Ceriadwen schreef:Nou wij zijn terug van de zorgboederij. Heb 'm vanmorgen gehoord en vind 'm hilarisch. Wat wel weer jammer was is dat een bepaald persoon het nodig vond om muesli en voertonnen tegen mijn deur van mijn kast aan te parkeren. Snapt toch zelf ook wel dat ik in die kast moet zijn, maar laat wel weer zien dat het niet bij alleen stampvoeten blijft. Beetje jammer wel want het maakt het er niet gezelliger op.
Flurk schreef:Die rot ton stond nu voor mijn kastje
bedankt he?
Ceriadwen schreef:Dat moet haast wel dan.. maar wat ik niet begrijp is waarom je zoiets VOOR de kast van een ander zet. Begrijp best dat je soms iets teveel zooi hebt, maar het is niet mijn probleem en ik wil het ZEKER niet voor mijn deur hebben. Ik kan zelf al niks op mijn eigen kast zetten omdat er een radio van stal op staat, kan er niks naast zetten want dat staat al volgebouwd. Maar moet toch niet gekker worden dat iemand anders zijn bende voor mijn deur zet. En dat het dan daarna voor jouw deur word gezet vind ik helemaal triest. Lijkt me dat de hint duidelijk genoeg was plus het is een kwestie van opvoeding. Ik gooi ook mijn zakken vuil niet voor iemand's voordeur.
Die 'rot ton'
is van mij en staat daar i.v.m. beestjes uit het stro bij de rij aan de overkant. Ik heb 'm niet voor iemand z'n kast gezet maar voor mijn andere tonnen in de hoek. Hoe die dus zo komt te staan dat iemand z'n kast niet open krijgt snap ik sowieso niet, want zo sociaal ben ik dan ook wel weer dat ik daar op let. Oh en mijn spullen zijn niet bepaald 'zooi' te noemen.
Dus Ceriadwen.... zoals ik het net heb achtergelaten kan je deurtje een grote hoek van 90 graden maken en kan 'ie dus makkelijk open.
Verhuis binnenkort weer terug als de beestjes weg zijn, don't worry. Wil niet dat m'n poownies beestjes eten.