Kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kan me voorstellen dat je geschrokken bent! AnneOmie schreef:WOW... vraag me af wie dat nou was/waren in dat toestel dat onderschept isKan me voorstellen dat je geschrokken bent!
Ja rare beesten die paarden
Ze schrikken van dingen die je niet verwacht en als je denkt:... nu gaan ze schrikken, dan is er niets aan de hand
AnneOmie schreef:Paarden schrikken van bakkabouters en gele bloemetje![]()
Ja rare beesten die paarden
Ze schrikken van dingen die je niet verwacht en als je denkt:... nu gaan ze schrikken, dan is er niets aan de hand

Dat gaat lekker! Nou nog 7 weken te gaan... het zal straks wel niet meer in zo'n vaart gaan hoor. De 1e kilo's gaan meestal snel en daarna wordt het moeilijker. Hoop iig nog zo'n 6 kg af te vallen en dan ben ik tevreden

Totaal heeft ze wel 10minuten rond gerend, toen heb ik haar kunnen pakken, en aan de hand uitgestapt... Hoop niet dat ik het nu verpest heb!!
Gister liep ze zo lekker, en nu dit.. Nouja, morgen heb ik les, dan zien we wel hoe ze gaat!
Waardoor er makkelijker mee te werken is! 

Gauw maar halster omgedaan.
thnx!

naadje24 schreef:he bren ik hoop dat ze snel naar huis mag en dan wil ik zeker nog langs komen en ik neem uiteraard me toestel mee
ik kom alleen niet als ze nog in emmeloord staat,ik kan dat gewoon weg niet op brengen...
31 maart 2006 is donic daar natuurlijk ingeslapen en het kost me teveel emotionele kracht om daar te komen...sorry..
Dus dan zijn we goed bezig toch? Ik hoor wel wat Vanessa zegt, maar ik uit mezelf zou denken: ga zo door... 
hahaha