. Beterschap Noortje!--
Jeetje wat een heerlijke karrit heb ik met Slash gehad.
We gingen via het strand naar Boerderij de Stek om daar bij de paardjes te kijken.
Slash leek wel een hengst toen hij die paarden zag whaha.
We reden zo het erf op en de paarden van de boerderij stonden in de bak en daar reed ik met hem naartoe.
De Tinkers vonden hem maar vreemd en maakten ruzie met elkaar.. maar de Fjordjes waren zeer geintresseerd in die kleine voor de kar.
Slash was super braaf en liet alles toe. Hij maakte zelfs vriendjes met 1 van de Fjorden daar, lekker neuzen en kriebelen bij elkaar in de nek haha.
Ook alle mensen die er werken kwamen kijken naar de kleine, die is toch heel wat kleiner dan hun Shet
.Bleef er niet zo lang want we moesten ook weer richting huis.
We hebben er zo ongeveer 2 tot 2,5 uur over gedaan, en wat was hij bezweet!
Het zweet druipte van zn achterbeentjes, tsja hij heeft niet zo'n goede conditie en dan zo'n eindje..
Heb maar 3 keer met hem gegalopeerd want anders was ie al helemaal bekaf.
Vooral veel gestapt en gedraaft, en vaak gaf Slash zelf aan wanneer hij harder wilde
. Thuis weer terug gekeerd lekker met Slash naar zacht zand gestapt en hem lekker laten rollen.
Nam ik gelijk Dotje even mee voor een lekkere wandeling en zo kon Slash ook lekker op adem komen en droog stappen met hier en daar een lekker plukje gras
.Vond het wel een leuk karritje, ik zag dat Slash ook lekker aan het genieten was en vooral de Fjorden vond ie heeeel leuk
.Het is ook leuk voor hem om eens andere soortgenoten te zien dan alleen Dotje haha
.
, hoop het niet )
!
.. 
?