*gooit de deur van het topic open en waait met een sneeuuwvlaag mee naar binnen*
Mag ik effe zeggen dat ik er al weer helemaal klaar mee ben met die winter. Een keer in mijn leven pak ik de bus en daar moet ik vervolgens ruim 20 min. op wachten en 2,40 voor betalen. Ik heb het koud en ik wil zomer!!!!!
KimLittle
Geplaatst: 30-11-10 15:39
Ik ben er ook alweer helemaal klaar mee; omhoog graag die temperaturen!!
Het is natuurlijk best erg om je hond in de verf te zetten, maar ze zijn wel heeeeeel schatttig...
Kimmie_girl
Geplaatst: 30-11-10 15:44
Haha het is te schattig gewoon haha.
KimLittle
Geplaatst: 30-11-10 15:59
Ja het ziet er wel echt schattig uit. Heb je die 'tijger' ook gezien? Wel erg knap gedaan.
chexgirl schreef:
hihi ik heb vandaag thermoinkopen gedaan
Goede timing, want morgen schijnt t geen pretje te worden. Piet Paulusma zegt het volgende: Krachtige - stormachtige wind Bijna overal komt de zon tevoorschijn en het lijkt op de meeste plaatsen droog te blijven. Overdag -1 tot -6 graden. Een harde tot stormachtige oost tot noordoostenwind. Zeer koud: gevoelstemperaturen -15 tot -19 graden en in de nacht matige tot strenge vorst. brrrrrr
Als het maar droog blijft vindt ik alles best...de paarden moesten gisteren noodgedwongen binnen blijven, het sneeuwde 's avonds toch best wel flink, terrein zag helemaal wit!
Hahaha Kim wat heb je met oakley gedaan?!!! Het ziet er wel ubercute uit!
Ja het is echt onwijs koud. En nog eens gevaarlijk ook, ging vanmiddag met gevaar voor eigen leven lunch halen. Het was spekglad op de stoep! Alle platgetrapte sneeuw was opgevroren waardoor het een ijsbaan werd... En natuurlijk is er niet gepekeld
In Duitsland zijn de bewoners van een pand verplicht om zelf hun stoep sneeuwvrij te houden. Op straffe van flinke bekeuringen. Ik heb me laten vertellen dat dit in Nederland net zo is, alleen weet niemand dat. Eens eerlijk: wie schept er sneeuw voor zijn eigen voordeur (voor zover ze niet in een flat wonen? ) Wij hebben een stuk stoep onder de galerij door die altijd sneeuwvrij is, dus veel te ruimen is hier niet...
Wij strooien en scheppen ook altijd het stuk voor ons huis schoon. Ook een beetje eigen belang want ik ben nogal klunsig .
Wat het schilderen van je huisdier betreft: misschien leuke verrassing voor Eef? Ooooh Scottyyyyyyy En trouwens, dat is niets nieuws! Vorig jaar met de freestyle hadden Mayo en ik onze Egel en Beer omgetoverd tot luipaard en tijger! Eigenlijk zijn wij dus technisch gezien trendsetters!
All, ik ga bij Piaff die 550 gr. Supreme Highliner alsnog bestellen. Het wordt echt megakoud!! Kan ik nog meer voor iemand iets bestellen? Dan kunnen we de bezorgkosten delen. Ik hoor het wel!
@san: ik zoek ook nog dikkere deken, maar wil eerst even eentje passen van dat merk. is er iemand die het heeft?
Stormchaser
Geplaatst: 01-12-10 17:29
Ja, ik heb hem een 350 grams, net nieuw, maar ik wil nu dus de 55 grams er ook maar gelijk bij hebben. Het wordt zo koud van de week!
Storm heeft hem wel om momenteel, maar wat mij betreft kun je hem wel even passen. Ik ben er overigens zelf niet vanavond.
Anoniem
Geplaatst: 01-12-10 18:39
Ik heb net een nieuwsbrief van de EJ gekregen, ze hebben al hun stal en onderdekens in de aanbieding gedaan. Morgen en overmorgen hebben ze extra koopavonden. Mocht iets eventueel niet passen is dat wel makkelijker terugbrengen
@San: Die Highliner is een mooie aanbieding! Het scheelt wel behoorlijk wat geld. Wordt het dan nog kouder? Ik dacht eigenlijk dat dit de koudste dag zou zijn en dat het dit weekend weer boven de 0 graden zou komen. Althans, dat hoop ik toch wel heel erg
@san: helemaal geen tijd gehad om te passen. Maar ik volg later wel, hoef je niet op mij te wachten. maar ik pas een dezer dagen graag eens de deken van storm!
ladies ik heb de eerste wran show gevonden! [WN-EV] WRAN Shows in 2011 bij Manege Noot, Callantsoog maar staat ook dat koninginnendagshow niet door gaat in middenmeer weet niet hoe betrouwbaar het is, maar ik dacht ik roep het even