Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Oliefjuh

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 18:00

Wow, gaaf zeg :D . Je kan weer trots zijn op 'm! :D

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 18:12

Rytm schreef:
Oohh vervelend van Mel Aniek.
Ik zou er wel op gaan trouwens, doen wij wel altijd als paarden behandeld zijn. Kan je veel beter voelen en controleren alles.

Dat dacht ik dus ook ja.. en dan heb je toch meer controle dat ze doen wat jij wilt.. en niet zomaar weg rennen enzoo

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-10 18:14

Ja en je kan het in goede banen leiden, lichtjes over de rug zetten of iig in de juiste richting laten stappen.

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 18:15

inderdaad..! En dan woensdag weer even voelen. Gaat t niet dan tot vrijdag door.. al ben ik meer eemn voorstander om toch wat langer door te stappen.. :)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 18:16

doen wat je zelf denk dat goed is aniek, al zou ik zoiezo langer doorstappen.. ligt er natuurlijk ook aan wat ze gedaan hebben. Als krimpie bij laarakker vandaag komt mag ik er zeker 2 a 3 dagen niet op..

SUPER MAAIK, GEFELICITEERD..

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 18:23

Maar wat doet laarakker precies dan?

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 18:25

rechtzetten, kraken... groot deel chiropractie, acupunctuur enz.. die doet alles, fysiotherapie enz..

bij krimpie bij alleen na het rechtzetten mag het al niet meer, pujur om die banden en pezen en spieren even te laten rusten.. Hun zeggen dat als je er gelijk op gaat, krijgen ze meer druk erop en omdat die spieren nog niet voldoende ingesteld zijn op nieuwe stand heb je een vergrootte kans dathet snel weer in zijn oude houding terugvalt.. zoiets ongeveer....

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-10 18:26

Ik moet trouwens wel zeggen.. de eerste dag gaan we er niet op, en daarna zegt ze meestal dat ze mogen stappen in de molen ofzo, maar in dat geval gaan we er liever op.

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 18:30

Mel is bij ostheopaat geweest..
Vandaag doet ze ook niets meer.. morgen ga ik der weer stappen

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:06

Gaaf Maaik! Gefeliciteerd!
Hmm heftig Aniek, gewoon iig lekker kijken wat het beste voor jullie is en waarbij jullie je zelf het lekkerst voelen. Jij kent je paard het beste en daardoor merk je waarschijnlijk snel genoeg of het beter is om er op of er naast te stappen.
Het is wel echt per paard en per ruiter afhankelijk wat het beste is.. Sommige paarden hebben toch meer tijd nodig voor zichzelf om te herstellen van zoiets..

Wow ik kwam net uit Alkmaar, en het is -13 en vet mistig! Super eng!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 19:15

Jeutje! Wat zijn jullie stil!!!!!!
Maaik hoe gaat het in Zwolle???

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 20:34

:P Gister 21-diner gehad en daarna wezen stappen in de plaats waar het gehouden werd, Zoetermeer. Was één grote kinderdisco en ook mijn broertje had er zo tussen kunnen lopen :D . Maar was wel heel leuk! 'S middags naar Olief geweest! Bah, je merkt wel dat het weer alweer een stuk minder is!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 11:31

Vanmiddag zijn er bij ons wedstrijden dus ik heb Olief vanmorgen vroeg al gedaan. Ook nog even lekker los geweest met een ander paard, klikte heel goed!

Wie gaan er trouwens naar Jumping Amsterdam? Ik ben er te vinden op zaterdag, samen met Femke en Sietske!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 11:55

Gaan de wedstrijden bij jullie gewoon door joh? De PV is afgelast.. gisteravond hebben ze wel gestart maar dat waren alleen mensen van Poelenburgh.. Zo trouwens Caro even smsen of ze dr laatste punt in de M2 heeft gehaald!
't Was zo rustig vandaag dat ik een dagje vrij heb :) Zaten gister na 't werk nog even wat te drinken en toen zei Caro: Waarom neem jij niet eens lekker een zondagje vrij.. dus zodoende lekker uitgeslapen en ga zo beetje opruimen hier in huis en vanmiddag m'n bakkunsten weer eens uitvoeren. Kijken of ik nog een lekker receptje kan vinden ergens!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 12:25

Ja de 'eigen' mensen ook volgens mij... Maar ik zag vanmorgen nog iemand gewoon met de trailer vertrekken hoor ;) .

Lekker van je vrije dag!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 12:34

Nou ik denk toch niet dat ik nu voor een wedstrijd m'n paard zou opladen.. Volgens mij is het toch wel link hoor buiten..

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 12:37

Ik ook niet hoor ;) ! Maar NH is nog wel een stukje erger dan hier, al moet ik zeggen dat het hier ook vrij slecht is. NH heeft ook een weeralarm!

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 12:37

Zooo ik ben er ook weer is. Super druk gehad en deze week mijn eerste werkweek bij de Rabobank gehad, spannend!!

Ik heb wel meegelezen maar ben de helft al weer vergeten :+

Maaike, gefeliciteerd joh, echt super goed van Brecht!
Lekker Maartje dat je dagje vrij hebt, hoe zit het eigenlijk met gladheid nu bij poel? En hoe gaat het met je kiezen?
Hoe is het met Mel, Aniek?
Leuk Manon, 21-diner!

Met mij gaat het, op mijn werk na, helaas niet heel erg goed maarrrr daar ga ik jullie verder niet mee vervelen haha

Ik ben trouwens ook de zaterdag van JA voor het eerst erbij, ben heel benieuwd!

En kunnen jullie helpen de knoop door te hakken. Ik zou namelijk het laatste weekend van januari op IW met joyce, merel, charlotte etc. alleen moet ik vrijdagavond op koopavond werken en kan ik pas na 9e op poel zijn. Nu zit ik echt zoo te twijfelen of ik het dan wel waard vind om alsnog te gaan, het is ook duurder geworden en vind het zonde als ik dan 1 les kwijt ben, maar ik wil eigenlijk wel heel graag heen |o

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 12:38

Kan je niet vragen of je dan resitutie kan krijgen ofzoiets, voor die les?

Leuk dat je ook op JA te vinden bent! En fijn van je werkweek!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 13:27

Ik neem aan dat jullie bij Caro gaan Fab? Soms rijden ze ook nog heel laat he, weet wel weekenden dat ze tot 8 uur zaten te eten dan nog in 2 groepen gaan rijden, en anders is er misschien wel wat met de prijs te regelen? 't Zou wel leuk en goed voor je zijn!
Was het leuk bij de rabo?
En m'n mond, tjah het gaat wel beter, wel nog steeds met pijnstillers maar heb wel het idee dat de waterstofperoxide iets gaat doen dus das wel prettig :)

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 13:40

Maartje? Wil jij wat voor mij doen? Ik heb een foto van Hermie, mischien wil je die even aan Caro laten zien. Vind ze vast wel leuk denk ik!

Afbeelding

Afbeelding

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 14:04

Ik kan ze natuurlijk ook even in de kantine hangen ;) Vraag ik of Wendy ze even print! Komt goed!

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 14:09

haha kan natuurlijk ook! Haha! Thanks!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 15:08

Nou, lekker die sneeuw :( bij ons is het een beetje de bak in gesneeuwt! Er is natuurlijk aan de rand van t overdekkend stuk dak een rand open voor de frisse lucht, maar daar was wat sneeuw gevallen naar binnen! Haha! Zag er wel grappig uit! Geen last voor degene die aan t rijden waren :)

mel gaat fijn :) gedraagt zich, ook aan de hand :)

fab, net wat maartje zegt ze rijden op vrijdag nog laat. Miss kun je met die meiden waarmee je gaat regelen dat zij evt je paard klaar zetten ofzo? :) zou natuurlijk jammer zijn als je niet zou kunnen.
ik zou ook even proberen om evt te ruilen of vrij te krijgen :j

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 15:11

Fijn Aniek dat ze zich gedraagt!
Ik was net in de supermarkt.. bij het Klimduin wéér 2 ambulances.. al de zoveelste keer. Van de week waren er 2 meiden van 't klimduin afgesleed, zo de trappen af, de weg over en bij ' het trefpunt' tegen de muur geklapt. Mochten ze nog blij zijn dat er geen auto aan kwam..
Ik heb lekker een chocoladetaartje in de oven :D