Fenn is bij het glazen huis geweest Was super leuk
Anouk viel stiekem een beetje tegen vooral het publiek, even kijken wat de rest van bokt er van vond (ik ging helemaal uit mijn dak en dan werd ik raar aangekeken door andere mensen )
Weet iemand een toko oid waar je voedingskleurstoffen kan halen? Hier niet te vinden...
In de nieuwstraat zit er volgens mijn mama 1, zo'n indies winkeltje. Naast Rijwielhandel Wild (zit een straat tussen) is een heel klein winkeltje met zo'n zonnescherm achtig ding
Thanks Majo! Ik ga zo even op zoek Whaa, Fenn, ik wilde ook! Maar ik ging niet Jammer dat Anouk tegenviel, ik heb haar gezien op Dauwpop en dat was (ondanks haar ontzettende gevloek ) super gaaf!
Lijkt mij wel gaaf om daar eens een keertje te kijken. Ze halen zat geld binnen! Hopen dat het morgen hetzelfde weer is als vandaag, gaan lekker even het bos onveilig maken!
Zo, toko's langsgeweest. De een had helemaal niet, de ander had alleen maar gigantische flessen rood en groen.. niet helemaal wat we zochten.. Andere winkels waar we nog langs moesten zaten dicht of hadden ook niet wat we moesten hebben, dus nu moet ik andere dingen zoeken te doen in de kerstvakantie Alhoewel.. zoveel tijd over heb ik ook niet meer. Ik ga nu die site van Marianne eens bekijken
Ohja, en ik weet ook waarom ik niet meer thuis woon. 2 dagen langer dan normaal thuis en heb meteen weer ruzie met m'n moeder omdat ik blijkbaar ongemanierd ben tegenover andere mensen en bot tegen haar en.. blegh
Wanneer heb je het nodig annemarie? Ik heb klasgenootjes die hadden ook een keer een of ander proefje met allerleikleurstoffen hadden gedaan. Lastig hoor..
en Annemarie, snel maar weer naar wageningen dan (toch te zelfstandig geworden)
Heb het niet perse nodig hoor, maar dacht zo'n marsepeinboltaartje (zie VT) te gaan bakken in de vakantie... Moet ik vanaf de zomer al een keer doen.. Maar dat kan dan dus ook nog wel even langer wachten
Ik heb dr ook zin in(A) Hoe laat wouden jullie weg dan want denk niet dat dat peerd van mij het zo leuk vind als ik een uur van te voren aan kom en ze dan nog een uur daar stil moet staan
Heeey! Even weer een berichtje van mij, zit namelijk telkens stil mee te lezen telkens maar ik heb ook niet zo veel boeiends te melden ... Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en alvast een fijne jaarwisseling! Gr. Nathalie
Hee Nathalie! (heb jij ook alweer een inschrijfformulier gekregen van Jannette?) Jij ook een heel fijn kerstfeest en het beste voor 2009! En dat geldt natuurlijk voor iedereen hier
Vanavond gaan vriendje en ik voor het eerst samen kerstavond vieren, ik ga zo boodschappen doen voor het avondeten (kuche, diner natuurlijk ) en ik heb gister een heel mooi kadootje uitgezocht wat ik vanavond ga krijgen.. jeej
Iedereen ook van mij fijne feestdagen en een voorspoedig 2009!
@Tessel: leukleuk, veel plezier! Wij eten vanavond restjes Morgen halen we alles uit de kast En ik ga je proberen te vinden op de kerstkaart @Marjolein: we hadden met Janette 12 uur vertrekken afgesproken.. kan altijd een beetje eerder of later worden natuurlijk, geloof niet dat wij dat altijd zo nauw nemen
Tessel: Jaaa ik heb zeker ook een nieuw inschrijfformulier gehad, sterker nog, 2 zelfs (eenmaal voor als leiding en een voor als deelnemer ) ... Wat wel minder was, ik en Romi hadden allebei een mailtje ontvangen over dat een van de kids bij ze ouders 'geklaagd' had dat er veel gevloekt werd tijdens onze week en dat die kids niet gecorrigeerd werden door ons nou dan baal je wel als je zoiets hoort, vooral omdat de moeder twijfelde of ze haar kind nog naar het Lamoen wilde sturen. Is dus trouwens ook niet het geval geweest dat we niet corrigeerden, maar als leiding kan je ook niet overal tegelijkertijd zijn! Dus dat is wel beetje jammer, gelukkig wil dat meisje wel nog steeds dolgraag op kamp! Gr. Nathalie
Ik heb vanmiddag mijn 'paardrijjaar' heerlijk afgesloten met een superrit door het bos. Dit jaar wordt het waarschijnlijk niet meer wat gezien de temperaturen die ze voorspellen. Was wel een geslaagde afsluiting.
en Natashou, wat balen zeg, zulke verhalen. Het vloeken is ook erg lastig en ik zelf heb toen mezelf ook een paar keer moeten corrigeren en je kan inderdaad niet overal bij zijn Je doet als leiding toch je best! Wij hadden in onze eerste week ook zo iets. Een moeder was net begonnen met pilletjes geven aan een dochter die waarschijnlijk adhd had. Meisje wilde sowieso liever niet weten dat ze dat had en deed dus heel erg haar best om die pilletjes niet te willen en in de hectiek waren wij dat dus vergeten . . . had ook de moeder naar het Lamoen gebeld. Gelukkig was zij aan het einde van de week dik te vrede (en hebben wij totaal geen moeite gehad met het meisje)
En inderdaad iedereen een fijne kerst toegewenst! Ik heb weer mijn drukste werkdag van het jaar meegemaakt, om half zeven stond ik in de HEMA. Dus tja,
over vriendjes gesproken, nog veel plezier vanavond Tessel, Fenn heeft again iets met Paul. Laten we eens zien hoelang het deze keer duurt
Marianne, jij ook de beste wensen! wat fijn dat je nog lekker even gereden hebt.. En Nathalie, wat vervelend zeg! Die moeder moet toch idd begrijpen dat je lang niet alles kunt corrigeren als leiding. Ik heb zelf vanaf het begin bij het Lamoen (10/11 jaar geleden) meegekregen dat er niet of zo weinig mogelijk gevloekt en gescholden wordt. In het begin moest ik mezelf echt vaak corrigeren, ik zat toen geloof ik zelf in een leeftijd dat ik heel snel met vieze woroden smeet Maar nu ben ik het zo gewend. Thuis gebruik ik met regelmaat poedersuiker, fiets, klote, godver, etc.. maar op het Lamoen hou ik me in en dat probeer ik de kinderen ook mee te geven. Van mij mogen ze best een keer oliebol zeggen, maar ik heb ook meegemaakt dat kinderen elkaar uitscholden voor poedersuiker en prutsmuts, nou, dan zal je me meemaken hoor
Leuk he, die censuur? Iemand nog een oliebol met poedersuiker?
Ik heb trouwens ook weleens een moeder gehad van een kind die echt alles deed wat god verboden had. Schelden, bedreigen, pesten.. nou, dan is het lastig om mooi weer te blijven spelen aan het eind van de week hoor
Eten was fijn, we hebben een kerstavondje gehad met z'n tweeën Ik had drie gangen gemaakt, allemaal goed gelukt (hoewel het niet erg ingewikkeld was, gewoon simpel maar lekker) en als toetje een mjammiejammie advocaat-ijstaart Supersimpel te maken en echt heeeeel lekker.
Klinkt goed, dat eten Tessel, wij doen vrij weinig aan kerst. Maar ik ben vanochtend wel vroeg opgestaan om naar de kerk te gaan. Gewoon uit mezelf en zoals elk jaar vervloekte ik mezelf er weer omdat ik aan mezelf beloofd had te gaan. HEt was de eerste dat dat ik kon uitslapen en voorlopig een paar dagen de enige Tja, toch wel mooi hoor, zo'n kerstdienst. En verder nu lekker niets. Oja, ik heb een loesje boek gekregen Dus zo even mijn onderschrift veranderen dan maar
en Tessel, ik houd van de boktcensuur. Ga je mee fietsen?