Ik heb voor vanavond nog niet echt een planning.Lekker ff een rustig avondje denk ik. Was drukke week voor mij .
Ik heb net lasagne bereid. En om half 8 komen vrienden die we hebben leren kennen met onze vakantie in Kos.Die blijven lekker eten en gaan dan eren vakantie adres uitzoeken voor van de zomer in Turkije, Marmaris!
Het testteam van #Bit is afgelopen maand naar Manege Belle Epoque in Almere geweest. Het oordeel? Vier sterren!
xDeena_ schreef:Hey, nou ik voel me echt niet lekker Ik ben ook niet helemaal lekker der hangt iets in de lucht
skyline schreef:xDeena_ schreef:Hey, nou ik voel me echt niet lekker Ik ben ook niet helemaal lekker der hangt iets in de lucht Ja he pff. Heb het enorm benauwd en misselijk
xDeena_ schreef:mvn schreef:het artikel staat op mijn facebook!En wat is jou facebook? Moet je ff zoeken naar Marjolein van Nes
mvn schreef:xDeena_ schreef:En wat is jou facebook? Moet je ff zoeken naar Marjolein van NesZal ik doen
xDeena_ schreef:skyline schreef:Ik ben ook niet helemaal lekker der hangt iets in de lucht Ja he pff. Heb het enorm benauwd en misselijk Jaa dat heb ik ook en een rare soort krampjes in mn buik . Ik slaap er belabberd door .
We zaten in een valk, amper om te krijgen, en wij zijn dus om geslagen... gelukkig had ik reserve kleding mee... Had die dus in de boot gelegt