stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sjorsie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 19:28

Wat een superweer vandaag, helemaal goed Haha!
Lekker de hele middag buiten met de knollies bezig geweest.
met U2 in de buitenbak rondgehobbeld en Abel met zijn nieuwe bitje gelongeerd en heel even een zadel opgehad, hij wordt volwassen Pling

Gisteren die 2 knallen ook gehoord, iedereen liep om zich heen te kijken waar het nou vandaan kwam, maar ja straaljagers verwacht je ook niet.

Zijn jullie al terug uit Emmeloord, Ellen en Brenda?

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 21:06

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 22:00

Jaaa, we zijn terug! Haha!
Ik heb 25foto's gemaakt vanmiddag met me mobieltje. Aan Brenda de 'eer' om te vertellen hoe het met Pascha gaat, en misschien een foto erbij te zetten.... Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-07 22:53

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-07 22:53

Dabo schreef:
Jaaa, we zijn terug! Haha!
Ik heb 25foto's gemaakt vanmiddag met me mobieltje. Aan Brenda de 'eer' om te vertellen hoe het met Pascha gaat, en misschien een foto erbij te zetten.... Haha!

dank je wel ellen Haha!
ook bedankt dat je mee was naar pascha toe

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 23:03

Graag gedaan Bren.. Ik ben ook HEEL blij dat Pascha aan de betere hand lijkt te zijn. Maar we blijven duimen! Haha!

En dan zit je in de auto... beetje te klooien met je telefoon. Kun je kaders toevoegen aan je foto's! Leuk hahaha Jammer alleen dat hij de foto meteen zo klein maakt:
Afbeelding
toch wel lief he? Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 23:28

idd erg lief, zo met dat blauw en die vlinder Lachen Truste

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 23:35

Ja schattig he hahahha
Welterusten, ik duik er ook in! Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 09:56

Morning allemaal Haha!

Ik ga zo even bijlezen.

Gisteren strandrit gemaakt met Daan en Fury. Het was echt heerlijk en we hebben genoten. Paarden vonden het ook heel erg leuk en in galop gingen ze telkens steeds iets harder en eindigden we telkens in een rengalop, keurig naast elkaar Haha! Daan en ik vielen bijna naast ons paard van het lachen zo ondeugend waren ze samen. Het was echt dikke mik tussen Fury en Omar, ze trekken heel erg naar elkaar toe... zo erg dat ze constant gingen bumpen op het strand en aan elkaar plakten zodat wij nu onder de blauwe plekken zitten Scheve mond Haha! Als Fury de zee niet in wou, wou Omar ook niet en andersom Haha! Uiteindelijk is het ons toch gelukt. Kortom een heerlijk dagje uit!

Vanavond lekker lessen.

Mocht er vandaag iemand op stal komen zou die dan zo lief willen zijn om Omar's deken af te doen *kijkt heel lief* en de deken voor mijn kast leggen? Ik heb de 1e kast rechts (vanaf mijn straatje). Bedankt alvast en anders is het pech hebben voor Omar.

Wat fijn dat het inmiddels al wat beter gaat met Pascha. Hopen dat ze vanaf nu alleen nog maar vooruit gaat! Duim nog steeds voor jullie!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 10:20

Helaas Annemieke ben ik ook aan t werk, maar woensdag done en vrijdag ben ik vrij en kan ik dekens afdoen als t mooi weer is.

Ik had je gister al gesproken over t strand. lekker hoor zo'n dagje!

Thimo en ik hadden ook n leuke dag want we waren naar de Efteling, op uitnodiging v mijn klant (hele bedrijf en adverteerders waren er) en t was heerlijk weer om daar rond te lopen. Er liepen veel 'poppen' rond en dat vonden de kids prachtig natuurlijk. Thimo heeft lopen gieren v t lachen in de Pandadroom; met n 3D brilletje op. Hij probeerde echt vissen ed te pakken omdat t zo echt leek. Mijn zusje en de kids waren ook mee en we hebben allemaal een lekkere dag gehad, maar was wel moe toen ik thuis kwam.
Nu weer aan t werk.... 2 daagjes dus t valt mee.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 10:27

Aaah vandaar, jammer Shir. Daan komt ook al niet op stal overdag helaas.

Wat lekker zeg dat jullie zo genoten hebben in de Efteling gisteren. Jullie hadden ook een schitterende dag!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 10:32

Mogguh!!
Ik ga vanmiddag naar stal, en zal Omar's deken afdoen, no probs Haha! Zal ik Ilions deken ook afdoen Shir?

Heerlijk zo'n dagje strand Annemiek, ik kan me voorstellen dat jullie genoten hebben! za-lig! Haha!

Efteling klonk ook gezellig, is echt wel leuk voor de kids he Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 10:43

Morgen allemaal, wat een weertje he, super Haha!

AnneOmie

Dat zou helemaal top zijn Ellen! Heel lief van je!! Kun je de deken voor mijn kast leggen of tegenover ofzo. Thanx!!

Hoe is het nu met Bella? Had gelezen dat ze met longeren flink uit haar plaat is gegaan Scheve mond Wat zul je geschrokken zijn zeg!

AnneOmie

Ja wat een heerlijk weer. Gewoon zonde om de hele dag binnen te zitten!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 10:49

AnneOmie schreef:
Ja wat een heerlijk weer. Gewoon zonde om de hele dag binnen te zitten!

gelukkig was het van het weekend ook heerlijk weer. Pling

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 10:56

Oh graag Ellen, als je dat wil doen zou dat fijn zijn voor m. Wil je Misje zijn deken ook doen dan (wel even bukken wordt dat hahaha) Je weet hun kasten wel te vinden toch..... als je ze daar voor wil leggen dan vind ik die wel weer. Super!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:00

goedemorgen allemaal,ik baal als een stekker is het mooi weer moet ik thuis blijven voor de verwarmingsmonteur,baalbaal baal
,Hoe gaat het Annemieke met sonjabakkeren??Ik ben nu ruim 5 kilo kwijt.jippiejahee

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:03

Wat een mooi weer zeg!
ga me nu maar eens bedenken wat ik allemaal ga doen Haha!

deze week wordt wild rose de hele week gedaan en hoef ik dus niet naar stal...best vreemd..maarja ook wel lekker Bloos

Anneomie: lekker he zo'n strandritje! dat is wel iets heel leuks...wij gaan met een groepje van bokt 21 april naar het strand

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:58

jaah, daar ben ik als het goed is ook bij! Haha! (21 april naar het strand) Haha! Haha!

Met Bella gaat het wat beter al, Annemiek. Ik heb zaterdag les gehad, en Marieke heeft er ook even op gereden, en ze liep eigenlijk best wel hartstikke goed! Niet 100% nog hoor, maar wel stukken beter al!
Ik heb vanmorgen telefonisch contact gehad met Vanessa, en we gaan inderdaad zo door, zoals ik al gedacht had, maar ze mag helaas nog niet los... Wel aan de hand rollen (aan longeerlijn ofzo) maar niet los in de paddock... jammer! Maar stel dat ze wel uit d'r plaat gaat... zou toch zonde zijn!

Deken-service Dabo: mag wel een lijstje maken: Bella, Raisa, Fury, Sandokan, Omar, Ilion, Mistral. Haha!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 12:01

Fury en San zijn denk ik al gedaan dus die kunnen dan eventueel van je lijstje af Knipoog
iig bedankt dat je ff een blik werpt Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 12:11

Zirano schreef:
goedemorgen allemaal,ik baal als een stekker is het mooi weer moet ik thuis blijven voor de verwarmingsmonteur,baalbaal baal
,Hoe gaat het Annemieke met sonjabakkeren??Ik ben nu ruim 5 kilo kwijt.jippiejahee

Haaaaai Mar!

Ja Sonja Bakkeren gaat goed. Ik ben zo'n 4 kg kwijt al en mijn broek begint nu beetje van mijn kont te zakken hahaha. Luxe probleem Haha! Ik vind het wel erg fijn dat mijn mams ook meedoet want zo kan ik in het weekend lekker bij haar eten Haha!

Ik ga even lunchen!

Fijn dat je al 5 kg kwijt bent! Goed hoor!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 12:15

Hhaahah we herkennen jullie starks aan jullie slobber-broeken zeker....
Goed hoor dat jullie zo goed gaan! Knap ook dat jullie t toch 'maar even doen', dat lijnen OK dan!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 13:01

hallo allemaal!!
hier ben ik weer terug van weggeweest! mn 'studie'weekje canarische eilanden zit er helaas weer op! het was echt super! iedere nacht stappen, overdag lekker zonnen aan de rand van t zwembad (heel vervelend, onderzoek doen op locatie, maargoed iemand moet t doen en dan wil k me best opofferen Tong uitsteken ) ik zal jullie binnekort een aantal fotos laten zien als ze online staan!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 13:05

Ben benieuwd mayo. Kom maar op met die foto's!