Heey! heb ze vandaag met zadel gelongeerd en dat ging aardig goed. Morgen ff beugels eraan. en dan van de week erop
Siebje had 178 (-2 ivm uit de baan gaan) en 188 Terwijl hij heeeeel veel spanning had in beide proeven.. Dus als dat nog goed komt gaat die helemaal hoog scoren
Ik heb al 2 zaterdagen niet gereden.. gelukkig heb ik daarvoor in de plaats een week op Vlieland gewerkt waar ik zo'n 3 uur per dag te paard zat om bos en strandritten te begeleiden, heerlijk Aankomende zaterdag ga ik wel weer naar de manege
Collin was wel braaf zondag, hij trok zn kop er alleen behoorlijk uit tijdens de proef. Maargoed, da's gewoon een mooi werkpuntje voor de komende tijd. Uiteindelijk hadden we 213 punten en een eerste plek dus da's dan weer mooi meegenomen;)
Morgen moet ik trouwens afrijden, spannend! Net nog ff met zuslief onder de motorkap gekeken, die moet vrijdag afrijden. De spanning stijgt nu toch aardig:P
Thanks:) Heb vanavond bbq, herhaling van gisteravond:P Ben ook behoorlijk gaar en lichtelijk platzak dus ben bang dat dat niet doorgaat:( Dinsdag rijbewijs ophalen en dat moet ik ook nog betalen:S Ander keertje in de vakantie ofzo?;)
Sieb en Bowinnie vandaag samen los gehad in de bak en de wei in Emmeloord. Vonden ze erg gezellig Natuurlijk paar leuke foto's gemaakt!
Samen lekker rennen Woeiii, Sieb in Galop in een treintje Heeeeeel apart Siebje in draf En nu ff uitrusten Tussen de gele bloempjes Zonde dat hij hier niet helemaal op staat en dat die wazig is.. Verder vind k m wel super mooi
Sieb staat er nu tijdelijk. Want het dak in Hasselt gaat eraf en wordt nieuw dak opgezet. Dus alle paarden moesten tijdelijk weg. maar als het bevalt en er is plaats dan wil ik hem misschien wel laten staan.. Net zo makkelijk kan ik ze daar alle 2 rijden ipv de een daar en de ander in hasselt