. Je kan weer trots zijn op 'm!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Je kan weer trots zijn op 'm!

Gister 21-diner gehad en daarna wezen stappen in de plaats waar het gehouden werd, Zoetermeer. Was één grote kinderdisco en ook mijn broertje had er zo tussen kunnen lopen
. Maar was wel heel leuk! 'S middags naar Olief geweest! Bah, je merkt wel dat het weer alweer een stuk minder is! 
Zaten gister na 't werk nog even wat te drinken en toen zei Caro: Waarom neem jij niet eens lekker een zondagje vrij.. dus zodoende lekker uitgeslapen en ga zo beetje opruimen hier in huis en vanmiddag m'n bakkunsten weer eens uitvoeren. Kijken of ik nog een lekker receptje kan vinden ergens! 
.
! Maar NH is nog wel een stukje erger dan hier, al moet ik zeggen dat het hier ook vrij slecht is. NH heeft ook een weeralarm!

Vraag ik of Wendy ze even print! Komt goed! 
bij ons is het een beetje de bak in gesneeuwt! Er is natuurlijk aan de rand van t overdekkend stuk dak een rand open voor de frisse lucht, maar daar was wat sneeuw gevallen naar binnen! Haha! Zag er wel grappig uit! Geen last voor degene die aan t rijden waren
gedraagt zich, ook aan de hand
zou natuurlijk jammer zijn als je niet zou kunnen.