Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanieetjuh schreef:@ Liset, van een vriendin.
Ik ga naar stal!
!
Met nieuwe dekje!
!! Jane_ schreef:Show is je nieuwe dekje Lies..
..
Melanieetjuh schreef:Eerst *Noemt geen namen..*Was er iemand op Rox, die stééds véél te vroeg binnen reed, op de AC lijn. Na de proef, kwam hij op de bakrand staan, en vroeg 'Vond je dit nou netjes?!'. Toen moest ze het binnenkomen over doen, hij vond het toen nog niet goed. Daarna moest ze het weer doen.
Nu kan ik wel namen noemen, maar die Michelle die altijd op Twingo rijd, had het halster af gedaan bij Twingo, en zo gereden. Maar nu de andere die op Twingo moesten, moest ook zonder halster!
Dus hup, niet starten maar eerst het halster verwijderen.
Dus je kan wel voorstellen hoe iedereen daar op reageerde..
Die man kent Twingo niet eens
Toen moest Laura starten, nog voor dat ze begon riep die man haar naar zich toe, en zij vervolgens dat ze scheef zat, dat ze Wacho steeds naar buiten liet kijken, en dat haar peesbeschermers af moesten..
Lekker begin voor de proef. (Die ze overigens uitstékend heeft gereden voor een eerste keer!)
Kirsten_S schreef:Jaaa daarom maar ze waren ook best wel booos dat michelle het wel af had gedaan! Want je krijgt twingo gewoon nieet te pakken!
Flevolander schreef:Melanieetjuh schreef:Eerst *Noemt geen namen..*Was er iemand op Rox, die stééds véél te vroeg binnen reed, op de AC lijn. Na de proef, kwam hij op de bakrand staan, en vroeg 'Vond je dit nou netjes?!'. Toen moest ze het binnenkomen over doen, hij vond het toen nog niet goed. Daarna moest ze het weer doen.
Nu kan ik wel namen noemen, maar die Michelle die altijd op Twingo rijd, had het halster af gedaan bij Twingo, en zo gereden. Maar nu de andere die op Twingo moesten, moest ook zonder halster!
Dus hup, niet starten maar eerst het halster verwijderen.
Dus je kan wel voorstellen hoe iedereen daar op reageerde..
Die man kent Twingo niet eens
Toen moest Laura starten, nog voor dat ze begon riep die man haar naar zich toe, en zij vervolgens dat ze scheef zat, dat ze Wacho steeds naar buiten liet kijken, en dat haar peesbeschermers af moesten..
Lekker begin voor de proef. (Die ze overigens uitstékend heeft gereden voor een eerste keer!)
Tja opzich eerlijk dat als bij één proef het halster af is, dat bij de andere proeven ook moet... Als het kan kan het..
ene volgens mij mag bij Fnrs proeven het paard ten alle tijden gewoon met peesbeschermers of banages gereden worden. Integenstelling tot Knhs proeven...
Dus beetje apart dat de jury daar wat op aan te merken had
Liisette_ schreef:Jah, Laura met Wacho (eigen paard)moest ze af doen, terwijl Nicky en Dunja (manegepaarden) ze wel gewoon om hadden. Vond het een beetje raar, maarja gebeurt is gebeurt!
Flevolander schreef:Liisette_ schreef:Jah, Laura met Wacho (eigen paard)moest ze af doen, terwijl Nicky en Dunja (manegepaarden) ze wel gewoon om hadden. Vond het een beetje raar, maarja gebeurt is gebeurt!
Tja zou geen onderscheid in moeten zitten een paard die een fnrs proef rijd is gewoon een paard, ongeacht manege of pension.
Liisette_ schreef:Ja, precies!
Beetje raar! Achja!
Flevolander schreef:Lisette welk vak zit je zaterdag?
Ik heb de kaartjes niet besteld, en nog niet gezien! 
Flevolander schreef:ik ga allebei

fryskhynders schreef:hallo allemaal!