Zo vandaag ook weer lekker bij kingetje geweest vrijheidsdressuur gedaan en en en er zijn weer foto's gemaakt, iemand benieuwd naar ? ze zijn wel echt leuk geworden
Er komt vanacht super veel sneeuw! dus iedereen doe voorzichtig morgen!
hier zijn ze dan King Jambetta Benen kruisen Stijgeren buiging En toen ging ik wat proberen, was benieuwd of king de Jambetta en Flemen tegelijk kon.... En het lukte!!!!
Ik vind hem ook helemaal geweldig, Benen kruisen heb ik ook veel manieren "geprobeerd". maar de einige die echt hielp bij king. Was dat ik zijn been over de andere zette met wat druk op de schouder. Dan uitbundig belonen en je paard heeft het door
Liggen komt van de zomer dan zitten en is hij klaar met school! ahahaa Ik ga slapen, Slaap lekker allemaal!
Ik geloof dat ik ook maar wat vaker moet vrijheidsdressuren. Gebruikt hij zijn hersens nog een keer - da's wel nodig, want laatst bleek dat hij zijn eerste vd-les alweer was vergeten...
Hmmm kijken of ik het Xantha ook zo aan kan leren, haha! En t 'lachen' moet ook nog geperfectioneerd worden, hahahaha!
BabbieB
Geplaatst: 27-12-10 23:45
'pas' oftwel een fout soort maaien met zijn voorbenen, wat uiteindelijk een 'polka' werd. Niet echt zoals het hoort, maar voor de fun was het wel leuk.
Haha, misschien heb ik het wel verkeerd en denkt hij: "als ik nu doe aslof ik het vergeten ben, moet ze het me weer aanleren en krijg ik nóg meer koekies!
Haha, ja dat lachen zit er wel in. Misschien omdat dat minder moeite kost
nikkielvis
Geplaatst: 28-12-10 08:52
Goeiemorgen
Anette waar is de sneeuw nou? Begrijp me niet verkeerd ben erg blij dat het niet is gevallen.
Iedereen druk bezig met VD... Ik heb het zondag ook voor het eerst gedaan met Elvis. En hij snapt er nog niet heel veel van maar dat komt vanzelf. Ben er gister wel achtergekomen. Dat hij ook al van eten af kan blijven. Dat vind ik wel heel koellll...
Heerlijk gereden op mijn turbotinkert... Jeetje wat een spookie zeg. Maar het ging uiteindelijk super....
cassandra84
Geplaatst: 28-12-10 09:14
Goedemorgen!!!
Goed idee weer eens vd te doen. Abel kan de jambette, maar af en toe is ie een beetje lui wil hij wel het snoepje, maar niet werken ervoor Kusje geven kan hij ook als er maar niks interessant is in de buurt. En buigen gaat ook goed. We kunnen straks een hele show gaan geven met zijn allen.
Splinter
Geplaatst: 28-12-10 09:15
sneeuw komt eraan of er komt iig iets aanvolgens buienrader
Gave foto's van King zeg!
nikkielvis
Geplaatst: 28-12-10 09:25
dat was ik ook nog vergeten te melden. Leuke foto's van King Anette. Vind ook zijn vijfde been erg knap gedaan. Hoe heb je hem dat aangeleerd...
Cer
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-10 09:29
Goedemorgen
hihihi marlon Leuke fotos Anette!
* gaat zich klaarmaken voor een dagje pittig werken *