Maaikeee schreef:Samanth ook niet gehaald, wel hoger dan ik
Oke!
Tsja, maar ja.. Wendy had 'm wel goed gereden ook.. Dus dat snap ik opzich wel dat ze een PP heeft..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maaikeee schreef:Samanth ook niet gehaald, wel hoger dan ik
fallenangel3 schreef:Kirsten_S schreef:Volgens mij niet want we zagen haar eerst met onyx inrijden in de groep voor mij en daarnaa is het denk ik gebeurd en moest die snel eruit worden gehaald!
Dat vind ik dan echt niet kunnen! Dat is toch ook niet goed voor Grava? Om na 2 minuten rijden al meteen te galoperen!
Kirsten_S schreef:Hoe verder je komt, hoe moeilijker het word! En eigenlijk mag dan de thiedeman er niet meer op! Dan hoor je strafpuntne te krijgen!

fallenangel3 schreef:Mijn broer is zo een gore hufter he... vorige week of zo hebben we slaande ruzie gehad omdat ik voor hem op zijn knieën moest zodat hij op de stoel ging zitten en ik rustig de krant kon lezen op de bank(dat kan niet op een stoel)... echt erge ruzie was dat toen..
Vanachtond zat hij weer op de bank dus ik denk ok.. ik vraag rustig of ik asjeblieft op de bank mag zitten.. pak ondertussen wat te eten en drinken en loop daarna naar hem toe... moet ik appelflap weer voor hem op mijn knieën (ik krijg echt een doodsblik toegeworpen toen ik nogmaals asjeblieft zij)...
Nu hebben wij hier in huis toch wel onze eigen plek.. mijn plek is op de bank naast mijn vader. Ik kom net beneden... kijkt die hufter me aan en gaat op mijn plek zitten.
Echt puur om mij te treiteren... even voor de duidelijkheid mijn broer is bijna nooit thuis en als hij dan thuis is denkt hij dat ie de koning is.. ik ben het zo zat... ik moet er gewoon van janken...
ik zit nu dat ook boven met mijn bord eten omdat ik weet dat als ik beneden blijf dat ik dan ruzie krijg en dat ik dan van mijn ouders weer de schuld krijg...
) hij er alleen maar meer lol in!
!
Kirsten_S schreef:Echt een sukkel! Stuurt iemand een bericht op ht naar met het volgende erin!!
Ze heet: hoontje11
wil jij 100.000 euro rijker worden geef je wachtwoord en ik voer op jouw account de code in! in geef de code niet weg.. maar je kan hem maar 1 keer gebruiken wil je eht of niet? laat het ff weten
Ik schreef: denk je nou echt dat ik zo dom ben ?!!
Liisette_ schreef:Goedenavond!
fallenangel3 schreef:Liisette_ schreef:Goedenavond!
gefeliciteerd!
!
)
En der stalletje opgestrooid zodat ze lekker kan liggen!
Kirsten_S schreef:Gefeliciteerd!
Lisette hoe heeft de rest het gedaan?!
!
Kirsten_S schreef:Alles die je weet!
Liisette_ schreef:Kirsten_S schreef:Alles die je weet!
de meeste weten jullie al!![]()
Maaar even over Kim. Zij had wel gewoon ingereden met Grava!![]()