ik was gemist? Is de kogel eindelijk door de kerk?

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 08:14

Dayna schreef:
Aankomend voorjaar een binnenbak?? Heb ik was gemist? Is de kogel eindelijk door de kerk?

geen idee? Lin heeft het erover? hahaha :P

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 09:36

Was ijskonijn toen ik gister thuiskwam.....Borretje deed het weer helemaal prima en is em zomaar niet gepeerd......zou die het dan eindelijk leren...whahahaha

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 09:43

hahaha, kou ik hou van jou! hahaha.
en het blijft zo deze week! hoop dat we einde van de week nog wel in de bak kunnen rijden?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 09:45

Serada schreef:
Het was inderdaad errúg koud op stal. Toen wij naar huis reden zagen we de temperatuursmeter al op -4 staan dus dat is in de loop van de avond behoorlijk snel gezakt. Rijden is inderdaad dan nog beter om ook zelf warm te blijven hihi. Gelukkig hebben we een hele goeie bodem in de bak en dan kan je tenminste nog doorrijden. Nou als alles goed gaat, kunnen we volgend voorjaar in een mooie binnenbak rijden Fieke! Moeten we gewoon even aan Arjan vragen om daar heerlijke verwarming in te plaatsen :D

Binnenbak betekend helaas waarschijnlijk ook hogere stalling, en weet niet of Fieke dan ook nog wel gaat blijven. Als ik Esmeetje ook nog wil blijven houden....

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 09:47

Van mij mag die binnenbak er morgen nog komen......had het echt zo allejeezus koud gisteren....
Tja hogere stalling zit er wel in voor meer faciliteiten, keb het er graag voor over :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-09 12:20

Nou het is nog een beetje speculeren op de informatie die ik op stal hoor maar voor wat ik begreep zijn vrijwel alle hindernissen weg. Afgelopen zaterdag waren er mensen om nieuwe metingen te doen dus volgens mij is dat een positief gegeven. Het is nog niet officieel hoor... :D

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 12:33

Ben benieuwd.. Denk idd dat ze stalhuur wel met minimaal 50 euro omhoog gaat, als je je bedenkt dat toen der tijd met die longeerbak de huur al 10-20 euro steeg!

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 13:31

Dayna schreef:
Ben benieuwd.. Denk idd dat ze stalhuur wel met minimaal 50 euro omhoog gaat, als je je bedenkt dat toen der tijd met die longeerbak de huur al 10-20 euro steeg!

Nou vind je het heel erg?? laat ie dat dan voor de nieuwe stallen berekenen :P .... als ie echt 50 euro duurder gaat worden gaat ik denk ook niet blijven, voor 50 euro minder sta ik bij t'einde ook prima ( met binnenbak )
prima en begrijpelijk dat de stalling omhoog gaat maar 20 euries zou voor mij echt het max zijn! anders kan ik ook niet meer leuk een paardje houden ;(

Dus die mensen waren zterdag ds toch van de gemeente Lin? vond die ene gozer wel leuk, maar dave dacht dat ie van de andere kant was, hahaha

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 13:41

Als je gaat kijken naar de gemiddelde prijs in de omgeving met dezelfde faciliteiten is dat echt geen absurd bedrag (uitzonderingen daargelaten)

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 13:44

ow nee dat hoor je me ook niet zeggen.
zeeuw is 285 met binnenbak en stal met buitenluik
einde is 250 of duurder ( ligt eraan wat je zelf verbruikt aan je paard ) met binnenbak
kijk olsthoorn is absurt met 320, maar wel all in
verboon is rond de 280 geloof ik, met binnenbak en buitenbak met aghterberg
stal van marieke is 250 met buitenbak en aghterberg
joh noem et maar op zitten allemaal wel onder de 300

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 16:33

Serada schreef:
Zo wij zijn ook eindelijk weer thuis. Dave en ik moesten vanuit de wedstrijd meteen door naar een verjaardag. Vanmorgen waren we al om 8 uur op en we zijn rond half 10 naar stal gegaan. Thomas lekker gewassen, gepoetst en gevlochten. Rond kwart over 11 kwam Sandy ook en toen wij we tegen half 12 naar manege Nootdorp vertrokken. Daar aangekomen aangemeld en het zadel in geklommen. We waren net bezig met inrijden ( ik had alleen nog maar gestapt) tot dat er werd omgeroepen dat het een half uur eerder werd. Ik moest dus meteen na mijn voorganger en Thom was dus nog niet goed ingereden. Ik had dus echt zoiets van; We zien het wel...!!

Nou Thomas liep wel lekker, het wijken ging goed maar in de galop ging hij weer flink bokken. In de tweede proef knalde hij wel vier tot vijf keer met bokken dat we gewoon scheef de grote volte op gingen haha. In beide proeven heb ik daar strafpunten voor gekregen. Ook ging hij in een middendraf nog galopperen en ook daar had ik strafpunten voor. Ik ben nog twee keer te vroeg afgewend met wijken, had met mijn verkeerde hand beide proeven afgegroet en bij de eerste stond ik niet eens stil hihi. Echt slordige foutjes en dat was te merken aan mijn puntjes...! :o Ik had voor mijn eerste proef 174 en was tweede bij mijn tweede proef met 175...Volgende keer dus toch iets netter rijden en Thom ietsje minder knetteren... :D

Wil hoe is jouw wedstrijd gegaan?

Wat wordt je meissie al groot Peet!

Jeetje Lin, heb je me na zitten doen _O-
Mijn proeven gingen super, zelfde punten als jij :D
Aleen raakte ik in beide proeven de weg kwijt.
Peet zo haar best gedaan met lezen en ik was stokdoof :o \
Tja Ietsen was totaal niet aan het been, en overal staat niet aktief, niet aktief. :oo
Ik heb Ietsen zelfs tijdens de proeven vooruit moeten schoppen, totaal niet voorwaarts.
Hij was zelfs bomproof op de zweeptikken.
En hij kreeg toch ineens een hele harde.
Dus was ik te veel met Ietsen bezig en zo hoorde ik Peet niet meer.
Verdwaald helemaal het spoor bijster _O-

He Lin, weet je nog mijn allereerste proef. :=

Ik groette af met mijn verkeerde hand, met beide proeven _O-

Maar verder was Ietsen heel erg lief.
Miste nu dat kleine duiveltje, niet voorwaarts, en geen reactie op de zweep.
Dat is niks voor hem :o

JackMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 17:31

wan verboon is nog iets duurder 2 tientjes duurder geloof ik wat ik begreep.

maar zou idd wel lekker zijn een binnenbak ik heb dat nou ook en met regen rij ik gewoon lekker binnen.
maar als het gewoon droog is en het waait niet hard dan rij ik wel buiten want die bak is wat groter dan de binnenbak.