manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kims

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 10:59

Even 2 uiterste berichtjes achter elkaar geplaatst zie ik...
Voor Nel: Ach gut En inderdaad, als we iets voor je kunnen betekenen, gewoon zeggen Lachen
Voor Bianz: Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Jaaaaa! geslaagd Haha! Super hoor! Heerlijke gedachte lijkt me dat, 'even niet meer naar school'.

Ja, ik ben ook wel erg benieuwd hoor Marieke! Komt ze nu vaker langs of was het toch niet helemaal wat je gehoopt had?

Citaat:
Nous baalt een beetje omdat er geen leuke paarden (volgens haar dan) in dr wei staan

Ja, Nous gaat in eerste instantie gewoon voor de lekkere mannen natuurlijk! Pas als die niet voorradig zijn, gaat ze over op de vrouwen Knipoog Logsich toch? Je moet je verliefdheid wel een beetje kwijt kunnen natuurlijk Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 16:05

Ben je al bruin Anne? (of ondertussen bijna zwart Tong uitsteken ) Ben jaloers dat jij zo lekker buiten je werk kunt doen!
Nel: heb t geld nog gegeven hoor; Lenie kan weer lekker shoppen Knipoog
Vanmiddag les gehad, in tegenstelling tot vorige week was Nous nu wél in een meewerkende bui en hebben we lekker gereden!

*duikt nu ook de zon nog ff in*

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 16:13

neehoor Thirz, valt mee (denk ik Tong uitsteken) Op den duur kleur je nie meer zo snel hè. Tis meer dat ik t gewoon lekker vind omdan buiten te zitten bij mooi weer Haha!
*alleen mn armen zijn nl zo bruin nu Huilen van het lachen de rest is nog heel mooi wit, whahaha
Ik ben ook zó blij dat we nu een laptop hebben! Haha! *of eigenlijk, dat mn zusje een laptop heeft Schijnheilig
Andere jaren zat ik steeds maar buiten wat te schrijven, dan snel binnen tikken en dan weer buiten even nalezen. Die andere jarenhad ik ook vooral leerwerk, daar heb ik nu nauwelijks wat van.. Dus ben zelf ook heel blij met de lappie Ja

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 18:04

t was echt superlekker weer vandaag, heb voor de zekerheid maar geen hempje aangedaan, zie nog steeds knalrood op mn schouders van zaterdag, erg verraderlijk zo'n zonnetje en wind... Boos!

Bianz, paste je nieuwe hoofdstel? En heb je nog een langere martingaal kunnen vinden bij de Kroo of hadden ze die niet? je mag die van mij wel gebruiken Bloos , want ik moet m er af doen van Carolien....oh ja, ik kom zaterdag nog ff half naar je les kijken, Carolien gaat namelijk na jou op Jade rijden... ben erg benieuwd wat zij er allemaal uit kan halen. ze heeft er vandaag ook ff opgezeten, en ze doet alles gewoon ff heel makkelijk, zo frustrerend om te zien...

Nel, je moest haar nog ff bellen zei ze voor mn les donderdag (dan hadden we toch afgesproken?)... en ze vind eigenlijk dat jij of Thirz haar regelmatig eens moeten rijden om mij een beetje te helpen, en Jade wat beter te rijden dan ik kan...wordt alleen erg lastig voor jou nu denk ik, en Thirz was ook niet erg enthousiast ivm tijdgebrek, dus zal t wel zien, vind t al erg leuk dat Carolien zaterdag wil, kom je dan kijken Nel, dat vroeg ze ook nog....?

Cis hoest in Peru????

ohja, dat meisje weet het nog niet wat ze doet, had een advertentie geplaatst dat ze voor de zomer een paard zoekt wat ze kan rijden, daarna gaat ze voor een half jaar naar het buitenland. maar ze had nog meer vragen van mensen gehad, waaronder iemand met een paard met een supergoeie afstamming, dus blijf denk ik maar gewoon verderzoeken

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 09:09

He Mariekje,
ja ik heb Carolien gister nog proberen te bellen maar ze nam niet op, dus bel haar vandaag nog wel.
De les voor donderdag kan gewoon doorgaan hoor!
Fijn dat Carolien weer even op jade gezeten heeft, ik kijk wel of ik zaterdag kan komen, hoelaat gaat ze op jade?
Zelf wil ik af en toe best op jade rijden, maar ik moet heel even geduld hebben met de medicijnen die eerst moeten gaan werken.
Als ik minder/geen pijn meer heb ga ik er zo nu en dan eens even rijden voor je.

Voorlopig kan ik zelf ook niet dressuren op Voice, dus dat worden rondjes met losse teugels hobbelen.
Baal wel, maar als ik dit nu allemaal rustig doe dan ben ik er sneller weer bovenop denk ik.

Bedankt Thirz, dat jij het geld hebt gegeven, ik was gistermiddag nog even langsgefietst omdat ik bij voice wilde kijken en toen was er ook helemaal niemand...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:02

Op dringend verzoek van Anne, hier even een teken van leven Doei!

Bianz: GEFELICITEERD met het halen van je diploma! Go jij! Go jij! Nu kun je écht lekker gaan genieten van je reus. Ben heel benieuwd naar meer foto´s van m!
Marieke: hopelijk kun je gauw iemand vinden voor Jade, het is wel fijn dat die meiden dr nu af en toe even doorpakken. Gaat het nog wel goed op buitenrit enzo? Succes!
Nel: Dat is niet zulk mooi nieuws zeg, hopelijk slaan je medicijnen goed aan en is de pijn gauw minder.
Thirz: hele mooie foto´s! Echt heel sfeervol en mooi van kleur...jij bent straks volleerd model voor onze fotoshoot Cheese! Hoe gaat het met Nous, is ze al een beetje van de mannen af?
Kims: Alles goed met je buik (en de baby die erin zit). Ben je al weer in staat om wat langer naar stal te gaan. En niet stiekum op je paard klimmen hè (ik houd je in de gaten Nors opkijken )
Bar: Hoe is het in ermelo, waarschijnlijk geef je geen antwoord maar toch haha. Loopt Shaar weel helemaal goed zodat jullie er weer vol tegenaan kunnen op wedstrijd? Hyper!
Anne: wij hebben het net al uitgebreid over vanalles gehad, misschien komt die braziliaan donderdag weer Wow!

Hier gaat alles goed, onze stage begint nu op zn eind te lopen, dus het reizen komt in zicht!
Het huis is erg gezellig met feestjes en een hoop lol Vork Kortom, ik vermaak me prima maar heb stiekem wel heel erg zin om naar huis te komen...

Jullie allemaal genieten van het weer en tot spreeks

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 20:13

Jaja, heel dringend verzoek Tong uitsteken Ik zei "Goh je moet ook eens iets posten Cis" Wel goed dat je zo goed naar me luistert Knipoog haha
Morgen? Die braziliaan weer? Bloos! Halloow! Zitten we de hele tijd op msn en dan moet ik dát hier lezen? *ondervraagt op msn voor verder details* Ok vrijdag: 8 uur eis ik een verslag Cis Tong uitsteken

Nog steeds zo rood mariek? Ik had helemaal niet het idee dat de zon zaterdag zo fel geschenen heefft, maar dat is dan toch verradelijk geweest. Lekker handig nu t net de dagen daarna ook zulk mooi weer is!

En ik zag dat je om half 4 en half 5 zondag moest rijden Thirz? past perfect met mn les hè Haha! kan ik mooi ff naar huis enzo Ja

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 12:28

Go jij! Go jij! Jeuj, mijn droger is nu al geleverd! Hij zou 's middags komen en ze stonden om half 11 op de stoep. Altijd handig. Gelukkig dat ik altijd thuis ben (en toevallig mijn bed al uit was Nagelbijten / Gniffelen )

Ik ga morgen naar stal! Ik was vergeten dat het op donderdagavond altijd zwangerschapszwem is. Ik ben vorige week pas weer voor het eerst geweest en als ik niet meedoe aan de oefeningen gaat het prima! Toch wel fijn dat het iets beter gaat nu. En nick belde ook net, dat ie pas om half 6 thuis is. Anders was ik vanmiddag lekker even gegaan.

Ik weet niet wie er morgen allemaal op stal zijn rond welke tijd? Ik heb in principe vanaf 4 uur een auto dus dan kan ik op stal zijn. Ik heb er echt zo'n zin in Hyper! En sorry Cis, ik ga dus wel op Nous kruipen Haha! Leert Puk ook gelijk de bewegingen van een paard aan te voelen Knipoog Aaaaaah ik mis Nous!!! Boos!

Ik heb gisteren een uurtje in het zonnetje gezeten en heb nu een kleurtje á la kreeft. Lekker hoor. Marieke al wel weer een normaal kleurtje?

@ Nel: Pff zo jong en dan al pijn aan je gewrichten. Zit het in je familie of komt het vanuit het niets opzetten? Hopelijk gaan de medicijnen inderdaad snel werken zodat je alle leuke dingen weer kan doen. Is voice goed te rijden op een los teugeltje?
@ Anne: ik zie je al de hele dag online én bezet; laat me raden? je zit lekker in de tuin je huiswerk te doen? Ideaal hoor! Zat ineens te denken: volgend jaar zit je al in de 4e Bloos! dan ben je bijna klaar! en moet ik 's morgensvroeg alleen reizen Verdrietig

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 12:49

kleurtje á la kreeft Huilen van het lachen
Zo met die wind is die zon gewoon verradelijk Ja Heb je alleen je kleurtje, of ook pijn á la kreeft?

Maar troost je: ik heb gister de hele dag binnen gezeten. T waaide zo hard, dan kan ik niet met mn spullen buiten zitten. En ik wilde alles gewoon die dag af hebben Tong uitsteken werkt ook beter binnen dan buiten. Tsja, offline kan je geen bestanden heen en weer sturen, dus dan toch op bezet Lachen Je moet natuurlijk ondertussen wel kunnen overleggen met je projectgenootje, of samen kunnen vloeken op je docent die verdorie al 4 weken niets van der heeft laten horen, ff overleggen over hoe iemand anders t bewijs heeft gemaakt én feedback vragen! *Juist, hier is t weer portfolio tijd Scheve mond *
Dus wel huiswerk, maar niets lekker of in de tuin Tong uitsteken Helaas.. Mn plan was t nu allemaal op n@tschool te zetten (schoolserver ding) en dan vanmiddag lekker lui in de tuin te liggen Slapen Hopen dat de wolken me dat middagje ook gunnen. *duimt*
Hee en wat las ik op je site Kim? Lekker over naar de derde? Haha! Top! Go jij! Go jij!
Ja die schok had ik laatst ook ineens ja.. oliebol! Volgend jaar zit ik al in de 4e Bloos!
Joh, hee en wie moest er hier in de eerste alleen reizen? en wie reist er nu iedere keer alleen naar school? nou hè nou? Tong uitsteken Overleef je vast wel Knipoog *Ik ga iig niet na mn afstuderen voor de leuk iedere keer mee naar Rotterdam Schijnheilig haha
Ik moet morgen naar Gouda voor school (project), maar volgens mij zou ik dan voor 4ren al wel thuis zijn. Dus als je een extra handje wil hebben op stal?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 13:11

Anne_87 schreef:
Ik ga iig niet na mn afstuderen voor de leuk iedere keer mee naar Rotterdam Schijnheilig haha

Ja kijk, dat valt me natuurlijk weer zwaar van je tegen he. Zie het als afkicken; na al die jaren treinen kan je niet zomaar plotsklaps ermee stoppen natuurlijk... Knipoog

Bedankt dat je eventueel wilt helpen Lachen Zal nog wel ff met thirz overleggen want die wil vast ook nog wel rijden. Ik laat het wel weten wanneer ik er morgen ben!

Oeoeh, portfolio-tijd. Heerlijk! Mijn volgende portfolio-tijd is pas in januari gelukkig

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 20:11

Ja mijn volgende zal dan ook al wel weer zijn Tong uitsteken Weet niet precies hoe die planning is. Grote kans dat ik aan t eind van mn eerste kwartaal al weer een keer mag *jeej...*
Ach t portfolio is nu weer af, staat netjes op n@tschool én ik heb lekker vanmiddag in t zonnetje kunnen zitten met een boek Pling

Ja laat maar ff weten of ik nodig ben Lachen Anders zie ik je zondag wel bij de shows Ja
*moeten nog even overleggen over die toeters, bellen en spandoeken hè Schijnheilig

haha en helaas voor jou Kim: NS + afkicken gaat voor mij nie op Vork Ik ben t altijd zo gewend dat ik nie met de trein hoef. Nu ook de hele week nie geweest en geen centje pijn! Nu moet ik morgen wel én helemaal naar Gouda én hele reis naar Rdam alleen Scheve mond Heb er zó geen zin in! Heel fijn 's morgens ook stoptrein & inernationale.. Trein eerder moet ik echt 3 kwartier op t station wachten ofzo, en trein later haal ik die overstap net niet en ben ik te laat in t ziekenhuis. Dus nèh langzaam afkicken van de NS, dacht t nie Tong uitsteken

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:12

Ik ben vanmorgen lekker naar stal geweest Lachen Thirz kon me ophalen met de auto dus dat was mooi!

Was fijn om Nous weer eens te kunnen zien en heb dr ook lekker even kunnen poetsen. Het was in ieder geval zeker voor herhaling vatbaar want het ging hartstikke goed. Volgende week ga ik weer naar stal!
Thirz en ik hebben ons nog doodgelachen Huilen van het lachen Ik wilde nog even op Nous klimmen maar had daarvoor natuurlijk een opstapje nodig. Er stond toevallig een stoel met in grote letters: KITTY erop geschreven. Ik denk; wat niet weet, wat niet deert, ik 'leen' de stoel even. En jawel hoor, toen ik mij wilde afzetten hoorden we een grote KRAK en stond ik met mijn rechtervoet dwars door de stoel Bloos *LOL* Stoel doormidden! En nous bleef hardstikke rustig staan Huilen van het lachen

Toen moest ik natuurlijk opbiechten dat ik de stoel had gemold. De eigenaar van die stoel was net even op buitenrit. Toen ie terugkwam heb ik het verhaal maar even gedaan. Hij kon er gelukkig om lachen en zei dat die stoeltjes gammel waren en ik er niks aan kon doen. Ik dacht al; zo zwaar ben ik nou ook weer niet Tong uitsteken Ik bood nog aan om een nieuwe stoel te kopen maar dat hoefde niet.
O o o o, heb ik weer Rolleyes Thirz heeft trouwens nog een foto van de stoel haha!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:16

Ohja Marieke; ik heb die hangzak van de ikea meegenomen hoor! Hij ziet er super uit, bedankt! Pling Zal zodra ie ophangt eens foto's posten van het kamertje.

Ik ben nu trouwens weer op zoek naar een kronkelspiegel Rolleyes
Afbeelding

Zoals deze, maar liever iets breder. Toevallig is dit ook weer bij de ikea (uiteraard Frusty ) maar ik weet zeker dat ik ze hier in de stad ook wel eens heb gezien. Ik heb al bij de Xenos gekeken, maar daar hebben ze ze niet meer. Iemand die weet waar ik ze wel kan halen?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:55

Zo, alweer tijdje geleden!
Nel: hoe gaat t nu met medicatie, merk je al verschil? Moeten we snel maar een keer samen relax op buitenrit gaan Lachen
Marieke: komt het meisje nog een keer Jade rijden?
Cis: Fijn dat einde in zicht komt, hoewel je daar ook een supertijd hebt is naar huis gaan toch wel weer fijn he. Ik heb dat gevoel na 2 weken altijd alweer. Hoe leuk het ook is, thuis is ook fijn! En idd; hoeven jij en Anne nog maar een jaar. En dan werken?
En Anne; niet klagen dat je nu 1 dagje op en neer moet reizen he Tong uitsteken Fijn dat je portfolio af is!

Was echt weer hilarisch op stal ROFL Hier de kapotte stoel:
Afbeelding
Wat hebben wij gelachen Clown En Nous stond echt zo doodstil te kijken; 'Wat doen jullie?!'

En het is al bijna zondag; showtime Pling Idd goede tijd he Anne! Vandaag nog show geoefend en op terrein ff rondgekeken met Nous, was best spannend met de tenten. Maar heb ook rustig kunnen draven en galopperen daar (grappig, want door andere bodem loopt ze voorzichtiger en ook rustiger Clown Komt goed uit!) Dus ben weer trots op dr!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 13:25

hey die stoel ziet er cool uit *ligt blauw van het lachen achter de computer Haha! * dat gaat dus niet, ff stiekem een ander zn stoel lenen haha....

Thirz ik mag van Nel en Carolien eigenlijk niks doen met Jade wat schade kan aanrichten....lees; gewoon rijden dus hoe ik dat de hele tijd al doe mag dus niet!, mag alleen stappen als ik (voor mijn idee lig) achterover zit en haar rustig kan laten stappen, dan mag ik evt wat vragen of ze naar beneden wil komen en stelling aan wil nemen, anders niet, en als ze echt heeeel braaf is mag ik een klein drafje doen, maar daarbij gelden ook strenge regels.... Bloos ga er dus voorlopig maar even niemand anders op laten rijden in de bak, afgezien van jou en Nel. Nel gaat als ze het aankan Jade ook elke keer voor ik ga rijden ff n kwartiertje rijden, zodat ze los is en ik aan de slag kan, en ik ga 2 keer per week lessen voorlopig.....(moet van Carolien) mag wel naar buiten en longeren, dus dat ga ik dan ook maar weer eens doen....

Bianz had je Judith al gesproken? Ze wilde geloof ik as woensdag met je op buitenrit....
denk trouwens dat ik mn singel gewoon hou, zet arie boer er maar langere singelstoten aan.... en heb gister ff met ivon gekeken, en haar singel voor wachel is korter als die van mij....

Cis, wat is dat voor een verhaal over een Braziliaan??? Clown

Bar hoe was t in Ermelo, nog nuttige dingen geleerd??

Kims, fijn dat je er blij mee bent...zo'n spiegel heb ik helaas niet voor je, wil weleens in Middelburg bij de xenos kijken, of was je daar ook al geweest???

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 18:05

Dames, zal straks een langer berichtje posten. Zit nu met een lichte kater op het werk en dat is niet echt een combi.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 18:48

Zo ik ben ook weer terug van een lerzame week in ermelo! Het was echt supergaaf! Heerlijk weer, fijne instructeur en gezellige mensen.
Sharon liep helemaal super, dus dat was fijn!
Ik heb longeerles gehad van lammert haamstra, crossles en Iris en ik zijn nog lekker op buitenrit geweest, prachtig daarzo joh!
We hadden iedere dag 1x dressuurles en meestal nog 1 keuzeles.
Op de heenweg hadden we een klapband met de trailer, dus dat was niet zo mooi... we stonden echt op een super gevaarlijke plaats, hadden de ANWB gebeld maar voordat die er waren hadden we zelf het wiel al vervangen.
Maandag ochtend naar de kwik-fit geweest en 4 nieuwe banden eronder gezet, moet dat echt niet nog een keer hebben!

Maar het was echt een super week! Morgen de zeeuwse dag van het paard, ben benieuwd of sharon nog wat puf heeft!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:23

Hoi hoi,

Kims: Fijn dat je weer lekker met je paardje hebt kunnen kroelen!
Reuma komt bij ons in de familie voor, mijn moeder, oma...
Dus vandaar, maar waarschijnlijk door de zwangerschap naar boven gekomen.
Nu zitten er overal ontstekingen en moet ik even rustig aan doen.
Voice is goed te rijden aan een losse teugel, vanmorgen in de bak gereden, stiekem een beetje gedressuurd in stap, maar in draf en galop werdt ze te sterk dus dat deden we op zn westerns.... haha

Haha en die stoel, tjonge kims ben je nou zo zwaar? haha! Tong uitsteken
Thirz, ja de medicatie werkt al een beetje, voel natuurlijk nog wel waar de pijn zit en wanneer ik over mn grens ben gegaan, maar het begint te werken.

O o mariekje heeft een streng schema, tja wie verbetering wil moet strenge maatregelen trekken.... Knipoog
Het is even om het rijtechnisch even goed aan te pakken, en als Mariekje en jade samen goed hun best doen zijn we binnen een paar weken ver vooruit!
Het wordt dus hard trainen!!! Haha!

O o Cis, waar ben jij geweest...? Whoosh!

Bar, fijn dat sharon goed liep en dat het leuk was, wel vervelend van die klapband, maar zo te lezen was je zelf handig genoeg! Ja
O is dat morgen al het zeeuwse dag van t paard?
Gaat er nog iemand kijken, want dan wil ik wel gezellig mee, ga niet in mn eentje natuurlijk!

Maar eerst Orson, Jade, Nous en Voice morgen aan t werk zien bij Carolien haha, o die heeft het nog druk morgen... Nagelbijten / Gniffelen Go jij! Go jij!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:37

Zo weer een winstpuntje erbij gereden vandaag Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 19:07

Goedzo Bar, gefeliciteerd!
Heb je nog foto's?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 19:59

Nee heb geen foto's van vandaag, was helemaal in mn eentje, gelukkig was er wel iemand die mn proefje kon lezen...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 20:25

Gefeliciteerd Bar! Het komt helemaal goed met jou en Shaar, tegen de tijd dat ik terug kom rijden jullie Grand Prix! Haha!
Fijn dat het al iets beter met de pijn gaat Nel, en top dat Voice ook geschikt is als westernpaard.
Kims, levensgevaarlijke actie, op je paard stappen. Vergt jaren van oefening en dan doe jij er nog een schepje bovenop door een stoel te gebruiken (en te slopen Clown) Goed dat Nous zo braaf bleef staan! Heb je je spiegel al gevonden?
Hoe gaat het met je strenge trainingsschema Mariek? Heb je misschien nog rijfoto´s ofzo?
Bianz, alles goed? Aan het genieten van je grote paard of druk met andere dingen?
Anne, ik wil wel sterke verhalen hé als ik maandag op kantoor kom :p Dan ga ik er ook nog een paar bedenken van het weekend Haha!

Hier gaat alles goed, zit in mijn pyjama (schandalig om 13.20 0:))
Woensdag gaan we op een spannende trip met ons werk, samen met een groep canadese studenten naar de bergen. Maar dan moeten we met een klein vliegtuigje over de andes vliegen, vervolgens met ezels verder en slapen in tenten bij de lokale bevolking....klinkt spannend toch?
Oja, donderdag was écht een heftig avondje stappen. Ik had nog nooit zoveel gedronken (en dat was te merken de volgende dag Boos!) en die braziliaan was heel erg fout en dronken, maar verder heb ik niets gedaan dus het viel nog mee. Vond het alleen best lastig opstaan na 3,5 uur slaap op vrijdag Clown
Tot zover mijn wilde leven :p

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 11:39

Tjonge Cis, jij zit ook niet stil hé!
Wel spannend al die trips, met vliegtuigjes en ezels e.d.
Echt gaaf om mee te maken denk ik...
Veel succes en plezier woensdag!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 19:12

Heb stiekem ook ff moeten grinneken om die stoel Huilen van het lachen Die is ook niet een beetje stuk, maar gewoon helemaal total los Vork

Citaat:
En idd; hoeven jij en Anne nog maar een jaar. En dan werken?

Ja, voor mij wel het plan eigenlijk. En dan vanuit daar wat verder specialiseren en cursussen doen voor bepaalde tests enz. Maar eerst zorgen dat ik wat kan werken als afgestudeerde ergo Lachen *phoe en afgestuurde ergo klinkt meteen zo groots Bloos! Nouja heb nog een jaar + stage om aan dat idee te wennen Haha!

Heel schema voor Jade, hopen dat t snel effect heeft Ja
Vandaag was ze iig heel braaf! "heej Jade" en halstertje aan en een blik van "ok? met jou mee? Nouja ook goed" Even een hupsje bij t parkeerbord, en richting de rotonde langs de trampoline wat vlotte pasjes, maar op t fietspad gewoon heel braaf en relaxt Lachen (met zo nu en dan een snuf in mn zakken: "heb je echt niet nog meer snoep?" Tong uitsteken) Relaxt richting stort gewandeld en weer terug + verbaasde blik bij de auto op t fietspad Huilen van het lachen Die hoorde daar duidelijk niet volgens haar. Haha
Onderweg de moeder van Thirz tegen gekomen, maar geen rust om daar even bij te blijven staan en zich te laten aaien.
Krijgt ze van jou trouwens nog een snoepje als je der halster uit doet op de wei Mariek? Ze keek iig behoorlijk smekend aan, vervolgens een tikje beledigd "Krent!" en toen is ze maar in galop naar de kudde gegaan Tong uitsteken
Hoe was t bij jou Mariek? Niet weer enorm verbrand?

Nous ook súper braaf vandaag Haha! Knappe pony! Heb trouwens ook 270 foto's van beide shows Thirz Schijnheilig Zal ze allemaal we op DVD zetten voor je. Kan je zelf even een selectie maken.

Fijn dat Voice ook op los teugeltje wel te rijden is. Hopen dat de medicijnen snel werken Nel!

Hoezo bedenken? Halloow! Al die verhalen.... Zeg Cis dat waren toch geen verzinsels hè? Nors opkijken haha, maar is goed! Ben benieuwd naar je sterke verhalen over de belevenissen van t weekend Tong uitsteken
*gaat der ook maar een stel verzinnen Vork

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 20:17

ik doe t even in delen hoor Vork
Hier de eerste show: Cocktail ladies Go jij! Go jij!

inrijden:
"Hee Tindoe.. we zijn toch wel vriendjes?"
"Jahoor.. "
"Echt?"
"Loop nou eerst maar ff braaf die show! Zie daarna wel!"
Afbeelding

De show: "Fly on the wings of love" Muziek!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hihi, hier is t ineens wel heel erg Mini en Maxi Vork
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

"Verdorie Nous! Moest je nou zó braaf doen?"