hoop altijd nog haar weer eens tegen te komen.
ben ook benieuwd of ze verkocht is of niet..
was wel echt een sport/fok merrie namelijk.
heeft Z gesprongen, en 2 hele mooie schimmeltjes op de wereld gezet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miejmoon schreef:mooi dier!
_Steph_ schreef:miejmoon schreef:mooi dier!
Ja, het gekke was, ik was een van de weinige die alles met tr kon. Maarja, dat hoor je vaak als je echt een band hebt! Ze had op gegeven moment atrose en ik had echt een heel schema wat ik wanneer met haar deed om zo min mogelijk te belasten. Na een half jaar merkte je amper wat in dr lopen van de atrose en op dat moment werd ze dus ook verkocht
Ik weet niet waar ze is.... dus ik hoop echt dat het goed met haar gaat.
kim345 schreef:L_bonsai_L schreef:haha ja ik wil een die kan springen, ook wel redelijk dressuur, lekker mee op buitenrit, en wandelen, knuffelen, spelen etc
Smurf dus gewoon
EllaBellaah schreef:Ik had het zo snel ook al met Ferro, gelukkig mag ik gewoon weer lekker verder met hem gaan zodra ik me rijbewijs heb, duurt nog wel even maar is wel een mooi vooruitzichtZou vandaag misschien nog bij hem langs gaan maar het is dr niet van gekomen omdat Wietse hier is. Volgende week is hij dr niet en me moeder zei ook meteen al dat ze wel even mee wilde dus wie weet zie ik hem dan eindelijk weer.