Astor schreef:

Ze ging best wel heel hard
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:

.
.
?
. Manon_S schreef:Is het ook goed als mijn hondje graag model wilt zijn?
Hij zit goed in zijn vel.
Melanie_B schreef:Dinsdag les om 8 uur

Heb z'n vissenkom verschoond
Melanie_B schreef:Mijn vis wel ook wel op de foto..
Die zit ook wel lekker in z'n velHeb z'n vissenkom verschoond
.
. Pebbs schreef:is altijd zo vreselijk, binnenbak foto's sucks !
haha Melanie_B schreef:Onze Fonz het now een poliep op zun lúl.
Hij mag nie néuken nie en nie gepijpt worre nie.
Hij belt jouw over un maant trug.
Melanie_B schreef:Manon_S schreef:Melanie zie ik ook eerder in een dorp met paard aan huis.
Jaaaaa! Een boerderie later! Met veeel dieren. Schapen, koeien, geiten, varkens, ezel, geen kippen
want die vind ik eng.En dan gewoon voor het hebben zeg maar, niet voor de slager. En uiteraard
paarden..Heerlijk, in de vrijheid wonen. Dorpelingen zijn toch anders dan Stadsmensen..

Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:
Jaaaaa! Een boerderie later! Met veeel dieren. Schapen, koeien, geiten, varkens, ezel, geen kippen
want die vind ik eng.En dan gewoon voor het hebben zeg maar, niet voor de slager. En uiteraard
paarden..Heerlijk, in de vrijheid wonen. Dorpelingen zijn toch anders dan Stadsmensen..
Jaa in zo'n dorp wonen is geweldig! Alleen het nadel is dat als jij iets 'gedaan' heb of er iets gebeurd is, binne twee sec het hele dorp het weet. En iedereen meteen een vooroordeel over je hebt..
Het is afwegen, tjah , ik heb ook liever een dorp, maar soms kan ik die mensen wel wurgen