Maar....maar.....tuttebel......tja, kan er niets aan doen, maar vind dat nou niet echt een benaming om als compliment op te vatten. Of heb ik dan een andere uitleg van dit woord in gedachten.... En het strand....leuk is anders....maar ben wel trots dat ik het gedaan heb en dat op de vraag om om te keren, dat ik die heb genegeerd!
Mijn benen gaan nog wel. Dacht gisteren echt dat mijn kuiten en de binnenkant van mijn bovenbenen een ramp zouden zijn, maar valt alles mee (misschien morgen). Maar m'n reet doet wel echt zeer jongens
En ik... heb nergens last van! Sas, je moet vaker oefenen! Milou, mischien is liefkozend een beter woord dan compliment, het was echt niet slecht bedoeld
Ik vatte het ook niet slecht op hoor.....maar kon het gewoon niet plaatsen! En Sas komt 26 november weer oefenen , dan in de les! Heb vandaag de coepelduinen tussen Katwijk en Noordwijk eens verkend.....flink wat heuveltjes en weinig beschutting voor de wind! Was pittig hardlopen na een maand weinig lopen (alleen stukjes bij bootcamp). 5,43km, maar niet in een stuk door. Wel nog een flinke eindsprint kunne maken! Nu alles maar weer oppakken en kijken of ik qua snelheid een beetje kan verbeteren!
Hahaha, ik zie je al helemaal gaan na die giga gehaktbal! Gaat het nu wel weer goed met je voet?
Aan Jolanda zal het niet liggen ! Het staat er duidelijk op dat jij daar graag op wil rijden!
Saskia89
Geplaatst: 04-11-13 20:30
Hahaha inderdaad. Stap 2 is de buitenrit op Tiestootje
Voet blijft een beetje hetzelfde. Nog steeds vaak stijf, maar geen pijn.
Danseresje
Geplaatst: 04-11-13 21:49
Tja, misschien heeft Yvonne de hint wel door, haha!!! Maar ga nu eerst maar eens ervaren of je hem wel leuk vindt om op te rijden! Gelukkig dat je voet geen pijn doet, maar wel balen dat het nog steeds stijf is!
Kijken of dit voor minder chaos zorgt, haha! Morgen bootcampen en rijden. Woensdag weer hardlopen en misschien 's avonds bootcampen. Donderdag 2x rijden, vrijdag hardlopen, zaterdag rijden en zondag hardlopen....zo ziet mijn weekje er uit!
Weekje vakantie Milou? Lekker! Als je morgen nog zin hebt om met een heeeeeeel lief hondje te wandelen .. Ik heb mijn beschikbaarheid ook ingevuld, ik heb bij de 15de liever niet ingevuld omdat Gijs dat weekend thuis is en we willen klussen maar als dat de enige datum is dat iedereen kan ben ik ook van de partij
Saskia89
Geplaatst: 05-11-13 13:42
Joh, we kijken even wat de rest invult. Misschien is het ook wel te kort dag om nog voor een grotere groep te reserveren....
Ben wel even wat stijver dan gisteren.... benen doen nu ook wel zeer
Ik geef je geen ongelijk! Een verstuikte enkel kan je echt lang last van houden :-(
Saskia89
Geplaatst: 05-11-13 23:24
Ja, ik weet niet precies wat ermee aan de hand is, verstuikt, gekneusd of misschien iets gescheurd... Het is in elk geval niet mijn enkel... Die waren allebei al kapot