Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:meelen schreef:Chris kwam net de cementkuip ophalen. Het water is afgesloten op Veldt. Dat willen jullie vast wel weten, om ook maatregelen te kunnen nemen.
???????????????nu al

XxX PETRA mntj schreef:LIQUITA schreef:Ik zag inderdaad iedereen in de weer met emmers. Wij hebben nog wel water, al ben ik bang dat het ook niet lang meer zal duren. Ik denk dat het rijtje manege pony's t/m Moon ook nog water hebben.
haha. zit op het bezte stukje. het warmst ook zomers.
en de binnen stallen bij blitz.
maar geloof dat daar de stroom op de leiding niet meer werkt.
die had het vorig jaar begeven en toenis daar ook alles bevroren.
snachts gaat zowiezo overal het water van af.
.
LIQUITA schreef:ATE om 5:24 uur schreef:thankssssssssssssssssssss
Heej Jo...was je zo zenuwachtig voor je verjaardag dat je niet kon slapen? Je bent weer lekker vroeg op, of ging je dan pas je bedje opzoeken.
Ook namens je mede-jarige Dennis!
, want ook al vieren we het niet, er komt elk jaar toch weer een hele groep langs en morgen wil Dennis graag uitdelen op z'n werk
. Ik vind het zó leuk om te fröbelen in de keuken, maar helaas heb ik niet zo'n grote keuken (en misschien maar goed ook, ha ha)! Shenavallie schreef:@Ate: GEFELICITEERD!Ook namens je mede-jarige Dennis!
![]()
Ik was vanmiddag druk in de weer met appelflappen bakken en taarten maken, want ook al vieren we het niet, er komt elk jaar toch weer een hele groep langs en morgen wil Dennis graag uitdelen op z'n werk
. Ik vind het zó leuk om te fröbelen in de keuken, maar helaas heb ik niet zo'n grote keuken (en misschien maar goed ook, ha ha)!

winnitou schreef:Shenavallie schreef:@Ate: GEFELICITEERD!Ook namens je mede-jarige Dennis!
![]()
Ik was vanmiddag druk in de weer met appelflappen bakken en taarten maken, want ook al vieren we het niet, er komt elk jaar toch weer een hele groep langs en morgen wil Dennis graag uitdelen op z'n werk
. Ik vind het zó leuk om te fröbelen in de keuken, maar helaas heb ik niet zo'n grote keuken (en misschien maar goed ook, ha ha)!
Gefeliciteerd met Dennis, ook in een kleine keuken kun je veel doen hoor!
) Shenavallie schreef:@Ate: GEFELICITEERD!Ook namens je mede-jarige Dennis!
![]()
meelen schreef:winnitou schreef:Gefeliciteerd met Dennis, ook in een kleine keuken kun je veel doen hoor!
En daar weet Anke alles van.... he Anke?!
Gefeliciteerd Shenavallie (ook al weet ik niet wie Dennis is, maar ik vermoed... je man)
Shenavallie schreef:@Ate: GEFELICITEERD!Ook namens je mede-jarige Dennis!
![]()
(kan nog net
).