!Dus iedereen dat nummer kopen hihihi
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
.
)Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:ja ik ben dan bij melanie, slaap sowieso zaterdag bij haar, dus dan kunnen we gewoon lopen vanaf haar huis naar jouw toch
dan gaan we gewoon op tijd weg !
okee..

.
.

hahahahahaaaaaaaaaa 
Wat een gezeik, gisteren ging het ook al niet door. Nou heel jammer dan voor hun, ik ga nu mooi niet werken.
Melanie_B schreef:GVD!
We zouden pannekoeken gaan bakken; Gaat het niet meer door.Wat een gezeik, gisteren ging het ook al niet door. Nou heel jammer dan voor hun, ik ga nu mooi niet werken.
.
.

!
.
Melanie_B schreef:Frans is best lief.. Gehhe![]()
Gisteren weer lekker gereden op Worlino, dressuur.
En het klikt wel tussen ons heb ik het gevoel.
We hebben alleen 2 miscomplicatie's gehad waardoor ik madame stilzette,. eens heeel diep ademhaalde en weer onze oefening vervolgde!
En uiteindelijk liep ze toch wel fijnWijken ging ook goed alleen moest haar wat voorwaatser houden.. En das nog best lastig, want ze vind het wijken zelf nog heel moeilijk. Maargoed iets om te oefenen..
We reden trouwens in de buitenste springbak, (de achterste) en dat vond ze allemaal wel interessant! Heeft ze nog (nooit?) niet veel in gelopen
Toen stond ik even met Elja na de les naar Noortje te kijken in de opening van de binnenbak deur en toen zegt Frans opeens: 'Dus Mel, wat ambieer jij met het paardrijden?' Dus ik 'Euh,.. Wat bedoel je![]()
'
'Nou wat jij met het paardrijden wil..'
'Verder komen',
'Ja, wat verder komen dan? Met wat?'
'Wedstrijden rijden.'
"Nou dan moet je met een manegepaard gaan starten dmv die F proeven, welke zit je nu?'
' F8'
'En tot welke moet je om B te mogen starten?'
'F12 geloof ik'.
'Maar je wilt zeker ook wedstrijden springen hé?
"'.
En toen was die even stil..
Ik vond het zo raar.. Hoe wist hij dit? Precies wat mij bezighoudt praat hij over !!! Vond het eigenlijk wel bizar!
Maar ik weet nu, hoe hij er met mij over praatte, dat hij het anders had gewilt. Ik geloof dat hij mij echt (had) willen helpen!!
hij heeft alles in de gaten
Pebbs schreef:ik baal gewoon ontzettend van mezelf hoe ik aan het rijden ben!!ik bak d'r gewoon niets meer van !
ik ben meer aan het raggen dan aan het paardrijden !
Gister met inrijden met bailey gaat het allemaal super en reageert ie goed op me been enzo.. en dan ga ik stappen omdat we beginnen met springen en dan is alles gewoon kwijt !
hij reageert helemaal niet meer ! dat vind ik zooo vreselijk..
en toen moest ik bij frans komen omdat ik weer lekker bailey power had.. en toen zei frans, ga het parcours nog een keer springen en dan beheerst rijden, gewoon normaal galop tempo, laat hem naar jouw luisteren, niet dat crossen.. dus ik opnieuw doen enzo, en dan gaat de eerste hindernis goed, maar daarna gaat het gewoon weer k.ut, omdat ik niet aan het rijden ben..
dus ik moest weer bij frans komen, hij weer uitleg geven, en toen zei die nou niet boos worden, dus ik zeg word ik ook niet, dus ik weer overnieuw springen.. en uiteindelijk is het me dan wel gelukt, maar ik baal gewoon van mezelf dat ik alleen maar aan het raggen ben ook met dresuur, ik kan neit eens meer normaal beheerst rijden, ik ben me geduld giga snel kwijt, en reageer dat af op het paard en ga me helemaal frustreren enzo.
dus toen we klaar waren zei Frans, volgende keer zet ik je op een ander Noor, dus ik zeg jaa is goedvind ik prima.
en heb met frans besproken of het slim is om bij hem ook dressuur te rijden, want ik ben met dressuur ook niet meer aan het rijden, en toen zei hij ja is goed, dus volgende week moet ik even met Liesbeth regelen dat ik elke week om half 7 rijd. en dan niet meer om half 8... wat vinden jullie er van ?