Shenavallie schreef:Had ik vanmorgen thee en koekjes mee naar stal en de tas zo gezet dat het niet om kon vallen. De hele tijd de tas in de gaten gehouden en die bleef ook keurig staan. Tegen de tijd dat ik 4 stallen uitgebreid had gemest, had ik wel trek in een kopje thee en m'n maag knorde dus ik kon ook wel een koekje gebruiken. De tas stond nog steeds keurig netjes, maar de boekjes die ik mee had waren vochtig. De thermoskan was toch omgevallen, zonder dat de tas anders stond/lag. Zit ik lekker in het zonnetje bij de paarden, kom ik tot de ontdekking dat de koekjes verdwenen zijn. Even dacht ik dat ik ze misschien per ongeluk thuis had gelaten, maar de koekjesdief was al snel ontdekt: Beppie, één van de stalhonden! Ik had ook brood in mijn tas, maar die had ze laten zitten. De koekjes waren het lekkerst, want voorgaande keren zat ze ook al steeds naast me te smakken. Toen ik later de broodjes in de stallen had gelegd, zag ik dat ze ze één voor één stiekem uit de stallen plunderde. Dondersteen!
Haha wat een stoutert

Hans heeft op Nono gereden.
, niet dus.
) lopen, lag een voetbal, dat konijn erop rijden.