ja geef je groot gelijk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ja geef je groot gelijk

en dat ik van geluk mag spreken dat ik een paard heb met goede zolen anders had ik misschien nooit meer op haar kunnen rijden
. Maar goed.... daarna ging ze kola even longeren en daarna nog even rijden en ik heb haar gewoon zien draven
GEWELDIG
mijn mond viel gewoon open... echt GEWELDIG
Natuurlijk liep ze niet meteen de gehele ovaalbaan rond in draf, maar wel hele stukken achter elkaar en zelfs twee keer een perfecte overgang naar draf
. Daarna mocht ik er ook nog even op... ik was gewoon zenuwachtig
Maar het was een wereld van verschil!! Ze was heel lekker in de hand en soepel aan het been.... echt GEWELDIG
Het is het dus dubbel en dwars waard!!
duckie schreef:Hallo Allemaal,
Nou jullie hebben heel wat te verduren met al die wind zeg... dat was ik even helemaal vergeten!! Ik ben vandaag weer eens even lekker bij mijn SUPERpaardje geweest!! Met een dubbel gevoel kwam ik terug want Yoni heeft me even flink op het hart gedrukt dat die ijzers een SUPER domme daad wasen dat ik van geluk mag spreken dat ik een paard heb met goede zolen anders had ik misschien nooit meer op haar kunnen rijden
. Maar goed.... daarna ging ze kola even longeren en daarna nog even rijden en ik heb haar gewoon zien draven
GEWELDIG
mijn mond viel gewoon open... echt GEWELDIG
Natuurlijk liep ze niet meteen de gehele ovaalbaan rond in draf, maar wel hele stukken achter elkaar en zelfs twee keer een perfecte overgang naar draf
. Daarna mocht ik er ook nog even op... ik was gewoon zenuwachtig
Maar het was een wereld van verschil!! Ze was heel lekker in de hand en soepel aan het been.... echt GEWELDIG
Het is het dus dubbel en dwars waard!!
Zaterdag ga ik weer... ik heb er nu al zin in!!
Binar schreef:mogguh
Val, je moet je niet schuldig voelen over die ijzers, die Bram wist het nou eenmaal heel goed en mooi te verwoorden. Wel super dat die draf al zo goed gaat!!
Verder eigenlijk weinig nieuws, was vanochtend ruim half uur te laat op werk, stond verschrikkelijk vast op de N470 (weg richting kruithuisbrug) echt niet leuk meer![]()
Ga nu snel aan het werk, ligt genoeg op me te wachten
Jetta schreef:Lieve allemaal, na al dat gedoe met mijn dichte oren enzo komt er nu eindelijk vanalles uit mijn hoofd, via mijn neus....ik zal jullie de details besparen, maar je snapt dat ik een flinke voorhoofdsholte ontsteking heb. Gewoon door eerder niet goed uitzieken en keihard te keer gaan op mijn werk...
Gewoon over mijn grenzen gegaan! Dus voor iedereen die ziek is, NEEM DE TIJD om beter te worden (moeilijk hè, Aniet, op de bank zitten).
Dank aan Irene en John voor de goede verzorging van Warenko! Echt TOP![]()
Ik hoop er snel weer te zijn!
Ik vind het niet leuk om op de bank te hangen, maar het moet. Kreeg zelfs van mijn werk te horen dat ik maar beter deze hele week uit moest zieken....zijn ze gek? Ze hebben nauwelijks mensen om de boel draaiende te houden.....maar het gaat nu echt niet,ik moet steeds rusten tussendoor, want dan knalt mijn kop uit elkaar. 

eerst ff goed uitzieken
Jetta schreef:Ik vind het niet leuk om op de bank te hangen, maar het moet. Kreeg zelfs van mijn werk te horen dat ik maar beter deze hele week uit moest zieken....zijn ze gek? Ze hebben nauwelijks mensen om de boel draaiende te houden.....maar het gaat nu echt niet,ik moet steeds rusten tussendoor, want dan knalt mijn kop uit elkaar.
De andere kant van mijn hoofd doet nu ook lekker pijn. Ben net van de bank gerold, effe internetten, anders raak ik uit balans!
moet hem al een paar weken bellen.

ik doe mee