stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 16:15

WOW... vraag me af wie dat nou was/waren in dat toestel dat onderschept is Verward Kan me voorstellen dat je geschrokken bent!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 16:43

AnneOmie schreef:
WOW... vraag me af wie dat nou was/waren in dat toestel dat onderschept is Verward Kan me voorstellen dat je geschrokken bent!

Ja dat vraag ik me dus ook af, maar dat zetten ze er niet bij....
Was zo raar en al die paarden bleven zo braaf, als of dat elke dag te horen was.
Rare beesten ook hoor, paarden.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:04

Paarden schrikken van bakkabouters en gele bloemetje *LOL* Tong uitsteken Ja rare beesten die paarden Haha! Ze schrikken van dingen die je niet verwacht en als je denkt:... nu gaan ze schrikken, dan is er niets aan de hand Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:11

AnneOmie schreef:
Paarden schrikken van bakkabouters en gele bloemetje *LOL* Tong uitsteken Ja rare beesten die paarden Haha! Ze schrikken van dingen die je niet verwacht en als je denkt:... nu gaan ze schrikken, dan is er niets aan de hand Tong uitsteken

Hahah ja idd. Ik schrok zelf heel erg en dacht echt: nu gaan we aan de kletter hahahah. Had t ook nog erg goed begrepen v Ilion. Maar hij deed niets.

vanmiddag heeft hij ijzers achter gekregen, ben benieuwd hoe hij daar mee loopt morgen.
Nicole vond m vandaag niet slecht lopen, niet eens kort ook. Het voelt ook wel goed hoor. Die 20 minuten zijn echt zo om.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:14

Ben benieuwd naar zijn achterijzers! Raar zeker nu ook achterijzers? Gelukkig is de rust op mijn werk weer wedergekeert... het was echt bizar zeg zo druk het hier van de week was. Heb weer alles weggewerkt voor vandaag Lachen

Ik ben trouwens al 4 kg afgevallen binnen 2 weken met Sonja Haha! Dat gaat lekker! Nou nog 7 weken te gaan... het zal straks wel niet meer in zo'n vaart gaan hoor. De 1e kilo's gaan meestal snel en daarna wordt het moeilijker. Hoop iig nog zo'n 6 kg af te vallen en dan ben ik tevreden Lachen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:18

Goed hoor! Is t wel goed te doen die Sonja?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:24

Ja hoor. Ik lust alles, maar soms is het dagrantsoen wel heel erg weinig en dat trek ik niet met een zware baan en dan nog iedere dag rijden. Ik neem dat extra fruit en soms een plakje ontbijtkoek of evergreen ofzo, gewoon de dingen die wel in mijn dieet staan. Goed te doen en het gaat ook snel Lachen

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:52

lekker anky dat het zo goed gaat nog even volhouden dus! ik ga denk ik ook maar beginnen voor de zomer haha

Ja heb die knallen ook gehoord was op me werk we weten nu de oorzaak dus!
Heel vaag

Shir wat lekker dat Iltje zo braaf was zeg!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 18:49

Hoi Anky,ik doe ook mee met sonja er inderdaad er is nu 5 kilo af.Ik pak ook wat meer hoot idd fruit plakje ontbijtkoek of een bakje yoghurt.
Willemijn grandioos we gaan duimen.
Brenda ik had je vandaag al eventjes gesproken,we gaan duimen.
Trouwens ik ben giga aan het balen heb een behoorlijke griep(baal,baal) voel me toch zielig.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 20:09

Heb ik je dan toch aangestoken vorige week....? Sorry!!

Ik heb die knallen ook gehoord, ramen trilden hier in me huis... Wij vroegen ons ook al af wat dat nou was!

Vanmiddag Bella gelongeerd... dom dom dom, allerlei dingen mis! Verdrietig
Ten eerste omdat het zo nat is, dacht ik beter zonder lijn te longeren. Die lijn ligt maar in het water, word zwaar, ook niet prettig. Ten tweede had ik weer met elastiek gelongeerd, die touwtjes is zo'n gedoe, dus had de elastiek krapper gezet, zodat ze lager moest lopen.... zou je denken.
Nou mooi niet!
Ze ging kneppelhard, neus in de lucht, rug weggedrukt, en racen maar, bokken en gek doen.... en ik kreeg haar niet zo snel meer rustig. oliebol! Verdrietig Totaal heeft ze wel 10minuten rond gerend, toen heb ik haar kunnen pakken, en aan de hand uitgestapt... Hoop niet dat ik het nu verpest heb!! Verdrietig Verdrietig Gister liep ze zo lekker, en nu dit.. Nouja, morgen heb ik les, dan zien we wel hoe ze gaat!
Ik heb mijn touwtjes nu mee naar huis genomen, ik ga er even wat op verzinnen, een clip in het midden maken ofzo Haha! Waardoor er makkelijker mee te werken is!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 08:27

dat is balem ellen. Zou er volgende keer toch maar gewoon vasthouden ook al is het nat. Dat longeerlijntje droogt wel weer. ëén keer zal denk ik niet heel erg kwaad kunnen maar meerdere keren misschien wel Verdrietig
Wanneer ga je vanessa bellen?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 08:35

Ik snap dat je er v geschrokken bent Ellen, Ilion heeft me dat vorig jaar ook 2 x geflikt. Doodeng vond ik dat. Maar bij Ilion heb ik er niets v gemerkt, dus ik denk dat t bij Ellen ook wel mee zal vallen. Die beesten hebben t soms ook gewoon nodig hoor.
Toen Ilion vd week zo debiel deed moest ik er eigenlijk wel om lachen. het was duidelijk even lekker voor m hihi.
Maar idd de volgende x zou ik er toch n longeerlijn aan doen Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 10:47

Ik vind het ook niet erg dat die lijn nat wordt, maar dat die dan zo zwaar aan haar bit hangt..
Het touwtje is aangepast, dus die kan ik weer gebruiken Knipoog
Ik zou wel eens met een kaptoom willen longeren, als je daar touwtjes aan kunt maken....? Weet iemand dat?
Ze was gister ook helemaal klaar met dat bit in haar mond. Dat elastiek heeft er natuurlijk zo zwaar aan gehangen, toen ik haar uitstapte liep ze echt zo ver mogelijk met haar mond open Verdrietig Gauw maar halster omgedaan.
Maandag bel ik Vanessa, dat hadden we afgesproken. Dan komt ze van de week terug om verder te kijken.
Tenzij Bella vandaag super loopt, en morgen, maar daar reken ik niet op.

Wat een prachtig weer he? Als er straks iemand naar stal gaat.. Wil die Bella haar deken alvast af doen? Zal ze wel lekker vinden denk ik Haha! thnx!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 10:57

ellen red jij het om morgen rond 2 uur bij mij tezijn of zal ik je om 2uur ophalen bij taams.
want dan gaan we richting emmeloord

als er van de week iemand mee wil naar pascha moet je even een belletje geven of een pm.
als ze nog in emmeloord staat ga ik op donderdag meestal rond 11 uur weg
en ander op zondag rond 2 uur.
en als ze op stal staat dan kan je alle dagen mee wanneer het je uitkomt.
maar op zondag moet ik werken van half 8 tot 12 en van 4 tot 6.
maandag kan je savonds mee want dan werk ik van half 8 tot half 6.
dinsdag het zefde als maandag
en woensdag het zelfde als maandag en dinsdag maar dan werk ik tot 5 uur.
donderdag en zaterdag ben ik altijd vrij en vrijdags moet ik af en toe is werken.
laat het maar weten als je een keer mee wil

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 12:36

Is goed Bren, ik kom wel naar jou toe, dan ga ik er voor naar Bella. Ben ik om 2uur bij jou.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 15:29

he bren ik hoop dat ze snel naar huis mag en dan wil ik zeker nog langs komen en ik neem uiteraard me toestel mee

ik kom alleen niet als ze nog in emmeloord staat,ik kan dat gewoon weg niet op brengen...
31 maart 2006 is donic daar natuurlijk ingeslapen en het kost me teveel emotionele kracht om daar te komen...sorry..

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 17:30

Oh, Natasja, dat kan ik me goed voorstellen hoor! Dat je daar niet heen wilt dan. Vindt Brenda vast niet erg..

Ik heb vandaag les gehad, en eerst is Marieke er even op gestapt. Wat ging ze goed! Ik ben weer helemaal blij. Gelukkig heeft het Twiske, en dat longeer-gedoe gister geen negatieve invloed op haar herstel gehad! Haha! Haha!
Heb heerlijk gereden, en alleen maar geconcentreerd op het lang en laag lopen. Ik=blij! Haha!

Hoe liep Ilion met zijn nieuwe ijzers, Shirley?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 17:52

naadje24 schreef:
he bren ik hoop dat ze snel naar huis mag en dan wil ik zeker nog langs komen en ik neem uiteraard me toestel mee

ik kom alleen niet als ze nog in emmeloord staat,ik kan dat gewoon weg niet op brengen...
31 maart 2006 is donic daar natuurlijk ingeslapen en het kost me teveel emotionele kracht om daar te komen...sorry..

is goed ik snap het Knipoog

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 18:08

ellen: goed nieuws!! topper
bren: bedankt voor het begrip...

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 20:09

Bella liep idd lekker Ellen en ik zag je gezicht idd ´op blij´ staan. Heerlijk voor jou en Bella.
Ga je nu nog foto´s laten maken?

Ilion schijnt gister wel even moeite te hebben met zijn ijzers maar vandaag heb ik er niets v gemerkt. Marieke heeft m gereden en ik zie wel dat hij zijn achterhand nu anders neerzet maar hij is wel rad en ruimer dan vorige week. Hij had er zin in want hij dribbelde steeds zelf aan: lolbroek.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 21:49

Ik ga sowieso Vanessa maandag bellen, dat had ik met haar afgesproken.
Ik denk dat de lang/laag training, in combinatie met de massages van Marjan, de vitamineE/selenium, het uitmesten zodat ze zo vlak mogelijk staat, vruchten afwerpt! Haha! Dus dan zijn we goed bezig toch? Ik hoor wel wat Vanessa zegt, maar ik uit mezelf zou denken: ga zo door... Haha!

Tof dat Ilion ook beter loopt, ben ook blij voor jullie!
ff stiekem een fotootje van vanmiddag:
Afbeelding
Bella met mijn nieuwste 'project': het pad/chabrak Tong uitsteken hahaha

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 22:21

Hee Ellen,ik ga morgen mijn kaptoom even pakken uit mijn mams haar box.Dus maandag zal ik hem meenemen kun je zelf even kijken hoe het werkt.(haha eindelijk he)de trap staat al klaar in de box.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 22:27

Ik denk ook dat je op de goede weg bent. Als bella zo blijft lopen zou ik geen foto´s nemen denk ik. Maar idd afwachten wat vanessa zegt. Ver zal je er niet naast zitten met je "ga zo door". Top!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 22:35

Lief van je Marjan, ik weet dat je hem al eerder mee wou nemen, maar ik wil niet blijven vragen he.. hihi Knipoog
Maar super als je hem zou vinden en mee wilt nemen. Als ie bevalt dan koop ik er gewoon zelf1, no problemo.
Die voerbal die blijft ze trouwens leuk vinden! Ik vind hem elke dag op een andere plek! hahaha steeds vul ik hem weer bij, en heb gister de strootjes enzo eruit gepulkt. Waar had je deze voerbal vandaan, en wat kosste hij? Ik neem aan dat je hem wel weer trugwilt, of kan ik hem van jou overnemen? Knipoog Haha!

Inderdaad Shir, waarom foto's maken als dat niet echt nodig is? Kan altijd nog, niet dan? Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-07 00:16

was er nou van de week weer een autoraampje in geslagen?