Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vandaag is het al iets beter. Maar gister was om te janken, het is me door die val weer in mijn rug geschoten... Dan besef je je weer hoe groot je paard eigenlijk is... haha.
Een voordeel is dat ik nu niet te overmoedig wordt... haha. Lang leve Donja en Jutta...
Ik vond het in ieder geval ook erg gezellig. Jutta ook geloof ik, want die heeft geen gewone stap naar huis gedaan. En dribbelen, en draven, en weer dribbelen. Wat heb ik gelachen. Ben eerst maar wat gaan stappen in de bak toen ik thuis kwam. Eerst even op adem komen. Deze kant heeft Jutta dus ook... 
Jammer dat school zo weer begint dan heb ik helaas niet veel tijd meer om te oefenen.
Vooral het rijden gaat lang duren, want ik kan wel al eerder weer lopen, fietsen en normale dingen doen.. maar gok dat rijden juist het langste gaat duren, omdat dat wel een hele belasting is voor de rug.. Ik zou eigenlijk ook deze week nog even naar Ameland gaan, maar dat zit er ook niet in
Maar mijn paps gaat mij na de vakantie helpen met het rechttrekken van de kleuren. Dan krijg ik soortemet bijles in Adobe
En idd doe je het absoluut niet slecht hoor