Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zondebokje

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:16

goh wat herkenbaar Clown ja geef je groot gelijk Bloos

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 18:36

Aaach Nous, heeft iedereen weleens he.
Ik zal helpen zoeken voor je. Lachen

aaah vera, tsja ik was er niet voor t voetje he? Haha!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 19:01

Nous, als ik iemand weet ... zal ik het zeggen Haha!

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 21:35

Hallo Allemaal,

Nou jullie hebben heel wat te verduren met al die wind zeg... dat was ik even helemaal vergeten!! Ik ben vandaag weer eens even lekker bij mijn SUPERpaardje geweest!! Met een dubbel gevoel kwam ik terug want Yoni heeft me even flink op het hart gedrukt dat die ijzers een SUPER domme daad was Frusty en dat ik van geluk mag spreken dat ik een paard heb met goede zolen anders had ik misschien nooit meer op haar kunnen rijden Huilen . Maar goed.... daarna ging ze kola even longeren en daarna nog even rijden en ik heb haar gewoon zien draven Haha! GEWELDIG Haha! mijn mond viel gewoon open... echt GEWELDIG Bloos Natuurlijk liep ze niet meteen de gehele ovaalbaan rond in draf, maar wel hele stukken achter elkaar en zelfs twee keer een perfecte overgang naar draf Haha! . Daarna mocht ik er ook nog even op... ik was gewoon zenuwachtig Bloos Maar het was een wereld van verschil!! Ze was heel lekker in de hand en soepel aan het been.... echt GEWELDIG Haha! Het is het dus dubbel en dwars waard!!

Zaterdag ga ik weer... ik heb er nu al zin in!! Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 10:36

duckie schreef:
Hallo Allemaal,

Nou jullie hebben heel wat te verduren met al die wind zeg... dat was ik even helemaal vergeten!! Ik ben vandaag weer eens even lekker bij mijn SUPERpaardje geweest!! Met een dubbel gevoel kwam ik terug want Yoni heeft me even flink op het hart gedrukt dat die ijzers een SUPER domme daad was Frusty en dat ik van geluk mag spreken dat ik een paard heb met goede zolen anders had ik misschien nooit meer op haar kunnen rijden Huilen . Maar goed.... daarna ging ze kola even longeren en daarna nog even rijden en ik heb haar gewoon zien draven Haha! GEWELDIG Haha! mijn mond viel gewoon open... echt GEWELDIG Bloos Natuurlijk liep ze niet meteen de gehele ovaalbaan rond in draf, maar wel hele stukken achter elkaar en zelfs twee keer een perfecte overgang naar draf Haha! . Daarna mocht ik er ook nog even op... ik was gewoon zenuwachtig Bloos Maar het was een wereld van verschil!! Ze was heel lekker in de hand en soepel aan het been.... echt GEWELDIG Haha! Het is het dus dubbel en dwars waard!!

Zaterdag ga ik weer... ik heb er nu al zin in!! Haha!

fijn dat het allemaal lukt en dat van die ijzers dat kon jij toch niet weten,zo zie je maar dat ook met ijzers de meningen verdeeld zijn.Ga er maar weer fijn heen zaterdag hoor.Veel plezier.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 10:51

mogguh

Val, je moet je niet schuldig voelen over die ijzers, die Bram wist het nou eenmaal heel goed en mooi te verwoorden. Wel super dat die draf al zo goed gaat!!

Verder eigenlijk weinig nieuws, was vanochtend ruim half uur te laat op werk, stond verschrikkelijk vast op de N470 (weg richting kruithuisbrug) echt niet leuk meer Boos!
Ga nu snel aan het werk, ligt genoeg op me te wachten Bloos

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 11:08

Binar schreef:
mogguh

Val, je moet je niet schuldig voelen over die ijzers, die Bram wist het nou eenmaal heel goed en mooi te verwoorden. Wel super dat die draf al zo goed gaat!!

Verder eigenlijk weinig nieuws, was vanochtend ruim half uur te laat op werk, stond verschrikkelijk vast op de N470 (weg richting kruithuisbrug) echt niet leuk meer Boos!
Ga nu snel aan het werk, ligt genoeg op me te wachten Bloos

haha schiet op met werken,ik ga nu ff naar stal.ff kijken hoe staout de boys vandaag weer zijn.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 14:21

Lieve allemaal, na al dat gedoe met mijn dichte oren enzo komt er nu eindelijk vanalles uit mijn hoofd, via mijn neus....ik zal jullie de details besparen, maar je snapt dat ik een flinke voorhoofdsholte ontsteking heb. Gewoon door eerder niet goed uitzieken en keihard te keer gaan op mijn werk...
Gewoon over mijn grenzen gegaan! Dus voor iedereen die ziek is, NEEM DE TIJD om beter te worden (moeilijk hè, Aniet, op de bank zitten).

Dank aan Irene en John voor de goede verzorging van Warenko! Echt TOP OK dan!

Ik hoop er snel weer te zijn!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-07 15:02

Beterschap Jet!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 15:56

Jetta schreef:
Lieve allemaal, na al dat gedoe met mijn dichte oren enzo komt er nu eindelijk vanalles uit mijn hoofd, via mijn neus....ik zal jullie de details besparen, maar je snapt dat ik een flinke voorhoofdsholte ontsteking heb. Gewoon door eerder niet goed uitzieken en keihard te keer gaan op mijn werk...
Gewoon over mijn grenzen gegaan! Dus voor iedereen die ziek is, NEEM DE TIJD om beter te worden (moeilijk hè, Aniet, op de bank zitten).

Dank aan Irene en John voor de goede verzorging van Warenko! Echt TOP OK dan!

Ik hoop er snel weer te zijn!

haha die jetje.Als jij denkt dat ik op de bank zit dan ben je nog zieker dan je zelf denkt.Arme jij.Ben net bij joepi geweest en heb heerlijk rondje park gegalopeerd.Had ik beter nie kunnen doen ,want nu toch weer wat meer last met polsjes.Maar ja 3 dagen al nie op stal geweest,dus ik moes weer zo nodig.Aman gaat vanavond uitmesten voor me dat scheelt wel denk ik.

Voor de rest ben ik mijn dochter haar haartjes aan het wassen en soep aan het maken.Ze ziet er erg raar uit met allemaal kwijlslierten aan haar kin.Als baby kwijlde ze niet eens zo.Morgen terug naar ziekenhuis naar mondhigienist en 'savond naar ortho.Misschien zetten ze haar mond ietsje verder open ben benieuwd.

Nou ziek dan nu maar goed uit he Jetje,haha of heb je er ook nog niks van geleerd.Komop lekker op de bank zitten kan je best.

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 16:08

Beterschap Jet! Knipoog

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 16:55

Huilen Ik vind het niet leuk om op de bank te hangen, maar het moet. Kreeg zelfs van mijn werk te horen dat ik maar beter deze hele week uit moest zieken....zijn ze gek? Ze hebben nauwelijks mensen om de boel draaiende te houden.....maar het gaat nu echt niet,ik moet steeds rusten tussendoor, want dan knalt mijn kop uit elkaar.

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-07 21:04

Jet, nou dan is het toch logisch dat je moet rusten.
Dalijk knalt je hoofd nog echt uit elkaar. Haha!

Maar heeeeeel erg veel beterschap, we gaan allemaal aan je denken. Lovers

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:35

beterschap jet ! Pling

en val ... leuk om te lezen dat 't verder wel goed gaat!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 10:11

Mogguh

Heeft iemand Onno nog nodig?? Ik wil hem deze week gaan bellen voor volgende week...

Jet Beterschap, doe je rustig aan Ach gut eerst ff goed uitzieken Knipoog

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 10:29

He Nous en Aniet: alles gaat goed hier hoor. Het is nog steeds wennen, zo zonder Moon, maar ik weet van mezelf dat ik de juiste beslissing heb genomen en dat hij het goed heeft. En dat is het allerbelangrijkste.

Fijn trouwens dat het met Strange en Caram al zoveel beter gaat. Ik duim dat de stijgende lijn zich blijft voortzetten.

Voor alle zieke patiënten: beterschap.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 10:44

morge

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 10:50

Jetta schreef:
Huilen Ik vind het niet leuk om op de bank te hangen, maar het moet. Kreeg zelfs van mijn werk te horen dat ik maar beter deze hele week uit moest zieken....zijn ze gek? Ze hebben nauwelijks mensen om de boel draaiende te houden.....maar het gaat nu echt niet,ik moet steeds rusten tussendoor, want dan knalt mijn kop uit elkaar.

je moet niet tussendoor rusten maar aldoor gekkie.Ik mag zo even naar mijn werk om te helpen met eten geven.Nou nou ik zou er bijna overspannen van raken.Romana moet zo terug naar ziekenhuis,ben benieuwd.Vanmiddag ff naar stal.Zal Renkie ook wel ff kussie geven hoor.Rustig aan hoor Jet.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 16:16

Jullie zijn allemaal erg lief Kusje De andere kant van mijn hoofd doet nu ook lekker pijn. Ben net van de bank gerold, effe internetten, anders raak ik uit balans! Clown

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 17:58

O ja ... hihi Heeft iemand Jerry nog nodig ? Bloos moet hem al een paar weken bellen.

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-07 18:16

Jet, daar staan wij om bekend toch dat we lief zijn. Haha! Schijnheilig

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 18:37

pfft spreek voor jezelf Clown

*LOL*

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 19:18

Hee mensjes,

spontane ingeving ... binnenkort weer spelletjes dag of zo iets dergelijks, springen offem wedstrijdje, buitenrit ? Haha!
(als jhon het oke vind)

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 19:21

en als het droog is Clown ik doe mee Knipoog

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 19:40

Ja leuk! Ik kan alleen niet meedoen met Evita, maar t is wel gezellig!