haha doe dat lucy xD ik zit ook beneden, laptop op schoot, eurosport aan hihi zo ff me spullen bij elkaar zoeken en vast in de auto doen vast me wekker zetten(anders vergeet ik dat weer haha)
Zo ik ben ook weer terug van werken we waren lekker optijd klaar. Stond lekker in de spoel zodat ik geen gezeik van andere aan me kop had anders was ik nog een keer uit me slof geschoten denk ik. Maargoed het viel mee haha zo douchen en dan vroeg naar bed
ja me rug doet pijn, wel minder als eerst maar net schoot et er weer in, en nu heb ik weer ibu op, ik ben de hele dag duizelig en misselijk door die poedersuiker hersenschudding en ik word helemaal gek als ik 1 x zaterdags niet kan paardrijden. en ik wil zooo graag wedstrijd rijden en ben ik ook nog eens ongesteld godverkut
Nou ik gaat slaaaapppeen morgen! Ik lig nog te snurken als lous dr wedstrijd doet En ik heb net egt bout gewerkt, een zo'n collega mag ik gewoon echt niet en ik zie aan dr hele kop dat ze me liever weg heeft, ik word totaaaal niet gewaardeerd door haar. Stom mens.
ik had ook steeds eurosport opstaan, mn vader de heletijd van zet dat paarden gedoe nou uit, en daarna mocht ik opeens niet meer zeppen omdat ie het wou zien
lekker uitslapen morgen eindelijk een keer uitslapen in t weekend!! ben echt blij dat t surf seizoen over is, het is wel super leuk, maar ik kon nooit uitrusten in t weekend, en daar is het juist voor
Jah ik ga ook uitslapen!!!!! En morgen gaak ook niet zoveel doen Rust dag! Ga popstars kijken en the voice en dan is het alweer eind van de middag denk ik Maar helaas moet ik er maandag wel om half 6 uit, want moet om half 7 met de tram om naar Leeuwarden te gaan...
Ik ga vandaag wat aan mijn studie doen, paardrijden en nog in de tuin werken. Ik hoop dat alle proefjes na behoren zijn gegaan. Dat Britt zich weer wat beter voelt na vandaag.
stomme wedstrijd haha ik wil ooooooook. ik ga misschien kijken of ik volgende week een L1 proefje mee kan rijden ofzo, maar dan moet ik wel tegen kindjes op shetlanders enzo