.MAAR, ik ben er wel
. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
. LIQUITA schreef:Hallo Ate, was weer gezellig he gisteren
vanavond ben ik er niet weer ff huis poetsen morgen kijkers
word er beetje gek van je bent alleen maar aan het schoonmaken wil toch goede indruk maken he hopelijk is dat ook snel voorbij en heb ik huis verkocht heb nu trouwens echt groen licht gehad van de bank voor nieuw huis 
ATE schreef:LIQUITA schreef:Hallo Ate, was weer gezellig he gisteren
IK VOND HET OOK GEZELLIEvanavond ben ik er niet weer ff huis poetsen morgen kijkers
word er beetje gek van je bent alleen maar aan het schoonmaken wil toch goede indruk maken he hopelijk is dat ook snel voorbij en heb ik huis verkocht heb nu trouwens echt groen licht gehad van de bank voor nieuw huis
meelen schreef:ATE schreef:
IK VOND HET OOK GEZELLIEvanavond ben ik er niet weer ff huis poetsen morgen kijkers
Bind je dan wel een elastiekje om die papaknarie z'n snavel? Dan kan 'ie niet van die rare dingen zeggen, whahahaha
ik leer hem nu ff goede dingen

LIQUITA schreef:Oke, ik ben er tussen 20:00 en 20:30 uur. Ik weet nog niet of ik dan ga rijden, dat zie ik nog wel.
MAAR, ik ben er wel.

xan schreef:Wie gaat er mee ????
s.v.p. naam bij lijst schrijven:
- Xan
- Petra
- Winnitou
- Ate
- Wilske

xan schreef:Hooi Ate, heb je Ilse al gesproken ???

ATE schreef:sorry xan ik heb geen plaatjes
xan schreef:ATE schreef:sorry xan ik heb geen plaatjes
Zeker ook geen COOP in de buurt ?? Wij ook niet maar Joline kreeg die plaatjes + boek en sindsdien doen we onze zaterdagboodschappen bij de COOP !!!!!
xan schreef:xan schreef:Wie gaat er mee ????
- Xan
- Petra
- Winnitou
- Ate
- Wilske
Zijn er nog meer die mee willen ????
. 
ATE schreef:te druk xan
LIQUITA schreef:xan schreef:
Wie is Wilske??? Sorry, geen idee.
xan schreef:ATE schreef:te druk xan
Ja, je had een feestje te vieren. En nu weer je huis oppimpen.![]()
Ga je nog wel eens rijden

LIQUITA schreef:xan schreef:Wie gaat er mee ????
- Xan
- Petra
- Winnitou
- Ate
- Wilske
Wie is Wilske??? Sorry, geen idee.
xan schreef:Dus als iemand nog Suske en Wiske plaatjes over heeft, dan zou Joline die graag willen hebben. Je krijgt ze bij 10 euro boodschappen bij: COOP, Sanders, CD supermarkten en nog een paar.
xan schreef:Hi hi dat dacht ik al. Ik dacht ik zet haar erbij en kijken wie er reageert![]()
Maar dat is Astrid (van die friezen aan de overkant). Zij wil ook graag mee, moet toch kunnen ??
. Natuurlijk kan ze mee....gezellig toch
.