John kon Ukkie niet uit dr stal krijgen, en ik ... lekker wel.

Lekker buitengereden ging erg goed, en het was onwijs lekker weer dus dat scheelde!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

arme jij aniet 
Marieke_ schreef:Wat ontzettend stinkmodder Anita. Beterschap voor Ramona en heel erg veel beterschap voor jou
Als ik morgen kan helpen door uit te mesten moet je het maar zeggen hoor. Of volgende week. Op vrijdag en zaterdag ben ik er bijna altijd.
AnitaJoeri schreef:En helemaal niks doen hou ik toch nie vol.
Marieke_ schreef:AnitaJoeri schreef:En helemaal niks doen hou ik toch nie vol.
Daar was ik al bang voor![]()
vera23 schreef:Ukaat heeft au in der mond heel demond ligt open waarschijnlijk van het hooi wat nu wat groffer is dat ze niet gewend is ze heeft al zo nlekker gevoelig huidje vind er echt zielig

djinnie schreef:He Xeen, je hebt het verhaal erg mooi geschreven. Een moeilijke (de moeilijkste!) periode, maar dan wel prachtig verwoord! Laat je het ons ook weten als je het vervolg geschreven hebt?
@Anita: sjongejonge, wat een pech zeg. Jullie allemaal in de lappenmand. Sterkte voor allemaal.
@Valerie: balen dat je Kola nu even moet missen, maar het is voor het goede doel, zullen we maar denken. Straks komt je toppertje helemaal spectaculair naar huis![]()
@de rest: hopenlijk gaat het verder allemaal goed met iedereen. Hoe is het nu met Caramba? En met Moskai en Champ? En hoe gaat het met Strange haar voet?
Groetjes, Tamara

hoofdtel in gedaan er was niemand om een voetje te geven haha
toen ben ik gaan lopen en ging wel goed ben helemaal blij haha
vera23 schreef:middag
ow hoezo zoek je b ijrijster dan