Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DJoysDesignz schreef:Zo was net weer heel trots op mijn mannetje. Kwam uit de losgooibak, maar er stond ineens een heel grote vrachtwagen.. ik moest dus samen met Kariq door een heel smal paadje met rechts die wagen en allemaal werkzaamheden erom heen. Maar hij liep heeel braaf met mij mee... hij was beetje onzeker, maar heb hem gezegd "Kom mannetje je bent zo braaf, je kan het" Toen was die zoooo braafheb hem lekker verwend
Citaat:oowhh das minder lizzy! misschien kan je ze een vriendelijk mailtje sturen om haar te feliciteren met haar 2e plaats.. en zeggen dat je haar best had willen aanmoedigen misschien dat ze je dan volgende x op de hoogte houden
Jeany_Orion schreef:We hebben nu een leenzadel. Ons andere wordt opgevuld. Dan krijgen we die vrijdag , volgende week, weer terug.
Als hij dan nog niet goed ligt, krijgen we een franse. Die is van kalfsleer en kan helemaal op maat worden gemaakt
DJoysDesignz schreef:Zo was net weer heel trots op mijn mannetje. Kwam uit de losgooibak, maar er stond ineens een heel grote vrachtwagen.. ik moest dus samen met Kariq door een heel smal paadje met rechts die wagen en allemaal werkzaamheden erom heen. Maar hij liep heeel braaf met mij mee... hij was beetje onzeker, maar heb hem gezegd "Kom mannetje je bent zo braaf, je kan het" Toen was die zoooo braafheb hem lekker verwend