Was super leuk 
Anouk viel stiekem een beetje tegen
vooral het publiek, even kijken wat de rest van bokt er van vond
(ik ging helemaal uit mijn dak en dan werd ik raar aangekeken door andere mensen
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Was super leuk 
vooral het publiek, even kijken wat de rest van bokt er van vond
(ik ging helemaal uit mijn dak en dan werd ik raar aangekeken door andere mensen
) Annemarie schreef:Weet iemand een toko oid waar je voedingskleurstoffen kan halen? Hier niet te vinden...

Maar ik ging niet 
) super gaaf!

Alhoewel.. zoveel tijd over heb ik ook niet meer.
(toch te zelfstandig geworden) 
(en lekker
)
*help?

maar ik heb ook niet zo veel boeiends te melden ...
(heb jij ook alweer een inschrijfformulier gekregen van Jannette?)
) en ik heb gister een heel mooi kadootje uitgezocht wat ik vanavond ga krijgen.. jeej

En ik ga je proberen te vinden op de kerstkaart
) ...
nou dan baal je wel als je zoiets hoort, vooral omdat de moeder twijfelde of ze haar kind nog naar het Lamoen wilde sturen. Is dus trouwens ook niet het geval geweest dat we niet corrigeerden, maar als leiding kan je ook niet overal tegelijkertijd zijn! Dus dat is wel beetje jammer, gelukkig wil dat meisje wel nog steeds dolgraag op kamp!
Maar ik snap dat je niet overal tegelijk kan zijn, dat is ondoenlijk.. Hopelijk mag dat meisje nog weer terugkomen
Je doet als leiding toch je best!
(en hebben wij totaal geen moeite gehad met het meisje)
en Paul

Ik had drie gangen gemaakt, allemaal goed gelukt (hoewel het niet erg ingewikkeld was, gewoon simpel maar lekker) en als toetje een mjammiejammie advocaat-ijstaart
Supersimpel te maken en echt heeeeel lekker.
Hij is iig lief
Tja, toch wel mooi hoor, zo'n kerstdienst. En verder nu lekker niets. Oja, ik heb een loesje boek gekregen
Dus zo even mijn onderschrift veranderen dan maar