Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

taverno

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 08:20

Goedemorgen,lekker mistig!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 08:23

Lekker vrijdag!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 08:25

Goodmorning!
Ik ben lekker vrij vandaag, maar was helaas alweer vroeg wakker (lees 6 uur toen vriendlief zijn wekken ging _-:( ). Zit nu maar wat aan mn huiswerk te rommelen en vanmiddag zit ik de hele middag mijn zusje achter dr broek aan met dr huiswerk }>

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 08:29

Goedemorgen!! Heeeerlijk vrijdag.. ben van plan maar een ochtendje te werken.. Maar.. dan moet ik wel heul snel gaan beginnen :P

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:13

morning, wat een mist zeg :P

jarrah ga je nog uitwaaien? vanmiddag?

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:16

Splinter schreef:
morning, wat een mist zeg :P

jarrah ga je nog uitwaaien? vanmiddag?

Ik ga eind van de ochtend.begin van de middag even 'uitwaaien', maar ga daarna naar mijn ouders om mijn zusje achter dr broek aan te zitten met dr huiswerk ~~}> ben er denk niet heel erg lang, ik kan je wel even op komen pikken en daarna weer thuis afzetten, maar weet niet of je er iets aan hebt? :)

Vond het trouwens wel weer erg leuk, leerzaam en gezellig gister Linds! Is wat mij betreft wel voor herhaling vatbaar +:)+

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:19

ligt eraan hoelang je gaat, ik wil ffies longeren of er ff op, als we er een uur/ anderhalf uur zijn haal ik het makkelijk met die topconditie van der :+

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:20

Ja was cker leuk! en voor herhaling vatbaar :j

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:21

Nou heb ik Lins wel gezien maar jarrah niet.. :?
Wat heb ik gemist.. :P

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:29

ow we waren ff bij nico ( van de les) gaan kijken hoe hij zijn paarden reed :D ( smiddags)

ik was idd savonds op stal :D

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:32

Splinter schreef:
ligt eraan hoelang je gaat, ik wil ffies longeren of er ff op, als we er een uur/ anderhalf uur zijn haal ik het makkelijk met die topconditie van der :+

Hmmm heb ook eigenlijk wel zin om Tiff even naar voren te halen en te rommelen, dus dat moet wel lukken! Zal ik jou om een uurtje of 11 oppikken?

Cer schreef:
Nou heb ik Lins wel gezien maar jarrah niet.. :?
Wat heb ik gemist.. :P

Dat was ook niet op stal, ik ben begin van de middag op stal geweest :)
Linds en ik zijn gister ff samen naar Nico (instructeur) geweest om te kijken terwijl hij zijn paarden trainde en daarna zijn we nog even bij mijn oude poownie wezen kieken, die daar in de buurt staat. Was erg leuk om even zo'n rondje te doen, en erg leuk/leerzaam om Nico zelf aan het werk te zien met zijn eigen dieren/dieren in training :)
Mijn oude pony zien raakte me wel dieper dan ik verwacht had, zij is nu van mijn nichtje, maar die kijkt er niet meer naar om... ik zou willen dat ik een berg geld had en die pony lekker zelf onder mijn hoede kon nemen... ;(

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:38

Oh zeker leuk :j k kan me voorstellen dat het interessant is, zit hij in de buurt?

Ow, arme pony.. :\

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:56

Cer schreef:
Oh zeker leuk :j k kan me voorstellen dat het interessant is, zit hij in de buurt?

Ow, arme pony.. :\

In noordwijkerhout, een half uurtje rijden (als je tenminste niet een afzetting hebt en vervolgen heeeel noordwijkerhout door moet zoals wij gister hehe :P )
Ik vond het idd echt super interessant, voor mij vielen ook wel veel puzzelstukjes in elkaar van wat hij ook in de les aan mij verteld, ik kreeg ook echt dr kriebel om weer zelf aan de slag te gaan *D !
Kan niet wachten tot Tiff maandag bij de osteopate is geweest en als ik dan terug ben van vakantie om weer aan de slag te gaan... ik ben benieuwd!

Als iemand nog een goedkope stal weet in de buurt van ons, waar ik eventueel die pony onder zou kunnen brengen, zouden jullie mij dan een tip willen geven? Tiff blijft sowieso op de GM, maar voor een pony erbij op de GM is voor mij echt niet betaalbaar... Dus als iemand een tip heeft...?

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:14

Leuk om een keer te gaan kijken! Nico gaf ook een aantal mensen les op mijn oude stal. Ik heb zelf nooit les van hem gehad, maar het zag er wel altijd goed uit.

Wil je een goedkope stal waar hij ook in de winter naar buiten kan? Ik weet wel een redelijk goedkope stal, maar daar gaan ze alleen in de zomer naar buiten (kan ook 24/7) in de winter moet je er dus wel elke dag zelf iets voor regelen. Wel met goede (buiten)bak.

Ik heb een paar maanden geleden als 'dressuuramazone' meegedaan met een tv programma. Dat wordt binnenkort uitgezonden en gister was er een feestje met alle deelnemers in Amsterdam. Was wel heel leuk, maar we moesten wel op de tast terugrijden in de mist en laat thuis. En vandaag weer aan het werk... Ik denk dat er wel productievere dagen zijn geweest...

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:21

Coby: bedankt voor het meedenken, ik zoek idd wel een stal waar ze altijd naar buiten kan, dat heeft ze nu ook al 6 jaar lang en dat dier kan niet ineens opgesloten worden :n
Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken +:)+

Leuk dat het binnenkort uitgezonden wordt, laat je het wel ff weten, dan ga ik wel kijken natuurlijk :j

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:28

o ja 11 uur is prima! zie je zo dan :D

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 12:01

Ahhhhhh Gooise Vrouwen is afgelopen,jammer hoor.
Geen wippartijen en moorden meer in `t Gooi. :P

Heerlijk weer vandaag,echt een dag om er op uit te trekken. |o

kimtiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 16:55

ik heb het gister voor het eerst gekeken... en ik ben wss de enige in nederland die dit gaat zeggen:
Wat een waardeloze serie met in en in slechtacteerwerk!!! vond het echt verschrikkelijk!!!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 17:24

nou gezellige binnenkomer na lange tijd niet in het topic te zijn geweest.

Het acteerwerk is lekker over de top, dat maakt het juist zo leuk en ik snap dat je dat niet in één serie en vooral de laatste serie kan snappen.
Ik vind het een super serie en zoals je leest vinden vele dat. Dus laat ons lekker die serie ophemelen. ;)

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 18:08

kimtiffany schreef:
ik heb het gister voor het eerst gekeken... en ik ben wss de enige in nederland die dit gaat zeggen:
Wat een waardeloze serie met in en in slechtacteerwerk!!! vond het echt verschrikkelijk!!!

Ook hallo :Y)

Ik vind het ook echt een heerlijke serie, lekker met een rosé-tje en een zak chips op de bank en lekker suf serie-tje kijken, hoef je lekker niet bij na te denken! :)
Maar een ding scheelt kim, als je niet wilt kijken, kun je hem ook gewoon lekker ergens anders op zetten :j

Fijn verjaardag nog verder! Ga je het nog vieren? Zo ja, geniet ervan!!

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 18:10

ik heb het nog steeds nooit gezien :D

iemand al de film Up gezien? is da wa?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 18:25

Ik heb hem niet gezien,kan er dus niets over zeggen. :D

Wat een bagger weer zeg,ben alleen Tence en Aap wat te eten gaan brengen,verder vond ik het wel best.
Tence was eigenlijk niet eens erg nat,alleen zijn rug een beetje maar zijn ondervacht was nog droog.

Denken jullie aan de klok,vannacht een uurtje langer slapen.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 20:16

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 21:02

Doe mij maar die gele!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 08:27

Goedemorgen! Uurtje langer slapen! Nee dus! Manlief is al weg op de motor en ik ben dus klaarwakker :):)