Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
roxxxiejjj schreef:Whahahha, ik ga ook eten, en dan werken tot ongeveer half 10! Dus lees vanavond wel bij. Huphup Chell je beesten willen aandacht, mmm misschien oliebol ook wel! (A)
CharlyBrown schreef:Ja.. eerlijk gezegd vind ik de bak er, na het mennen, eerder platgereden dan hobbelig uit zien...
Ik heb trouwens vorige week met Chef en met Dorus en de kar in de bak gereden (allen in stap hoor) Chef vond het wel gezellig![]()
Dus als het niks wordt met dat rijden, kan ie altijd nog voor de kar! hehe
Anoniem schreef:roxxxiejjj schreef:Whahahha, ik ga ook eten, en dan werken tot ongeveer half 10! Dus lees vanavond wel bij. Huphup Chell je beesten willen aandacht, mmm misschien oliebol ook wel! (A)
Wahaha als Oliebol aandacht wil... Hij weet waar ik woon hoormaar t is de drukste dag van de week ofzo dus hij is toch niet gezellig vandaag
Anoniem schreef:Oliebol heeft niks te klagen.. Morgen ziet ie me weer hoor,waarschijnlijk iets van 6x ofzo
Haha ik vond je vanmorgen hartstikke gezellig :'D maar nu wss nog gezelliger XD
AnneB schreef:CharlyBrown schreef:Ja.. eerlijk gezegd vind ik de bak er, na het mennen, eerder platgereden dan hobbelig uit zien...
Ik heb trouwens vorige week met Chef en met Dorus en de kar in de bak gereden (allen in stap hoor) Chef vond het wel gezellig![]()
Dus als het niks wordt met dat rijden, kan ie altijd nog voor de kar! hehe
Ja... nou dan zal ik er wel niks van begrijpen...?
Ceriadwen schreef:Nou misschien is t wel watBen bij de pony geweest, stralen uit laten snijden en stalletje gedaan. Ik schat zeker 8 hopen al dan niet verstopt en meneer was zelf al begonnen aan het omwoelen van zijn plasplek. Ideaal zo'n beest.
Ceriadwen schreef:Ik geloof je:D Ik ben zowat een hernia rijker maar ik train mijn beenspieren wel door gehurkt door mijn box heen te hoppen. Dus het heeft ook zijn voordelenAch.. hij heeft een dik bed, zijn neus vol met zaagsel als ik s'morgens aan kom en tranen in zijn ogen van dankbaarheid ( of het gemis van een opvreetbare stal, kan ook).