Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

winnitou schreef:@Liquita, hoorde van Incognito dat jullie 4 november hadden geprikt om te oefenen (19.00 uur), Gaat dit door want dan moet ik oppas regelen voor Rowan, Floris staat nl in Groningen op een stoffenbeurs en komt laat thuis.
LIQUITA schreef:winnitou schreef:@Liquita, hoorde van Incognito dat jullie 4 november hadden geprikt om te oefenen (19.00 uur), Gaat dit door want dan moet ik oppas regelen voor Rowan, Floris staat nl in Groningen op een stoffenbeurs en komt laat thuis.
Yep, het gaat door. Ik heb de sandra's en Inge gevraagd en ze kunnen. Moeten we toestemming vragen of we dat tijdstip mogen oefenen????

. winnitou schreef:Heb de uitslag van de foto's gekregen: Artrose in heup en knie (knie wist ik al), nu 13 november de orthopeed afwachten.
Dat wordt dus een vast opstapje om op het paard te klimmen.
smuidra schreef:winnitou schreef:Heb de uitslag van de foto's gekregen: Artrose in heup en knie (knie wist ik al), nu 13 november de orthopeed afwachten.
Dat wordt dus een vast opstapje om op het paard te klimmen.
Dat is niet zo mooi Winnetou!!!!!! Je moet er nog zolang meedoen..
winnitou schreef:@Incognito en @Liquita: is het handig om de posities al te verdelen. Wie voorop? A1,B1,C1,A2,B2, en C2?
. Ik zal er morgen wel even voor gaan zitten. Moet het ook nog even uit printen.

xan schreef:Heeft er iemand een dun bit (13,5) voor mij te leen ????
Het moet dun zijn omdat ik er ook nog van dat zeemleren spul omheen moet doen.
Wie o wie heeft er wat te leen, want ik wil eerst graag uitproberen of dat de oplossing is.