Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) xan schreef:Goeienavond allemaal.![]()
![]()
Wat een super avond. Wat heb ik toch een lekker paard !!!!!
3 winspunten vanavond. Helemaal TOP (met dank aan de jury natuurlijk)
Maar na de B en L waren de punten wel een beetje op bij mw. de jury.
Maar Liquita, toch een 1e prijs, ook supergoed natuurlijk.

xan schreef:Dan komt de voorspelling van Petrs WEER uit he. Want mijn voorspelling van vanavond is ook uitgekomen.Als jullie morgenavond om 19.00 en 19.30 uur even met z'n allen vreselijk gaan duimen voor mij, komt misschien de voorspelling van Petra uit.
Zou wel helemaal geweldig zijn. Dat betekend dan dat ik 4 wp ga rijden![]()
Maar 2 wp is ook al fijn hoor, en dan eind van de maand nog 2, en Nootje en ik zitten in de L.
(ha ha wie had dat gedacht)
.
winnitou schreef:ik zou met rowan ook even naar de manege komen om bij Xan te kijken maar het werd de dokterspost
Hij was bij vrienden tegen de rand van de lambrsering (waarschijnlijk het hoekje) gebotst en had een snee vlak naast zijn oog, bloedde behoorlijk en was meteen dik en blauw. Maar het sneetje was aan het wijken (stond open). Moest volgens deze zuster geplakt of een hechtstripje op. en de dienstdoende arts was het er mee eens. Heeft gekozen voor plakken.
Rowan was super stoer.
en dat blauwe oog staat ook wel stoer.
Dat ie zijn bed in ging deed het gelukkig niet meer zeer. Hij ligt in zijn eigen bed (en dat laten we ook lekker zo) zodat mama ook lekker kan slapen.

xan schreef:Goeienavond allemaal.![]()
![]()
Wat een super avond. Wat heb ik toch een lekker paard !!!!!
3 winspunten vanavond. Helemaal TOP (met dank aan de jury natuurlijk)
Maar na de B en L waren de punten wel een beetje op bij mw. de jury.
Maar Liquita, toch een 1e prijs, ook supergoed natuurlijk.