Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. hebbe toen een rondleiding gehad zit echt nog wel heel veel bij! plek voor 100 paarden / pony's. schi\jnbaar veel lieve paarden, wel ieder zn eigen streken. Pony's en solmmige paarden staan wel in een soort stands met een hoop langs elkaar, maar dat gaan ze verbouwen schijnbaar. En in de zomer staan de ponys dag en nacht op de wei.
dus hoop ook echt dat het wat is. Morgen welbij de nieuwe ark rijden, eerst maar eens zien volgende week of het wat is 

ff gevochten met Speedy
? 
haha mja hij ging ook nog eenx beetje scheef anders zat die op de paal
?
was iemand dmet een 7,5 en iemand met 7 en daarna ik en de rest had allemaal lager...
dan ga je het iig wel serieus nemen 

Vorig jaar had ik ook al 2 punten meer dan marco 
ik vind da ook leuk alleen zal mijn IQ niet echt hoog zijn hahah
Naja nog 2x geprobeerd maar hij deed het echt niet. Dus ik gevraagd of ik m daar even mocht laten staan en naar een pinautomaat lopen. Dus snel naar het station, saldo controleren nou was echt 10x die dvdspeler maarja nou bleek dat omdat Nick 14 is hij maar per dag maximaal €100,00 op mag nemen. Dus als 'ie dan iets groots wil kopen moet ie daar goed over na denken door elke dag zeg maar €100 euro te pinnen. Maarja nou heb ik dat ding nogsteeds niet
Ga 'm zaterdag wel halen denk ik, alleen gisteren wassie met 19% korting dus da's wel een beetje jammer
mariki10 schreef:Ow en ik had een IQ van maar liefst 137![]()
marco had 134Vorig jaar had ik ook al 2 punten meer dan marco
Ga nu maar lekker een filmje kijken en morgen weer lekker naar mijn paardje toe