Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
!!!!! Ik kreeg naast een aantal nieuwe tips (huiswerk
) ook veel complimenten en dat doet me zo goed
!!!! Na de les heb ik haar helemaal suf geknuffeld (lekker plakkerig met al dat zweet, ha ha
)!!!!
Als ik me niet vergis sta ik voor vandaag met Elvis gepland, maar dat kan zomaar veranderen. Het wordt super lekker weer, dus lekker in m'n shirtje rijden, heeeeeeeeeeerlijk!!!!!!

Nicole1995 schreef:Gister lars zijn Lasergame party gehad,en nou had ik al in de wandelgangen gehoord dat Smokey misschien verkocht zou worden.En ja hoor.Zus van Lars zijn vriendje vertelde zijn moeder hebben Smokey gekocht.

xan schreef:Liquita: Beterschap met je teen.
Hoe gaat t vandaag met je teen ???
Heb je nog een beetje kunnen slapen ?
Want vaak dan pas merk je hoeveel je je tenen gebruikt,
en stoot !!!
ATE schreef:Nicole1995 schreef:Gister lars zijn Lasergame party gehad,en nou had ik al in de wandelgangen gehoord dat Smokey misschien verkocht zou worden.En ja hoor.Zus van Lars zijn vriendje vertelde zijn moeder hebben Smokey gekocht.
wie is dat dan ??
blijft hij wel bij veldt??
wel lekker voor smokey
LIQUITA schreef:_sandra schreef:Gelukkig!!! Ze maken zich nu met de warmte ook niet druk, ze zijn lekker sloom met z'n allen hihihi.hoi peet!!!! ze stonden er gisteren heeeeerlijk bij in het land!!! ben echt blij dat het zo goed gaat!!!
Nicole1995 schreef:Ik zat ook al aan Nodo te denken, lekker voor hem. Die had toch ook steeds maar pech.Ze staan heerlijk,vanmorgen ook jullie land daar waren ze rustig.Zag dat Nado er ook op stond bij jullie.Ik heb Col haar vliegennetje maar om gegdaan en vliegendeken.ZE had al veel last van horzels.Nog ff een spray kopen ook wel lekker tegen de vliegen.
LIQUITA schreef:Die kleine Chloë van mij, is toch een echte zon-aanbidster. Die ligt de hele dag maar te zonnen. Ik hou het nog geen 5 minuten vol, hahahaha. Af en toe komt ze even hijgend binnen om wat water te drinken en dan hup...gaat ze weer liggen zonnen.
WAT???