Wat nou WATJES....hier Part 4 van de VELDT Schatjes!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:36

LIQUITA schreef:
_sandra schreef:
ro zijn rapport is helemaal top!!! allemaal ruim voldoende en goed. ze krijgen bij ons geen cijfers. is ook meer een verslag als een rapport. jenaplan he! ben toch wel weer erg tevreden en trots op mijn ventje!
TOPPIE +:)+ !!!

Hoe gaat het nu eigenlijk met hem, heeft hij nog erge last van z'n beugel of begint het al te wennen?

Ik sprak Roan even zaterdagavond. Hij zei dat het al een stuk minder was met de pijn, praten ging ook goed.
Wat een lol hadden die mannetjes.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:38

LIQUITA schreef:
meelen schreef:
Zo, ik heb weer een nieuw hoofd.
Blond en donkere plukjes.
Hahaha...waar heb je die gehaald :+ ?

In Zaandam, Assendelft knipt geen schapen. :P

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:39

Nicole1995 schreef:
_sandra schreef:
ro zijn rapport is helemaal top!!! allemaal ruim voldoende en goed. ze krijgen bij ons geen cijfers. is ook meer een verslag als een rapport. jenaplan he! ben toch wel weer erg tevreden en trots op mijn ventje!

HEE,goed zo.Krijgt hij nou kadootje???Lars krijgt altijd geld.

nee hoor, als hij eind rapport krijgt. van oma en opa vast wel !!!

_sandra

Re: Wat nou WATJES....hier Part 4 van de VELDT Schatjes!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:43

ja, ro heeft het zaterdag erg gezellig gehad met indy. ze gingen om half drie naar bed begreep ik van conny!!!!! zondag heb ik ze pas om 1 uur weer in kantine gezien. flink uitgeslapen. roan had wel medelijden met indy. die mag niet meer op manege voetballen, hadden mensen geklaagd. ro zijn opmerking was; waar moet ie dan voetballen???

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 15:43

Hahaha...deze vind ik wel goed.

Afbeelding

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:43

Oh ja ,dat kan ook natuurlijk.Lars heeft een achterstand met lezen dus dat gaat heel langzaam vooruit met alle hulp die ze op school aanbieden,dus is het een extra stimulans.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:45

LIQUITA schreef:

Afbeelding

ben een beetje blond, snap hem niet?????!!!!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:47

Nicole1995 schreef:
Oh ja ,dat kan ook natuurlijk.Lars heeft een achterstand met lezen dus dat gaat heel langzaam vooruit met alle hulp die ze op school aanbieden,dus is het een extra stimulans.

hihi, roan pakt alle kansen om kadootjes te krijgen. maar daar trappen wij niet in hahahaha. maar ik begrijp je hoor!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:47

_sandra schreef:
LIQUITA schreef:

Afbeelding

oh hahaha, zag de slagboom niet whaahahahahahaa

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 15:48

Aaaaah!!!

Afbeelding

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:49

Ik ga ff leuke schalen opmaken met voorjaarsbolletjes (crocusjes,hyacintjes enz.) en platmos.En nog een stijle vaas met hyacintjes en platmos en een mooie oude seringentak er tussen .Krijg dat weer helemaal zin in de lente.Als ik naar de tuin kijk heb ik ook zin om wat te doen die ligt er zo troosteloos bij.Maar nog ff wachten nog ff en dan gaan we die restylen ben nou al aan het kijken op me werk naar leuke planten . :D

Nicole1995

LIQUITA schreef:
Aaaaah!!!

Afbeelding

Hahahhahaaa _O-

_sandra

_sandra schreef:
ja, ro heeft het zaterdag erg gezellig gehad met indy. ze gingen om half drie naar bed begreep ik van conny!!!!! zondag heb ik ze pas om 1 uur weer in kantine gezien. flink uitgeslapen. roan had wel medelijden met indy. die mag niet meer op manege voetballen, hadden mensen geklaagd. ro zijn opmerking was; waar moet ie dan voetballen???

maar snap het wel hoor, als je een schrikkerig paard hebt is het lastig! heb daar gelukkig zelf niet zo'n last van. hahaha

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 15:49

_sandra schreef:
Wahahaha _O- Ik dacht dat je een geintje maakte, hihhi.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 15:51

_sandra schreef:
_sandra schreef:

maar snap het wel hoor, als je een schrikkerig paard hebt is het lastig! heb daar gelukkig zelf niet zo'n last van. hahaha
Ik heb er ook niet zo´n last van. Als ik langs kom met Liquita dan stoppen ze altijd even.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:51

_sandra schreef:
_sandra schreef:

Inderdaad ,ik snap het ook wel.Waar hij dan wel kan.....dat is ook lastig ja.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:52

_sandra schreef:

Wat een zeikerds.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:52

_sandra schreef:
_sandra schreef:

Hihi

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:53

LIQUITA schreef:
_sandra schreef:
Wahahaha _O- Ik dacht dat je een geintje maakte, hihhi.

Eerlijk gezegd zag ik het ook niet hahahhah _O- dacht ik hou me mond wel :)* was geen lampje op dat moment hahaha

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:53

LIQUITA schreef:
Aaaaah!!!

Afbeelding

Whaaaaaaaaaaaahahahaha hij is leuk.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 15:54

Nicole1995 schreef:
Ik ga ff leuke schalen opmaken met voorjaarsbolletjes (crocusjes,hyacintjes enz.) en platmos.En nog een stijle vaas met hyacintjes en platmos en een mooie oude seringentak er tussen .Krijg dat weer helemaal zin in de lente.Als ik naar de tuin kijk heb ik ook zin om wat te doen die ligt er zo troosteloos bij.Maar nog ff wachten nog ff en dan gaan we die restylen ben nou al aan het kijken op me werk naar leuke planten . :D
Hahaha, ja zo´n dag als vadaag geeft mij ook helemaal een voorjaarsgevoel. En volgens mij had Sandra daar ook last van, want die heeft de hele goudkust opgeruimd en geveegd. Ze was al aan het kijken waar we een bankje neer konden zetten om lekker in het zonnetje te kunen zitten 8-) .

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:55

Ze waren voor de kantinedeur aan het voetballen, daar lopen geen paarden.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:56

LIQUITA schreef:
Nicole1995 schreef:
Hahaha, ja zo´n dag als vadaag geeft mij ook helemaal een voorjaarsgevoel. En volgens mij had Sandra daar ook last van, want die heeft de hele goudkust opgeruimd en geveegd. Ze was al aan het kijken waar we een bankje neer konden zetten om lekker in het zonnetje te kunen zitten 8-) .

Oh,dat zijn de bekende voorjaars kriebels hahahaha.Heerlijk met een kopje koffie.Kom ik bij jullie zitten hoor met lekkere koekjes en chocolaatjes om jullie om te kopen. :o

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:56

meelen schreef:
Ze waren voor de kantinedeur aan het voetballen, daar lopen geen paarden.

Dat moet kunnen lijkt me.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 15:57

Nicole1995 schreef:
Oh,dat zijn de bekende voorjaars kriebels hahahaha.Heerlijk met een kopje koffie.Kom ik bij jullie zitten hoor met lekkere koekjes en chocolaatjes om jullie om te kopen. :o
Dat staat :9k