Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny_CT

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 11:32

komt zo oze kant op ben ik bang van

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 17:06

zo tis hier een ijsbaan, net me vreind opgehaald, reed met 20 op de rotonde af, bijna aanrijding, kon niet meer remmen, net optijd stil, spekglad, glij zo door.. toen op de rotonde bijna 3 keer de andere kant op.. echt niet leuk meer....

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 17:10

toran loopt trouwens momenteel Z springen, hij doet mee met gert met het nk veteranen springen vet leuk

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-10 18:20

Djezus dat je dat durft man, ik ben echt een schijterd in de auto nu. Moest net Wouter ophalen van station en gleed na de eerste bocht al meteen schuin weg. En die auto kreeg ik de eerste 5 min. niet in z'n 2 door de kou. Was blij dat ik thuis was daarna.

Nou, vanmorgen zijn ze vertrokken naar Zwolle, heb nog niks gehoord dus ze zullen wel veilig aangekomen zijn. Zijn altijd leuke dagen voor mij, heeeeeel veel paarden rijden want pak er ook wat van Paul en Brecht erbij dan. En die zijn altijd zó leuk. :+:

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 18:28

ik ga morgen ook niet naar dronten naar school hoor maaik.. wil neit weten hoe de dijk is, die is net 3 dagen afgesloten geweest en nu weer 2 dagen open..

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 19:53

Ik vind het nu ook niet leuk meer. Ben absoluut opet bang met sneeuw, maar nu is t echt gevaarlijk!

morgen Gijtenbeek, kijken wat eruit komt. Denk dat ik me wedstrijd af zal moeten zeggen :+
Maar is niet erg ;)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 20:11

ik heb ook al afgezegd voro 17 januari, zou gaan springen in blokker.. 31 januari wil ik eigenlijk dressuur maar heb nog maar niks opgegeven

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-10 21:38

Hier is geen nieuwe sneeuw meer gevallen, alleen lagen ijs op de binnenweggetjes.
Maar weten jullie hoe het vrijdag gaat zijn in NL? Want ik moet dan met de trein naar Zwolle.. via Rotterdam..

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 21:58

Pff hou er over op wat een ******** weer! Stond vanmorgen sneeuw te scheppen uit de molen.. was ik klaar ging het weer sneeuwen 2 minuten later was er niks meer van te zien *&^%#@!
Heel veel afzeggingen voor de lessen.. maar opzich was dat wel te doen, uiteindelijk liep alles nog wel gewoon.
Begreep dat er hier in de buurt een vrachtwagen met benzine om is gegaan, weet het niet precies hoor maar zoiets hoorde ik. Vond het net ook érg spannend om naar huis te rijden.

Nou vanmiddag weer geprobeerd een tandarts te pakken te krijgen.. wederom geen succes, allemaal hadden ze wel weer wat waardoor ze me niet konden helpen.
Vanavond iig Ellen gesproken (zij rijdt op de manege en werkt bij de TandartsenPraktijk waar ik zit) en ze gaan morgen weer open. Dus meteen om 08.00 uur bellen en dan hadden ze nog wel een plekje. Zij gokt iig op een ontsteking onder m'n verstandskies dus die zal hij dan meteen moeten trekken als dat het is....

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 22:16

Jellema in Schoorl anders ff proberen. ;)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 22:18

treinen rijden over het algemeen gewoon goed hoor maaik.. alleen vandaag in amsterdam wat uitval, maar ook op de A10 en A1 stond kilometers lang stilstaand verkeer vanwege extreme sneeuwval

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 22:20

Die heb ik ook gehad Manon.. die zat rámvol t/m vrijdag incl. de koffiepauzes...

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 09:03

Ik heb gisteren anders 2,5 uur vast gestaan op Haarlem, er reden geen treinen van en naar Haarlem wegens vastgevroren wissels!! Uiteindelijk ervoor gekozen via Sloterdijk te reizen, en was uiteindelijk vanaf half 5 om kwart voor 9 thuis.. (Mede doordat mijn fiets ook nog een stuk is en ik daarom moest lopen vanaf het station :P)

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 10:33

PFfffffff jeutje Joyce.. dat is echt lang. Ik moest gisteren eigenlijk ook via Haarlem van Alkmaar naar Rotterdam, maar ik kon gelukkig ook via Amsterdam :) . Zag op het nieuws dat het op de ring van Amsterdam echt chaos was.. 7 uur in de file! :wow:

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 10:34

Balen zeg Maartje, kan je niet gelijk door naar de kaakchirurg ofzoiets? Of middels doorverwijzing.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 11:21

herinneren jullie je 4 jaar terug nog? toen zat ik in de 1e van deurne en toen hadden we ook 900 km file in nederland vanwege de sneeuw. was voordat ik op poel stage kwam lopen, die december.
Ging toen om hafl 2 weg in deurne, ben ik normaal zeker om 5 uur thuis. Toen ben ik via eindhoven den bosch terug naar breda tilburg rotterdam en wou ik naar denhaag. bij delft konden geen treinen langs wegens 2 zelfmoordpogingen. toen naar gouda en vanaf daar naar den haag leiden amsterdam en zo naar huis. Op het moment dat ik toen op rotterdam stond riepen ze om dat de laatste trein richting gouda met 2 min vertrok. Moesten wij met onze hutkoffers heel dat station over, was aan de andere kant. Toen stond ook al het verkeer vast en heel slecht trein verkeer door het weer.. was zo lekker :D

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 12:57

Pffff wat een chaos zeg gister op wegen.. Op de ring bij Amsterdam was het heel erg hoorde ik ja. Nederland is wat dat betreft ook zo lekker voorbereid soms :+
Maar wel ontzettend balen hoor Joyce dat je er zo lang over hebt gedaan!

Nou ik vanmorgen om 8 uur de tandarts bellen! Mooi, kon om 10 uur komen. Ik in de stoel, kregen ze m'n bovenste verstandskies niet op de foto omdat die een heel eind naar achteren zit. Ik stikte bijna in dat plaatje, afijn uiteindelijk gelukt. Wat denk je? Niks te zien aan die kies! Andere kiezen waren ook gewoon goed. Blijkt dus na lang zoeken omdat het bijna niet te zien was zo ver achterin, dat m'n verstandskies met alle geweld door het tandvlees is gekomen en dat daardoor het tandvlees zo strak is komen te staan dat het is 'gescheurd'. Afijn kunnen ze dus niks aan doen, behalve uitspoelen met waterstofperoxide.. kan er zo nog wel een weekje last van hebben :(

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:02

Poeh, lijkt me geen prettig gevoel inderdaad. Fijn dat je iig terecht kon.. Sterkte!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:53

Hehe, nee is niet prettig.. heb ook wel weer behoefte aan 'stevig' voedsel.. zit nu al de hele week brood in soep te soppen en yoghurt te eten enzo. Zachte dingen gaan opzich wel maar kan links niet kauwen en kan m'n mond niet ver genoeg open doen dus moet ook alles fijn hakken ;)

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 16:41

Nou mel is vandaag behandeld.. Hals en rug helemaal vast.
Zenuwen die knel zaten enzo.
Omdat mel een nogal vluchtig paardje is, hersteld ze zichzelf minder snel dan dat een ander paard zal doen.
Ik mag nu stappen tot dinsdag (erop of ernaast, wat ik wil en het veiligst is), dan woensdag mag ik der weer oppakken. Voelt ze dan nog niet beter moet ik tot vrijdag stappen. Dan een week rijden en weer de DA bellen om een vervolg afspraak te maken.. Zat dus echt goed vast!
Omdat er een enorme blokkade bij de schouder zat, kon ze haar bewegingen niet afmaken en begon ze dus te krabbelen.

Wedstrijd had dus zo ie zo al afgemeld moeten worden, maar die is inmiddels afgelast door de sneeuw .. Geluk bij een ongeluk!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 17:25

als het zo vast zit aniek zou ik zoiezo niet erop gaan stappen, grote kans dat het dan sneller weer terug gaat.. zou zeker weer laten rusten en spieren de kans geven om aan nieuwe stand te werken

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 17:27

DA zei dat het wel kon. Wat het veiligst is voor mij en voor mel. :)
Het waren meer de zenuwen die vast zaten. En daar dus een blokkade op kwam en de doorbloeding slecht werd. :)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-10 17:52

WHAT THE F.UCK

Brecht is zonet 4e (!!) geworden in Zwolle!
22 deelnemers, alleen Angela Krooswijk, Marjolein Cho Chia Yuen en Danielle van Mierlo stonden erboven. Ja daar zeg je ook wel wat he. Wooow.

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 17:53

Wat goed zeg!! :)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-10 17:53

Oohh vervelend van Mel Aniek.
Ik zou er wel op gaan trouwens, doen wij wel altijd als paarden behandeld zijn. Kan je veel beter voelen en controleren alles.