Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ireentjuh schreef:Is vlas ipv stro geen optie voor in zijn stal? of heeft hij dat al?
Buiten staan is inderdaad goed voor pony's met stofallergie, maar hoefbevangenheid is een nog vervelender probleem.. zeker paarden die snel dik worden en er op "gebouwd" zijn om te kunnen leven van weinig voedsel (welshjes/haflingers/tinkers) zijn er gevoelig voor. Ik moet met Eviet ook uitkijken, het liefst zou ik haar eind deze week al dag en nacht op het land zetten, maar dat vind ik echt te link (ze is in het verleden heel waarschijnlijk al eens bevangen geweest volgens de hoefsmid).
Ireentjuh schreef:Ik wil hem best af en toe even buiten zetten als ik op stal ben! Weet alleen niet met welke paarden hij kan?
)
Eefje23 schreef:hihi, het drong niet eens tot me door toen ik je aan de lijn had, zelfs niet toen je zei ik ben geslaagd, hihihihi!!!!!
nee m.uts, ik heb me rijbewijs
.

Binar schreef:Ik kan me niet meer inhouden om te wachten met vertellen![]()
Ik ben vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs!!!!!
Fardos schreef:hallo allemaal,
even voor de Loes fans!!
Ze was gister jarig!!!!!!!!!!!![]()
sorry loes ik kon het niet laten aangezien je het zelf toch niet zegt!! doe ik het wel even voor je!! lief he??!!
gr
Renee
goldflower schreef:Ik heb lkkr al geruild
Ja je ben ook zo,n muts he je had je mond open trekken,en je zegt niets dus ik zei maar ja![]()
Maar ben ook wel benieuwd hoor
Maar als t echt nie anders kan ,dan ruil ik wel met je ,want Unox is uiteindelijk ziekjes ok
. maar mocht er niemand komen dan zal ik dat echt tof van je vinden en maak het dan helemaal goed met je met een lkkr bananensoes
. melissa7 schreef:goldflower schreef:Ik heb lkkr al geruild
Ja je ben ook zo,n muts he je had je mond open trekken,en je zegt niets dus ik zei maar ja![]()
Maar ben ook wel benieuwd hoor
Maar als t echt nie anders kan ,dan ruil ik wel met je ,want Unox is uiteindelijk ziekjes ok
vind ik heel lief van je gold, maar je weet ik trek nooit gelijk me bek open. maar mocht er niemand komen dan zal ik dat echt tof van je vinden en maak het dan helemaal goed met je met een lkkr bananensoes
.