20 euro lichter
2 pakjes peuken, even tanken en chocomel en yoghi (vergeten boodschappen te doen gisteren
) wat een drukte zeg hier af en toe
Ik moet meestal wel een pagina bijlezen als ik even weg ben geweest haha...
Over het algemeen genomen ben ik erg tevreden met Hein
Moon had een keer een klein wondje bij zijn kroonrand kan ik me herinneren, hij kwam toen langs voor een gezondheidsverklaring voor (geloof) de verzekeringsmaatschappij, weet het niet zeker meer.. en toen zei hij; hij loopt op dat en dat been een beetje onzuiver, heeft ie daar een wondje... nou ik had echt een mond vol tanden!! Ben ook altijd blij geweest met zijn adviezen en als Moon wat mankeerde en hij was langs geweest, was hij er altijd binnen no-time weer bovenop
Moon had dit jaar juni een extreem dik oog toen ik hem uit het land haalde rond een uur of half 8, avond tarief dus
ze hadden mijn huisnummer verkeerd opgeschreven en ik kreeg maar geen factuur, dus even langegaan om te melden dat ik het wel erg lang vond duren... nou ik heb er wat voor terug gekregen hoor voor mijn eerlijkheid; 89 euro!!!
hoornvlies check, spuitje penicilline en een oogzalfje... verzekering vergoed ook maar 70 procent (waarvan altijd de eerste 50 euro eigen bijdrage is :S )edit; heeeeejjjj me eerste nieuwe pagina hier