Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) maar waarom gaf Ashley eigenlijk les dan? Dominiqueee schreef:Het kon wel hoor want ze had vrijdag les gegeven en Melody vond het leuk en vroeg of zij ook bij ons les wou geven dus dat wouden we wel! Dus Ashley ging het vragen aan haar moeder of het mocht en het mocht!Ik schrik er wel een beetje van hoor, nu ik lees dat Ashley les heeft gegeven. Waarschijnlijk kon het niet anders, maarja dit vind ik niet kunnen hoor!
AnnemiekvM schreef:De manege moet oppassen want er staat ook al een filmpje dat iemand zonder cap aan het rijden is. Dag veiligheidscertificaat....
En Ashley is vast een leuke meid, maar ze moet nog even 5 jaar ouder zijn en een diploma hebben vind ik.
SuusKiiss schreef:Ja kijk maar op de hyves van Ashley!!
Maar ik heb toch geen foute dingen over de manege gezegd toch???
SuusKiiss schreef:Dominiqueee schreef:Het kon wel hoor want ze had vrijdag les gegeven en Melody vond het leuk en vroeg of zij ook bij ons les wou geven dus dat wouden we wel! Dus Ashley ging het vragen aan haar moeder of het mocht en het mocht!Ik schrik er wel een beetje van hoor, nu ik lees dat Ashley les heeft gegeven. Waarschijnlijk kon het niet anders, maarja dit vind ik niet kunnen hoor!

En als je reageert gaat ze in topics van je posten