Voor Nel:
En inderdaad, als we iets voor je kunnen betekenen, gewoon zeggen 
Voor Bianz:
Jaaaaa! geslaagd
Super hoor! Heerlijke gedachte lijkt me dat, 'even niet meer naar school'. Ja, ik ben ook wel erg benieuwd hoor Marieke! Komt ze nu vaker langs of was het toch niet helemaal wat je gehoopt had?
Citaat:Nous baalt een beetje omdat er geen leuke paarden (volgens haar dan) in dr wei staan
Ja, Nous gaat in eerste instantie gewoon voor de lekkere mannen natuurlijk! Pas als die niet voorradig zijn, gaat ze over op de vrouwen
Logsich toch? Je moet je verliefdheid wel een beetje kwijt kunnen natuurlijk
) Ben jaloers dat jij zo lekker buiten je werk kunt doen!
de rest is nog heel mooi wit, whahaha
, want ik moet m er af doen van Carolien....oh ja, ik kom zaterdag nog ff half naar je les kijken, Carolien gaat namelijk na jou op Jade rijden... ben erg benieuwd wat zij er allemaal uit kan halen. ze heeft er vandaag ook ff opgezeten, en ze doet alles gewoon ff heel makkelijk, zo frustrerend om te zien...
Hoe gaat het met Nous, is ze al een beetje van de mannen af?
)
Kortom, ik vermaak me prima maar heb stiekem wel heel erg zin om naar huis te komen...
Halloow! Zitten we de hele tijd op msn en dan moet ik dát hier lezen? *ondervraagt op msn voor verder details* Ok vrijdag: 8 uur eis ik een verslag Cis
)
*
Hopen dat de wolken me dat middagje ook gunnen. *duimt*
Stoel doormidden! En nous bleef hardstikke rustig staan
Thirz heeft trouwens nog een foto van de stoel haha! 
) maar ik weet zeker dat ik ze hier in de stad ook wel eens heb gezien. Ik heb al bij de Xenos gekeken, maar daar hebben ze ze niet meer. Iemand die weet waar ik ze wel kan halen?
Hier de kapotte stoel: