Nicole1995 schreef:Ik hoorde van Heleen dat wij gewoon achterin kunnen rijden morgen avond.Jose je zit net voor mij zag ik op internet.Tom zit ook bij ons.
Tytje heeft het over Zondag.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Nicole1995 schreef:Ik hoorde van Heleen dat wij gewoon achterin kunnen rijden morgen avond.Jose je zit net voor mij zag ik op internet.Tom zit ook bij ons.
meelen schreef:Nicole1995 schreef:Ik hoorde van Heleen dat wij gewoon achterin kunnen rijden morgen avond.Jose je zit net voor mij zag ik op internet.Tom zit ook bij ons.
Maar bij ons is het ook net een zwembad hoor!! meelen schreef:xan schreef:Hooi Liquita, weet je al wie de jury is a.s. zaterdag ????
(ik weet het wel (geloof ik))
Wat wil je dat toch graag weten zeg. We gaan NIEMAND omkopen hé?!
xan schreef:Ik heb vanavond even geïnformeerd, maar de jury is om te kopen hoor. Contant betalen bij mijhaha, had ik hier nu net zakken met![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
staan
. 

Tytje schreef:Xan, ben je al zenuwachtig? Ik ben wel bang dat ik amper in kan rijden, de buitenbak lijkt wel een zwembad, dat komt nooit goed voor zondag.
Ik ga proberen om te kijken hoor.

Nicole1995 schreef:meelen schreef:
Ja,dat begreep ik ook.Maar bij ons is het ook net een zwembad hoor!!

meelen schreef:Nou Petra, op Sanne hoef je waarschijnlijk niet te rekenen.
Die heeft vanavond de autodeur dichtgegooid met d'r linker wijsvinger ertussen. (hoe krijgt ze het voor elkaar)![]()
Wij zijn net thuis van de eerste hulp. Het is niet gebroken maar wel zwaar gekneusd.
De wijsvinger is aan de middelvinger vastgetaped.
Dus of ze morgen kan en nog wil rijden........laten we maar aan haar over.

Nicole1995 schreef:Tom zit ook bij ons.

meelen schreef:Nu de vingers aan elkaar getaped zitten, werd de pijn wel iets minder zei ze.
Maar ja, het is net 2 uurtjes terug gebeurd. Dus veel kan ik er niet over zeggen. En anders neemt ze wel een ibru'tje.

meelen schreef:Kijk even op startlijsten dan Xan.
meelen schreef:Jeetje....dat ik ook wat. Heeft ze het niet uit gegild van de pijn?Nou Petra, op Sanne hoef je waarschijnlijk niet te rekenen.
Die heeft vanavond de autodeur dichtgegooid met d'r linker wijsvinger ertussen. (hoe krijgt ze het voor elkaar)![]()
Wij zijn net thuis van de eerste hulp. Het is niet gebroken maar wel zwaar gekneusd.
Dus of ze morgen kan en nog wil rijden........laten we maar aan haar over.
Ik krijg bij het idee al koude rillingen. 

meelen schreef:Nou ja, ze twijfelt denk ik.
Maar het lijkt mij niet lekker rijden zo.

LIQUITA schreef:meelen schreef:Jeetje....dat ik ook wat. Heeft ze het niet uit gegild van de pijn?Nou Petra, op Sanne hoef je waarschijnlijk niet te rekenen.
Dus of ze morgen kan en nog wil rijden........laten we maar aan haar over.![]()
Ik krijg bij het idee al koude rillingen.

LIQUITA schreef:[Ik wens iedereen morgen avond heel veel succes, en maak het ons niet te moeilijk.
xan schreef:LIQUITA schreef:[Ik wens iedereen morgen avond heel veel succes, en maak het ons niet te moeilijk.
Hahaha, is het niet andersom ??????
Het is toch de jury die streng jureert of juist niet ??? Dus die het ons moeilijk maakt of niet![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wens jou alvast veel plezier daarboven Liquita.
Volgend jaar wil ik ook wel eens schrijven. Lijkt me heel leuk om te doen.

ATE schreef:ik ga lekker bedje in doei doei

ATE schreef:ik ga lekker bedje in doei doei
meelen schreef:Ieuwww...de deur dicht??? Lijkt erop dat ze mazzel heeft gehad, dat het alleen gekneusd is (al is dat wel vrezelijk pijnlijk). Nou wens haar maar beterschap.Naar wat ik van Chris hoorde wel ja. En de deur zat echt dicht hé. Brrrrrrr.
Maar thuis gekomen kwam ze wel redelijk rustig binnen, met uitgelopen mascara.
Eerst wilde ze niet naar de ehbo, maar uiteindelijk toch maar wel, als mama mee ging
xan schreef:LIQUITA schreef:[Ik wens iedereen morgen avond heel veel succes, en maak het ons niet te moeilijk.
Hahaha, is het niet andersom ??????
Het is toch de jury die streng jureert of juist niet ??? Dus die het ons moeilijk maakt of niet![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wens jou alvast veel plezier daarboven Liquita.
Volgend jaar wil ik ook wel eens schrijven. Lijkt me heel leuk om te doen.
ATE schreef:yyyyyh ik heb jury omgekocht om jouw te laten schrikken hahahahahahahahahahahahahahahhaha
.