Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 12:08

Senk joew Lachen

Gala was leuk Ja

Ik ben net klaar met werken en ga straks Stace mishandelen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 14:03

Tss dat gaat 's middags gewoon lekker naar stal Zij zijn groot en ik is klein! Ik wil oooook!!! Nouja, heb me maar op de bosvruchtenthee gestort Nagelbijten / Gniffelen Ohja, mss dat ik een geit ga jatten ergens en die bij Whis in d'r stal zet, gisteren wou ze met geen mogelijkheid langs de geitjes die langs de weg staan. Ben maar afgestapt en toen durfde ze wel... Mafkees ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 15:31

Neeeeej!!! Ik moet nog anderhalf uur het is hier saai en bokt gaat eruit over een paar minuten??? Verdrietig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 10:05

Doei!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 10:11

Bedankt Beau voor de hulp bij het binnenzetten van de paarden gisteren. Glory ging echt lichtelijk uit haar dak, zo doet ze anders nooit hoor. Maar ze was duidelijk p*ssed dat de rest naar binnen ging en zij nog even moest wachten....die bokpartijen waren wel een feest om te zien. Gelukkig doet zo zoiets niet als er een ruiter opzit Haha!. En gelukkig had ze haar ijzers nog onder, negen van de tien keer kan ze daarna meteen door naar de smid....

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 10:15

Is glory's buikje al weer heel?

Ga jij ook rijden zaterdag met die reining avond Trudy?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 10:29

Haha Glory ging idd echt flink uit d'r dak ja ROFL Stace en Prisca waren ook druk toen ik ze samen meenam Nagelbijten / Gniffelen

Heb gisteren een lekker lesje gehad, met z'n 3tjes gereden! Ging lekker! Eef vroeg me of ik zondag de paarden buiten wou zetten. Dus ik zeg ja, maar hoe laat eigenlijk? Half 9 Bloos! Gelukkig kan Rhea ook komen helpen, lijkt me wel leuk om zo vroeg op stal te zijn! Alleen uit bed komen is even een moeilijk punt, zeker gezien ik naar Tarzan ga zaterdagavond Bloos

Heb je je kerrots gevonden Suus? Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 12:22

Het plekje op Glorys buikje is mooi aan het genezen, de bult is weg en van het wondje alleen een aantal streepjes te zien, al krijg ik nog wel een lelijke gezicht als ik er aanzit, ze heeft er nog wel last van. Maar het was dan ook flink gekneusd. Ze wordt op dit moment wel gereden maar dan zonder spoor.

Ik ga zaterdag op de reiningavond niet rijden, dat is allemaal heel wedstrijdgericht en daar ligt mijn ambitie niet. De reiningavond heeft niets te maken met de onderlinge wedstrijd van 22 Juni. Ik kom wel kijken, het is altijd wel een feest om te zien en daarna in de kantine naborrelen en de video's van die avond bekijken is ook nog heel gezellig.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 12:39

Gevonden? D'r ligt een megazak kerrots in m'n kast, dat is niet vinden dat is ergens niet omheen kunnen kijken... Huilen van het lachen Hihi bedankt nog voor 't meenemen! Hauw muts doew i oow joe?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 12:49

Jus_dOrange schreef:
Gevonden? D'r ligt een megazak kerrots in m'n kast, dat is niet vinden dat is ergens niet omheen kunnen kijken... Huilen van het lachen Hihi bedankt nog voor 't meenemen! Hauw muts doew i oow joe?

Hahaha nou, mij kennende kan ik zelfs daar nog overheen kijken Huilen van het lachen Joe oow mie notting Vork Da's een senk joe voor de weekenden dat je op Whis let Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 13:13

Awww je bent te lief Haha! , Stace wordt heel gelukkig van worteltjes. ROFL

*Zucht* ik hou niet van wachten op uitslagen... Op kantoor zat iedereen al van "spannend hoor! Veel succes!", zo irritant...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 13:35

Go jij! Go jij!

Suus heeft onofficieel haar diploma !!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 13:38

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 13:43

D ? ROFL

Senks Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 13:47

Eeehm ik was nog bezig Clown Hier het vervolg: RRRRRRRRRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDD Bloos

Huilen van het lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 13:48

ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 13:57

Schijnheilig

Wanneer krijg je je cijferlijst denk je? Spannend wat je cijfers gaan zijn Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 13:59

Ik weet alleen dat handarbeid 't laagste was, da's een 6-je, vanmiddag om half 5 moet ik op school zijn. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 14:02

Da's laat Nagelbijten / Gniffelen Nouja, de rest van je cijfers zullen vast hartstikke goed zijn jou kennende Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 15:01

ROFL OMG ik moest iemand bellen ivm een optie die verloopt vandaag. Spreek ik haar dochter die heel geschrokken zegt: kan je zo terugbellen want ik kan ieder moment mijn examenuitslag horen!!! Hahaha nu voel ik me best banketstaaf, nouja kan ik ook niet weten Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 15:02

Hahaha ROFL da's best l*llig Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 15:04

Idd Ja Maar zit me nu te bedenken: het is wel weer typisch voor een school om pas zó laat te bellen. Snap niet dat ze er niet even bij nadenken, zou er niet aan moeten denken zo lang in spanning te moeten zitten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 15:14

Ohja, moet vanavond nog even aan iemand uitleggen hoe de deuren dicht moeten bij ons op stal. Diegene van Yellow en mijn appeltjes fiasco was er vorige week niet Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 16:35

*LOL*

Net m'n cijferlijst opgehaald, centraal examen heb ik alles gem. 8 of hoger gehaald behalve handarbeid ( Huilen van het lachen ). Op m'n eindlijst (dus met schoolexamencijfers erbij) heb ik 1x een zesje (handarbeid Huilen van het lachen ), 4x een 7 en 6x een 8. Netjes toch. Lachen

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 18:46

Ja sorry dat wordt toch een her voor handenarbeid Haha! Haha! Haha!
Nee hoor onwijsGEFELICITEERD!!!!!