Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, ik ga dr leuk meerdere uitproberen
. Tenzij ik natuurlijk eentje tegen komen waar ik op stap en denk ja dit is het gewoon
.
. Soms heb je gewoon gelijk een klik met een paard, dat had ik bijvoorbeeld met Gerald
. Vraag me af of ik ooit nog een paard tegen kom waar ik zo'n klik mee heb... Maar ja het moet gewoon voelen
.
. Gerald was echt mijn grote lieveling, en al was ik nu niet het grootste talent met rijden, bij hem lukte me alles. Al was ie niet altijd even makkelijk
. Je moest hem echt op je zit en benen rijden, want als je in zn mond zat werd ie niet echt vrolijk
. Dat had ik wel snel geleerd
. Heb dus ook veel van hem geleerd...
. Hij was ook echt goed te rijden op benen en zit, en was nog lekker gevoelig. De meeste manegepaarden raken dat kwijt na een tijdje
.
.
. Maar toch zou ik denk niet voor een Cleydesdale gaan
.
. En nu kan een Clydesdale dat natuurlijk ook wel, maar die zijn er niet helemaal opgebouwd... Het zou een uitdaging kunnen zijn, maar niet voor mij
.
Zekers te weten, vanmiddag liet ie dat weer even zien. Bont maf ding.
Uiteindelijk toch maar omgetrokken op Aad z'n manier, want na ik weet niet hoeveel rondjes was ik het goed zat en zwaar zitten, ophoudingen enz. enz. hielpen niets. Toen hij uiteindelijk stil stond, heb ik hem maar goed aan het werk gezet.
Jij had dat blijkbaar met Gerald.
Mazzel is goed te doen, maar zelfs die heeft al een steverige bouw dan echt fijn is
Ook staat hij nu al een tijd weer op stal, wat niet werkt. Kortom, te veel erergie voor dat kleine ding 
Alleen uhms, als ik ooit denk dat ik tijd genoeg heb voor een eigen paard, dan geen Clydesdale