geslacht: M/Vleeftijd:* 50-60 * 60-70 * 70-80 * 80+1. Wil je “mullepaté?”a) gebakjeb) tedere kusc) een pak slaagd) zakgeld2. Dat is “bère”a) boterb) superc) een Teddybeerd) belachelijk3. Ga je mee “smoren”?a) rokenb) je vuilmakenc) drinkend) vechten4. Klaar om te “batteren”?a) in bad gaanb) op de vuist gaanc) slapend) vertrekken5. Je moet hem niet zo “pushen”.a) duwenb) dwingenc) afmattend) pesten6. Je bent echt te “luzig”.a) driftigb) prikkelbaarc) luid) arrogant7. Dat is niet te “boeffen”.a) verdragenb) verklarenc) ruikend) eten8. Laten we “hem frutten”.a) vlug weglopenb) iemand in elkaar slaanc) iemand foppend) mixen9. Van wie komt die “murre”?a) windb) puddingc) vreemde muntd) parfum10. Je bent echt “koekerond”.a) een ongedierteb) een smulpaapc) domd) lelijk11. Ik heb mijn buik vol van “de flikken”.a) koekenb) pestkoppenc) politied) alcohol12. Hou je “pollen” van me af.a) handenb) lippenc) hoofdd) voeten13. Stop met in je haar te “frullen”.a) kammenb) wrijvenc) prutsend) krabben14. Wat een “kiezige” kerel.a) grappigeb) gevaarlijkec) vuiled) kleine15. Gedraag je niet als een “strever”.a) overactief persoonb) intellectueel persoonc) leergierig persoond) braaf persoon
Charlotjuuh schreef:Alst negatief is...slik..paar maanden...slik... Tzal allesinds geen wedstrijd worden Ik ken dr een paar niet Ben het kind van de fam. die et meest ABN spreekt , kan de helft van de brugse woorden nie uitspreken
ik moe ook algemeen nederlands praten thuismaar man webn lol gehad vandaag mt die zelfgemaakte enquete :p