Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 20:13

magda, mooie fotos :j zitten mooie momenten tussen!

die fotos van die ehm... vliegtuig dingen, weet niet wat voor dit zijn _O- zijn er mooi!!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 20:14

Straaljagers :D De vliegbasis ligt pal achter de stal vandaar :D

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 20:15

Ja, die bedoel ik :+

Jaa mooi om te zien! Toen ik stage liep in beetgumermolen vlogen ze daar ook altijd over.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 20:16

Absoluut mooi ja :+: Ik ben er ook helemaal verzot op ik zou zo een middag in het weiland kunnen zitten hiervoor :j

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 20:19

Al weer zin in school? :+

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 20:22

Dat is een vies woord >;)

En nee, we gaan beginnen met een introductie kamp :')

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 20:25

Waarom dat? Is in het eerste jaar toch geweest?

Krijgen wij dat ook?!?!

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 20:28

_O- Veel plezier! +:)+

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 20:29

Ik hoop ecccht niet dat wij dat hebben! Een dagje vind ik wel leuk, maar een paar dagen kamp... kots!

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 20:32

Ja. echt iets voor jou Nadine :D
Ik heb trouwens niet gelest of had ik dat al gezegd. Wel jammer want had er wel zin in

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 20:34

Ja echt iets voor mij :')

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 20:41

Hehe.. ik heb altijd in westeinde gewoont, kwamen de straaljagers altijd over vliegen :P

Over trombose en busongeluk in Spanje.. Die Sander Nijhof uit Leeuwarden is mijn vriend en ik ben zelf ook bij het busongeluk betrokken geweest.. wel even de moeite waard om hier te vermelden denk ik.. dan weten jullie wie Sander is ;) Het gaat nu heel goed met me, maar heb twee rugwerfels gebroken.. Het is netjes gebroken, dus kan helemaal herstellen als het goed is.. dit betekend alleen wel veel rust en op bed liggen (wordt er nu al gek van :P) en dus ook prikken tegen trombose! wordt er nu al gek van! Hoe is het bij jou Laura? Mijn moeder werkt bij de trombosedienst, wie weet moet ze jou wel prikken.. Anyway, paardrijden zit er voor mij helaas voorlopig niet in en het studentenkampioenschap in september gaat hem ook niet meer worden.. baal echt ontzettend hiervan! Bovendien kan ik dan mn mooie leren rijlaarzen niet uitproberen :P Las dat iemand voor 70 euro leren laarzen heeft gekocht?? Dat doe je goed! Die van mij kostten met korting 480.. maar had gelukkig daar wat verjaardagsgeld voor ;)

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 20:47

Lydia, ik zag inderaad op zijn hyves dat jij zijn vriendin bent.
Bij mij hadden ze dus geen prikken gegeven tegen trombose want dat waren ze vergeten en heb nu dus trombose. Wel goed dat ze bij jou al voorzorgsmaatregelen treffen. Ik werd ook gek van de spuiten. Moest eerst ook nog bloedverdunners in mijn buik spuiten en de trombosedienst nam bloed af in mijn arm. De 1e weken zo vaak dat me hele arm blauw was. Ik moet iedere avond bloedverdunners slikken en krijg alleen nog prikken van de trombose dienst. Aan de hand van het bloed zien ze hoeveel pillen ik moet hebben. Het is nu weer te dik dus het schommelt nog steeds.
Mag je ooit wel weer rijden?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 21:01

Sence schreef:
Waarom dat? Is in het eerste jaar toch geweest?

Krijgen wij dat ook?!?!

Ik ben klaar met dierverzorging hea :P Ik ga beginnen met mijn vervolgopleiding paraveterinair vandaar dus :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 21:02

Jakkes Lied :\ Ontzettend veel sterkte :(:)

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 21:05

Oohh! Ik dacht dat jullie even langs als ons er over deden :P

Sterkte Lied! Flink schrikken...

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 21:06

Na 2 jaar dierverzorging kan je 3 kanten op. Paravaterinair, diermanagement en dierverzorging. Alle drie niv. 4.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 21:10

Jeetje Lydia, dat is best heftig. Alle goede zorg verder wel gehad in spanje? Super veel sterkte!
Hoop dat je snel weer lekker kan rondrijden op je paardjes..

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 07:47

Ja jemig, dat verwacht je niet dat het mensen zijn die je kent in zo'n bus. Gelukkig valt het allemaal mee, en hoef je maar een kleine tijd te revalideren. En inderdaad even niet rijden. Wel balen, maar dan kun je er straks weer extra van genieten!!! En met veel rusten en liggen, betekent het dan dat we je hier heel vaak gaan zien??? ;)
Heel veel sterkte Lydia! En ook met je vriend natuurlijk!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 08:07

Oh bah Lydia, das niet leuk :(:) Zal zeker ook wel lang duren voor je weer een beetje wat mag? Rustig aan doen hoor; niet te snel weer van alles willen, als het niet goed heelt ben je een stuk verder van huis.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 09:42

Ja, rijden zit er voorlopig niet in.. baal er enorm van.. mis het nu al! Maar idd.. eerst goed de tijd geven om alles te laten helen.. zal di wel meer horen van hoe lang het zal duren.. Ondertussen dus prikken tegen trombose krijgen, dat is echt heel vervelend! Maar idd.. jij bent nu verder van huis Laura! Gelukkig kan ik nog net met een laptop op bed, dus kan ik idd wel mooi internetten en op bokt zitten ;) In spanje was de zorg verder wel prima, maar hier is het echt pas weer herstellen.. zie er erg tegenop!

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 10:14

Kan ik begrijpen, ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben blij dat ik nu na 10 weken weer dingen kan doen.
Wanneer ben je thuis gekomen? Hoorde dat er gister een bus terug is gekomen met gewonden en vorige week.
Hoe is het verder met je vriend? Heeft hij er wat aan overgehouden? En hoelang duurt zo'n revalidatie gemiddeld met ruggenwerfelbreuk?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 10:43

Dat is erg vervelend he.. dat je gewoon niet normaal dingen kunt gaan doen, alleen maar op bed kunt liggen :(

We zijn dinsdag thuis gekomen.. toen is er een hele grote groep naar NL gekomen... Zondag en zaterdag waren er ook al mensen thuis gekomen en nu liggen de zwaargewonden nog in spanje. Met mn vriend is alles goed, hij is ontzettend moe en heeft last van zn rug.. zit allemaal vast.. maar gelukkig verder alleen wat schaafplekken en blauwe plekken. Hoe lang revalidatie duurt moet ik dinsdag horen van orthopeed.. ik ben in ieder geval 6 wkeen uit de running en dan nog langzaam opbouwen..

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 10:45

Lied, zaten jullie beneden of boven in de bus?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 11:04

Wij zaten bovenin, aan de rechterkant.. bus is op de linkerkant gevallen, dus zijn we naar beneden gevallen..