Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:30

Wow, je haalt me bijna in joh! Bloos!

Hihi oke ik zal maandag proberen tv te kijken, maar ik snap helemaal niks van voetbal... Sommigen hebben geprobeerd uit te leggen wat buitenspel is, wil d'r maar niet in... Nouja ik weet ongeveer wat 't is (volgens mij Blond ), maar dat slaat toch nergens op?

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:41

Nee er staan 23 man in het veld: 2 slimme mannen die staan stil in zo'n hokje en met hun leven het hokje verdedigen.

Vervolgens staan de overige 21 man om een balletje heen. 1 Van hun legt hem neer, dit is ook degene die met Muziek! het balletje roept Nors opkijken De andere 20 mannen rennen naar het balletje en als die eenmaal in de buurt is trappen ze hem weg Clown Met als doel zo'n hokje waar die 2 in staan.

Ook staan er nog een paar man aan de kant met vlaggetjes, die proberen volgens mij een vliegtuig binnen te loodsen, maar tot nu toe is het nog bij niemand gelukt. ROFL .

En dan die mannen in zo'n bushalte, zodra de 20 mannen voorbij komen rennen schreeuwen die de mannen volgens mij iets heel raars toe, want ze rennen gauw weer weg.

Er staan ook 2 mannen tussen van de catering, die geven water aan de verlepte mannen. OK dan! Deze worden ook ingezet als de mannen een thaise massage willen!

Ook heb je nog zo'n mannetje, die hoort bij de persoon die naar de bal Muziek! en die 2 die bezig zijn het vliegtuig binnen te loodsen. Deze persoon houdt steeds een bord met cijfers erop? Uitslagen van examens ofzo, en controlleert de mensen die omgeruild worden omdat ze overdatum zijn. De nieuwe troeven worden dan bekeken of ze hun hoeven goed hebben uitgekrabt. Koe

Buitenspel zijn geloof ik de mensen eromheen die ernaar kijken. Bloos
Huilen van het lachen Huilen van het lachen Huilen van het lachen Huilen van het lachen Huilen van het lachen Huilen van het lachen Huilen van het lachen Huilen van het lachen Huilen van het lachen Huilen van het lachen Huilen van het lachen

Ik denk dat het wel zo goed als mogelijk uitgelegd is door mij.....

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 21:54

Ohhhhh, nu snap ik ut!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 19:00

Tja duidelijk toch???

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 08:00

Ik snap dat geknok om die bal niet. Geef ze alle 22 hun eigen bal, dan is iedereen heppie en hebben we rust in de tent...Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 09:30

Ikke voeballe nie snappe Blond

Lekker weekendje gehad in Belgie. Was niet zo warm als nu maar evengoed te doen. Zaterdagavond hadden we zin om te wandelen, maar zonder hond is dat een beetje saai. Dus had ik het geniale idee om Magic mee te nemen Haha! Ze heeft kissing spines waardoor ze niet gereden kan worden dus was het erg leuk om zo'n grote gevlekte half-arabische hond aan de lijn mee te hebben. Zij zelf vond het ook helemaal te gek gelukkig.

Wat is hier nog allemaal voor spannends gebeurd? Gisteren was het erg gezellig op stal, ben laat nog geweest om Whis d'r weitje te doen. Wou het harkje en schepje pakken en het stond niet op de gewone plaats. Stond het achter bij de container en wat bleek: Harkje was afgebroken. Ben maar naar Evelien gegaan en heb het even aan haar laten zien, toch jammer dat mensen het liever verbergen dan dat ze eerlijk zeggen dat iets per ongeluk stuk is gegaan

Vanavond ga ik denk ik even lekker aan het werk met Whis en dan een buitenritje erachteraan doen als het nog zo warm is. (waar ik wel vanuit ga Nagelbijten / Gniffelen)

Noompiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 09:44

Beetje jammer ja,dat ze het gaan verbergen.

Ik moet nog steeds mijn wei doen, was gisteren zo benauwd en zit nog steeds niet lekker in mijn vel dus had er even geen zin in..
Doe morgen avond wel

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 10:25

Vanmorgen Suus gedumpt op stal om 8 uur, lekker de hele dag Kim helpen, heb haar veel zonnebrand meegegeven en drinken en geld voor de automaat en eten en drinkyoghurt, ze moet het overleven vandaag denk Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 10:28

Haha nou Suus is idd onder de pannen voor vandaag Vork Gelukkig staat er op stal altijd een lekker briesje, heerlijk!

Gisterenavond had ik er ook totaal geen zin in, kwam net uit Belgie na 3u in de auto zitten. Maarja, had het vrijdag ook niet gedaan ivm tijdgebrek dus moest het gisteren wel. M'n ouders waren mee dus het was wel zo gedaan...

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 10:37

Miss_Montana schreef:
Haha nou Suus is idd onder de pannen voor vandaag Vork ...

Volgens mij denkt ze met deze hitte had ik maar op kantoor gezeten Tong uitsteken toen we aankwamen reed er een auto voor ons, ik zei wie gaat er nu om deze tijd al naar stal, die is gek, was het Marianne van Muffin die had er zin in denk verder was het geheel uitgestorven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 10:41

ROFL Nou, daar zal ze blij mee zijn! Wel lekker als je zo vroeg kan. Als je op dit tijdstip gaat is rijden niet echt zo heel leuk, vanavond is het pas weer lekker. Toen Whis werd gekeurd was ik er ook om 08u, was het net zonsopgang. Wat is het daar dan prachtig! En toen ze kreupel was stond ik er ook vroeg, je kon een kanon afschieten zo weinig mensen waren er Nagelbijten / Gniffelen

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 16:10

Zo Suus is onderweg naar huis, eens kijken of ze haar gothic kleurtje heeft verruild Lachen

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 16:55

schumax schreef:
Zo Suus is onderweg naar huis, eens kijken of ze haar gothic kleurtje heeft verruild Lachen

Ja hoor het gothic kleurtje is verdwenen Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 17:43

Is 't harkje dood? Verdrietig

Jeuzes, ik ben moe ROFL ... 't Was hartstikke warm, zo warm dat ik zonder cap heb gereden, echt bloedjebloedjebloedje heet... Heb foto's van de veulens gemaakt (Jiggies veulen blijft de leukste Clown ), alle weilanden na gelopen of ze wel water hadden (4 paarden hadden gewoon geen water ), en nog veeeel meer. Ik heb ook Stace d'r grote broer gelongeerd, Maggy (niet merrieMaggy maar hengstMaggy) en heeeeeul veel paarden buitengezet. Clown

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 18:23

Ik heb Hercules water gegeven, hij was uit logeren omdat Frosty en Bambam in "zijn" stal stonden. Helaas is het mannetje niet zo groot en kan hij dus niet bij de waterbak. Mijn god wat zal die een dorst hebben gehad!!!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 18:35

Awwww arme Hercie, waar stond 'ie dan? Ik heb 'm niet gezien. Bloos!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 18:37

Stal van Ruby geloof ik, naast Cowboy haar stal waar nu Lady Chex logeert.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 18:43

Ach arme Hercie... Ben d'r vaak zat langs gelopen maar heb 'm serieus niet gezien... Bloos! Heb ik alle weilandjes op water gecontroleerd en dan zie ik je kleine Quartertje gewoon over 't hoofd...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 20:35

Hahaha we staan nog voor ook Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 08:43

Hahahaha ik zet de radio aan en hoor gewoon Last Christmas ROFL

Gisteren was het vet gezellig op stal, eerst met Rhea een half uur gaan rijden toen naar buiten gegaan. Stukje in de brede berm langs het kanaal gegallopeerd, ging super Haha! Het was helemaal uitgestorven op straat, maar 2 auto's tegengekomen Nagelbijten / Gniffelen

Eenmaal teruggekomen was het natuurlijk de vraag: Hoeveel staat het???!!!! 1-0 Go jij! Go jij! Vervolgens veel gejuich 2-0 en daarna 3-0!!! Haha! Had vast te maken met dat iedereen op stal fanatiek in oranje gehuld was! Gelukkig wordt voetbal niet te laat uitgezonden anders komen onze paardjes serieus slaap tekort met het gejoel vanuit de kantine Huilen van het lachen

Noompiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 12:28

Vanaaf ook maar weer even naar mijn paardje toe.. die zal mij wel gemist hebben..
Was namelijk ziek.. maar hij heeft flink energie te veel dus moet weer even flink rijden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 12:45

Het is belangrijk om juist naar je paardje te gaan om je gedachten even ergens anders op te kunnen zetten. Thuis blijf je alleen maar malen en wordt het er niet beter op Ach gut

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 07:46

Doei!

Ik ben moe Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 09:13

How was gala? Clown

Ik heb Stace d'r bak bijgevuld dus die heeft voor vandaag genoeg Knipoog

Bokt doet btw aan slowmo vandaag Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 11:10

Verveel Slapen Kan niet wachten tot het 18u is Nagelbijten / Gniffelen Nu lopen er pas een beetje mensen binnen...