Ja daarom, ik ga niet het eerste de beste paard kopen wat ik tegen komen , ik ga dr leuk meerdere uitproberen . Tenzij ik natuurlijk eentje tegen komen waar ik op stap en denk ja dit is het gewoon .
antoinetje
Geplaatst: 20-01-09 01:42
evdpanne schreef:
Ja daarom, ik ga niet het eerste de beste paard kopen wat ik tegen komen , ik ga dr leuk meerdere uitproberen . Tenzij ik natuurlijk eentje tegen komen waar ik op stap en denk ja dit is het gewoon .
Hahahaha is dat jou ook overkomen . Soms heb je gewoon gelijk een klik met een paard, dat had ik bijvoorbeeld met Gerald . Vraag me af of ik ooit nog een paard tegen kom waar ik zo'n klik mee heb... Maar ja het moet gewoon voelen .
Ik hoop het . Gerald was echt mijn grote lieveling, en al was ik nu niet het grootste talent met rijden, bij hem lukte me alles. Al was ie niet altijd even makkelijk . Je moest hem echt op je zit en benen rijden, want als je in zn mond zat werd ie niet echt vrolijk . Dat had ik wel snel geleerd . Heb dus ook veel van hem geleerd...
Ik wil stiekem echt gaan dressuren en ook wel springen . En nu kan een Clydesdale dat natuurlijk ook wel, maar die zijn er niet helemaal opgebouwd... Het zou een uitdaging kunnen zijn, maar niet voor mij .
Ook maar één Mazzel Zekers te weten, vanmiddag liet ie dat weer even zien. Bont maf ding. Ik was aan het instappen op half lange teugel. Toen hij nouja, Sas, denk maar aan die keer dat hij ging racen in de longeerbak toen jij er bij was. Dat deed hij nu ook. Al bokkend en rennend de bak door, met mij erop Uiteindelijk toch maar omgetrokken op Aad z'n manier, want na ik weet niet hoeveel rondjes was ik het goed zat en zwaar zitten, ophoudingen enz. enz. hielpen niets. Toen hij uiteindelijk stil stond, heb ik hem maar goed aan het werk gezet. Daarna begon de les toen mijn lesgeefster er was en uiteindelijk ging het gelukkig wel best goed
Maar Es, klopt, soms heb je met een paard een enorme klik. Ik heb dat met Mirthe Jij had dat blijkbaar met Gerald. Een Clydesdale zou waarschijnlijk voor mij ook niets zijn. Te Groot, te veel paard.
Mmms, niet alleen persé, de hoogte. vooral de uhm, breedte. Ik heb een foto van Mirthe in mijn profiel staan, dat vind ik heerlijk Mazzel is goed te doen, maar zelfs die heeft al een steverige bouw dan echt fijn is
en Ja, Mazzel loopt weer duidelijk goed. Het is de bedoeling dat ik langzaam opbouw, maar gehehe, zelf werkt hij daar niet echt aan mee Ook staat hij nu al een tijd weer op stal, wat niet werkt. Kortom, te veel erergie voor dat kleine ding
Wil trouwens heus ooit nog wel op een Clydesdale stappen hoor Antoinet Alleen uhms, als ik ooit denk dat ik tijd genoeg heb voor een eigen paard, dan geen Clydesdale
Ik houd juist wel van stevig en breed, maar wel weer van wat kleiner, daar kom ik toch overal iets makkelijker bij, dan bij Major. Al vind ik Major ook best wat hebben.