zitten mooie momenten tussen!die fotos van die ehm... vliegtuig dingen, weet niet wat voor dit zijn
zijn er mooi!! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zitten mooie momenten tussen!
zijn er mooi!!
De vliegbasis ligt pal achter de stal vandaar

Ik ben er ook helemaal verzot op ik zou zo een middag in het weiland kunnen zitten hiervoor

Het gaat nu heel goed met me, maar heb twee rugwerfels gebroken.. Het is netjes gebroken, dus kan helemaal herstellen als het goed is.. dit betekend alleen wel veel rust en op bed liggen (wordt er nu al gek van
) en dus ook prikken tegen trombose! wordt er nu al gek van! Hoe is het bij jou Laura? Mijn moeder werkt bij de trombosedienst, wie weet moet ze jou wel prikken.. Anyway, paardrijden zit er voor mij helaas voorlopig niet in en het studentenkampioenschap in september gaat hem ook niet meer worden.. baal echt ontzettend hiervan! Bovendien kan ik dan mn mooie leren rijlaarzen niet uitproberen
Las dat iemand voor 70 euro leren laarzen heeft gekocht?? Dat doe je goed! Die van mij kostten met korting 480.. maar had gelukkig daar wat verjaardagsgeld voor
Ontzettend veel sterkte

In spanje was de zorg verder wel prima, maar hier is het echt pas weer herstellen.. zie er erg tegenop!