Gala was leuk

Ik ben net klaar met werken en ga straks Stace mishandelen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik wil oooook!!! Nouja, heb me maar op de bosvruchtenthee gestort
Ohja, mss dat ik een geit ga jatten ergens en die bij Whis in d'r stal zet, gisteren wou ze met geen mogelijkheid langs de geitjes die langs de weg staan. Ben maar afgestapt en toen durfde ze wel... Mafkees

. En gelukkig had ze haar ijzers nog onder, negen van de tien keer kan ze daarna meteen door naar de smid....
Stace en Prisca waren ook druk toen ik ze samen meenam 
Gelukkig kan Rhea ook komen helpen, lijkt me wel leuk om zo vroeg op stal te zijn! Alleen uit bed komen is even een moeilijk punt, zeker gezien ik naar Tarzan ga zaterdagavond 

Hihi bedankt nog voor 't meenemen! Hauw muts doew i oow joe? Jus_dOrange schreef:Gevonden? D'r ligt een megazak kerrots in m'n kast, dat is niet vinden dat is ergens niet omheen kunnen kijken...Hihi bedankt nog voor 't meenemen! Hauw muts doew i oow joe?
Joe oow mie notting
Da's een senk joe voor de weekenden dat je op Whis let

, Stace wordt heel gelukkig van worteltjes. 

Hier het vervolg: RRRRRRRRRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDD

Nouja, de rest van je cijfers zullen vast hartstikke goed zijn jou kennende
OMG ik moest iemand bellen ivm een optie die verloopt vandaag. Spreek ik haar dochter die heel geschrokken zegt: kan je zo terugbellen want ik kan ieder moment mijn examenuitslag horen!!! Hahaha nu voel ik me best banketstaaf, nouja kan ik ook niet weten

da's best l*llig
Maar zit me nu te bedenken: het is wel weer typisch voor een school om pas zó laat te bellen. Snap niet dat ze er niet even bij nadenken, zou er niet aan moeten denken zo lang in spanning te moeten zitten

). Op m'n eindlijst (dus met schoolexamencijfers erbij) heb ik 1x een zesje (handarbeid
), 4x een 7 en 6x een 8. Netjes toch.